12.7.2009 1:10
apinamiäs kirjoitti:KMX jossa 28flat , giannelli , vapaavs. 240 pää , 25 tyhjis , sokka keskellä. Muuten vetää
koko kierrosalueen puhtaasti ,mutta pintakaasulla röpöttää .Onko tyhjäksuutin vaan liian
pieni ,koska eikös pääsuutin vaikuta vaan kaasu auki ajaessa ???
13.7.2009 12:26
14.7.2009 10:51
14.7.2009 21:55
Bluma kirjoitti:Pyörä on täystehoinen (eli täystehoputki on kiinni) Kawasaki KMX 125 vm -89. Kaasutin Mikuni VM26SS.
Kys. 1. Ryyppyvipu ja -vaijeri ovat "kadonneet" edellisen omistajan toimesta. Millä tavalla saisin rakennettua uuden ryypyn käyttösysteemin tai tietääkö joku mistä saisi uuden ryyppykahvan+vaijerin?
Kys 2. Kohon neula on kulunut päästään ja tämän takia vuotaa. Mistä saisi uuden neulan?
Kys 3. Minkä kokoista pääsuutinta suosittelisitte? Kiinni on vakiosuutin 102,5.
16.7.2009 19:16
-Tazka- kirjoitti:On tuo 34 ihan hyvä mitossa, pitäis vain saaha säätöihin. Ittellä mito sammuu kun antaa huilata vapaalla hieman pitemmän matkaa, ilmeisesti tyhjäkäyntisuutin liian iso..? Missähän tämä suutin sijaitsee?
Wason kirjoitti:Kertokaas miten voi koho olla paskan 28 lortosta? =D Ja vaikuttaako kohon nousuun neulan noususäädöt?
@p@ kirjoitti:vielä toistamiseen eli tuommone af1 olis nyt niin mites kun se on tt eli pakoaukon säätimestä poistettu kurilaippa nii mikä suutin siihen kannattas vaihtaa kun nyt on kait vakio kaasari ja vakio suutin????????????????
17.7.2009 0:31
@p@ kirjoitti:vielä toistamiseen eli tuommone af1 olis nyt niin mites kun se on tt eli pakoaukon säätimestä poistettu kurilaippa nii mikä suutin siihen kannattas vaihtaa kun nyt on kait vakio kaasari ja vakio suutin????????????????
17.7.2009 13:44
Tommosesta dellorton 34:sta tuskin löytyy muita suuttimia kohokammion sisältä kuin pääsuutin (isompi) ja tyhjäkäyntisuutin (pienempi), niin ulkomitoiltaan kuin reijältään.-Tazka- kirjoitti:On tuo 34 ihan hyvä mitossa, pitäis vain saaha säätöihin. Ittellä mito sammuu kun antaa huilata vapaalla hieman pitemmän matkaa, ilmeisesti tyhjäkäyntisuutin liian iso..? Missähän tämä suutin sijaitsee?
18.7.2009 4:25
19.7.2009 19:47
19.7.2009 22:54
nassse kirjoitti:mist johtuu et tyhjäkäynti on nii kova vaikka säätöruuvikin on melko auki,tyhjiksen vaihdoin 72 eli 12 numeroo isompi mitä siin kaasaris vakiona ja silloin kierrokset leijui jossai 4t paikkeilla mutta isomman tyhjiksen myötä käy noin 2t,neulan prikka alimmassa,pääsuutin 145,kaasarihan on siis dellorto 32mm phbe?
20.7.2009 0:09
20.7.2009 11:24
Mikko* kirjoitti:Pitäs tyhjäkäynti saada alle 2trpm vaikka olis mikä peruspiikki kyseessä. Tk-suutin on ollut ilmeisesti liian pieni ennen, jollei tk-ruuvi vaikuttanut, eli kävi laihalla. Ookko koittanu seosruuvilla hakee tyhjäkäyntiä kohdilleen? Eikä ole jäänyt jotain tuorevoitelunippaa tms tukkimatta, tai imuvuotoa muuten kuten ankka mainitsi? PS. Neula ja pääsuutin ei vaikuta tyhjäkäynnin alueelle.
20.7.2009 16:27
nassse kirjoitti:sen kyllä itekki oon ymmärtäny et neula ja pääsuutin ei vaikuta tyhjäkäyntiin.. ei se itsestään rupee kierroksia vain jos laittaa ryypynpäälle ja sitäkin kun kone on kylmänä ei lämpimänä enää niin pahasti. ei kyllä pitäisi ilmavutoja ainakaa t-voitelu nipasta ku tuorevoitelu on käytössä. voisko olla siintä et seosruuvi on liian laihalla eli liikaa auki ,vaikokeilla vielä isompaa tyhjistä?
27.7.2009 21:48
27.7.2009 22:07
ronx1 kirjoitti:Ovatko Dellorton kaasarien neulojen lukitusprikat samankokoisia, vai pitääko 34mm koko olevaan kaasariin hommata omansa?