Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
29.7.2014 17:51
Osta dynojetin suutinsarja.
http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... -5891.html tehot paranee huomattavasti enemmä ku pelkkä suuttimen vaihto
4.8.2014 10:48
Eli siis 2006 vuosimallia oleva CBR lähtee käyntiin ja pysyy tyhjäkäynnillä mutta sammuu kun antaa kaasua. Vika tuli yhtäkkiä. Missä vika?
Edit: nyt ei käy kunnolla edes tyhjäkäyntiäkään
16.8.2014 22:20
Tervehdys!! Olen miettinyt ceparin virittämistä mutta en tiedä miten sitä on helppo ja kohtuu halpa virittää.. Oisko jtn linkkejä joihinkin viritys osiin tai edes halpoihin äänenvaimentimiin..? Kertokaahan ideoita ja mitä täytyy ottaa aina huomioon kun jotakin vaihtaa esim putken?
16.8.2014 23:57
Tai olisiko kellään myydä valmiiksi viritettyä 4t kyykkyä HALVALLA? Tuskin on mun hinnoille sopivaa kyllä mutta jos teillä on myynnis ni kertokaahan ihmeessä!!
7.9.2014 16:31
Mitenkäs käykö tämä
http://tyga-performance.com/site/produc ... ts_id=1429 -06 malliin ja tarviiko tehdä muuta kuin laittaa kiinni? (ja saa kertoa toki jos jollain on kokemusta putkesta)
26.9.2014 10:57
Kyllähän tuon luulis sopivan suoraan, tai eihän se jos taitoa löytyy niin tehdä vaikka itte ja huomattavasti halvemmalla.
Ite kysyisin sellasta että olisko minkäänlaista hyötyä ihan tommosesta perus pipercrossista. Kasvaako ainoastaan imuäänet vai saako etes toimimaan pelkillä kaasarin säädöillä ilman että rupee suuttimia vaihtamaan? Sittenhän tuosta ei ole ku haittaa jos kulutus nousee reippaasti ja tehoa tule yhtään lisää.
1.10.2014 21:43
Mitä eroja kaasari ceparissa on ruisku cepariin verrattuna?
2.10.2014 18:02
Moi, kaasaricebaria helpompi ja halvempi virittää, ruiskussa aavistuksen enemmän tehoa vakiona. "Maskit" erilaiset, kaasarissa pitkät/lyhyet valot samassa polttimossa samassa umpiossa, ruiskumallissa oma umpio pitkille ja lyhyille. Siinäpä ne erot oikeastaan olivatkin. (:
4.10.2014 22:14
Moi eli kun tuo Honda CBR 2006 eli ei ruisku kulkee nyt tasasella noon 115-120 ja se ei ihan riitä
. Että millä Asian void korjata halvalla? Mitä itte oon ottanu selville nii sent kumiflärpäkkee ainaki ottais pois ja jotai reikiä mut mitä muuta vois tehä kotikonstein ja minkälaisia säätöjä virityksen jälkee ja tekeekö koneelle hirveen pahaa? Hitsaus onnistuu mut en hirvee hyvä siinä. Tavotteena joku sellane 130km/h ja saa maksaa max 50e. Kiitos Jo etukäteen!
11.10.2014 9:59
Muista sitten vaihtaa isompaa suutinta. Muuten saattaa tehot vaan laskea eikä kone tykkää.
13.10.2014 21:26
Minkälaine ois hyvä?
13.10.2014 23:52
Vaikea sanoa, selviää kokeilemalla. Nuo suuttimien koot kun on niin pyöräkohtaisia asioita.
20.10.2014 14:57
Mun cbr:hän on varsinainen leipuri
Eli kuukauden vanhan akun kun laittaa kiinni niin se kerran yritää pyörittää mutta sitten on kuin akku olisi tyhjä, ennen kaatumista kaikki oli ok. Myös kaatumisen jälkeen työntämällä lähtee todella heikosti käyntiin ja ei kestä kaasua, kun kone on lämmin toimii kuin unelma (jos akkua ei lasketa), myös välillä antaa käyttää kaasua 6000rpm asti ja sitten sammuu.. Missä vika?
21.10.2014 14:22
No eihän se leipuri ole jos kerta ei edes leiponut
Jos kylmäkäynnistys hankalaa, mutta lämpimänä toimii kuten pitää, lähtisin liikkeelle ryypystä.
22.10.2014 12:13
Lämpenikö mikään paikka kun koitit käynnistää? Void olla niin Etta starttimoottori on jotenkin jumittunu eikä pääse pyörimään ja tekee sitäkautta oikosulun ja tyhjentää akun. Tarkista ainakin Etta kaikki johdot on kunnossa