11.5.2013 17:53
12.5.2013 13:05
13.5.2013 20:35
13.5.2013 21:18
13.5.2013 21:27
13.5.2013 21:36
13.5.2013 22:20
henri_man kirjoitti:onko hussen wressä normaalia et kytkin puolelta kuuluu kun hyrrä pyörisi siellä kun antaa kaasua.mikä vikana kun ajaa niin teho alue on ylhäällä ja ottaa piikin mutta jonkun ajan päästä taas teho alue laskee ja pyörään tulee yhtäkkiä vääntöä eikä ota kunnolla piikkiä.vaihteluita tulee monta kertaa päivän aikana (hussen vakiovaimennin pyörässä kiinni (wr tyhjennetyn paisarin kanssa)
14.5.2013 17:01
14.5.2013 17:32
14.5.2013 17:58
15.5.2013 9:45
15.5.2013 16:30
15.5.2013 21:30
15.5.2013 22:33
Rokkijumalaz kirjoitti:Noniin eli tuli lyötyä täystehoiseksi omakin husse gianelli/arrowin putken kanssa. Kiertää kyllä ihan tajuttoman ylös näin a1 tehojen jälkeen ja tehojakin löytyy omasta mielestä hyvin. Vääntöäkin löytyy maantienopeuksiin vielä riittävästi ettei tarvitse pienillä vaihteilla vinguttaa mutta isoimmalla vaihteella 80km/h ajaminen on täyttä tuskaa kun vehje röpöttää niin että melkein jää katkoviivaa asfalttiin. Laitoin siis ihan normaalin tt-setin kiinni, maukana tuli yksi suutin, olisikohan ollut 165. Neulansokan laitoin alimpaan loveen ettei varmasti saa liian laihaa seosta. Ilmaruuveihin ym. en koksenut koska tämä kaasari oli täysin uusi tuttavuus minulle ominaisuuksiensa puolesta. Eli sokka toisiksi alimpaan loveen ja ilmaruuvia auki kierros pari?
Eikös tässä muutenkin ole kaikki katastrofin ainekset ilmassa kun männällä on ajettu (ilmeisesti a1 tehoissa) 9000km ja tuorevoitelu on käytössä. Tosin laitoin kyllä paremmat öljyt sisään mutta kuinkakohan paljon ajettu mäntä tykkää korkeakiertoisesta rännistä? Ja jos seoksia vielä laittaa laihemmalle niin riski vielä kasvaa. Tuorevoitelun säätöön en koskenut, mutta ainakaan ei heti ensimmäisellä ajokerralla nyt leikannut eli varmaan saa ihan tarpeeksi öljyä? Kun eikös maahantojankin mukaan tuorevoitelu käy vielä tt-näkin?
16.5.2013 0:14