9.8.2007 18:18
dööbi pike kirjoitti:nämä samaiset oon löytäny ja viel se et änäri on melko kuri pönttö.. ja jotkut sanovat ettei näissä ole mitään =) kierroksetki on rajotettu 12 donaan.Motoristi_ kirjoitti:hui nelarissaki on "kuristuksiA"
honda cbr 125r -06 ainakin on alkukäyrä tungettu täyteen turhaa tavaraa ja äänenvaimentimen ja alukäyrän välissä on metalliläpyskät
metalliläpyskät saa irti hitsaamalla, viilaamalla...
alkukäyrään en ole koskenut, putki hitsattu kiinni jälkeenpäin.
10.8.2007 23:23
23.8.2007 15:10
23.8.2007 20:12
23.8.2007 23:11
GoldenStar kirjoitti:Mulla on ittelläni Aprilia RS 124 '02 ja on aika ihmeellinen vehe täytyy myöntää. 4tkm jälkeen tuotu Belgiasta Suomeen ja nyt ajettu ~23 000km. Omistaja sano, että on suht pirtee vakio, no kaikkihan ne sanoo omaa vakioonsa yllättävän pirteeks verrattuna muihin vakioihin.. Niin vaan mittari pyörähti 11 000rpm tyhjäkäynnillä ja 135 on saatu huiput (140 mittariin).
Eli olis nyt pari kysymystä:
Osaako kukaan sanoa mitä kyseiselle pärrälle on tehty?
Ja jos ostan 100¤ käytetyn tt-putken, vakioputken tilalle ja avaan sen ilmanputsarin toisen aukon enkä vajois laippaan, ostamalla 400¤ käytettyä RAVEa tai viilaamalla/poraamalla mitään, koska aika hirveeltä on kuulostanu noi bensan syöntimäärät ja varsinkin noi tehovajaukset 4000-8000rpm, eli melkeen yleisimmät maantieajokierrokset.. Niin mitä luulisitte vaikuttavan nopeuteen? vääntöön?
Ja jos sitä laippaa vaan vähän viilais niin olisko mahollista saada lisää tehoja ja välttää joitain tehovajauksia? :/ Ja missä pisteessä kannattaa ostaa jo isompaa kaasaria, 34mm?
Eli kyseessä on aikalailla varmaan vakio, luulisin koska vääntöä kyllä riittää sillä 4000-8500rpm välillä ihan jees ja aika hikiseen meni myötätuuleen suoralla sen 135km/h niin kysymys kuuluu miten saisin vehkeen menee jonneki 150-160km/h tienoille ostamatta RAVEa tai maksamatta siis itseäni aivan kipeäksi oon siis kuitenki päättäny ostaa ton tt-putken JOS se tuo jotain lisäjytyä?
Aikamoinen litannia kysymyksiä.. arvostan vastauksia, kaikki tieto on tervetullutta )
23.8.2007 23:38
GoldenStar kirjoitti:Mulla on ittelläni Aprilia RS 124 '02 ja on aika ihmeellinen vehe täytyy myöntää. 4tkm jälkeen tuotu Belgiasta Suomeen ja nyt ajettu ~23 000km. Omistaja sano, että on suht pirtee vakio, no kaikkihan ne sanoo omaa vakioonsa yllättävän pirteeks verrattuna muihin vakioihin.. Niin vaan mittari pyörähti 11 000rpm tyhjäkäynnillä ja 135 on saatu huiput (140 mittariin).
Eli olis nyt pari kysymystä:
Osaako kukaan sanoa mitä kyseiselle pärrälle on tehty?
Ja jos ostan 100¤ käytetyn tt-putken, vakioputken tilalle ja avaan sen ilmanputsarin toisen aukon enkä vajois laippaan, ostamalla 400¤ käytettyä RAVEa tai viilaamalla/poraamalla mitään, koska aika hirveeltä on kuulostanu noi bensan syöntimäärät ja varsinkin noi tehovajaukset 4000-8000rpm, eli melkeen yleisimmät maantieajokierrokset.. Niin mitä luulisitte vaikuttavan nopeuteen? vääntöön?
Ja jos sitä laippaa vaan vähän viilais niin olisko mahollista saada lisää tehoja ja välttää joitain tehovajauksia? :/ Ja missä pisteessä kannattaa ostaa jo isompaa kaasaria, 34mm?
Eli kyseessä on aikalailla varmaan vakio, luulisin koska vääntöä kyllä riittää sillä 4000-8500rpm välillä ihan jees ja aika hikiseen meni myötätuuleen suoralla sen 135km/h niin kysymys kuuluu miten saisin vehkeen menee jonneki 150-160km/h tienoille ostamatta RAVEa tai maksamatta siis itseäni aivan kipeäksi oon siis kuitenki päättäny ostaa ton tt-putken JOS se tuo jotain lisäjytyä?
Aikamoinen litannia kysymyksiä.. arvostan vastauksia, kaikki tieto on tervetullutta )
25.8.2007 19:09
_Jusbe kirjoitti:Osta se kuritonputki ja ilmottaudu kimppatilaukseen, jossa tilataan RAVE2(säätyy pakopaineella ei sähköllä). Kimppatilauksessa luki että se maksaisi silloin n.100¤ niin eipähän tarvi kärsiä sitten alavääntöjen puuttumisesta.
28.8.2007 19:55
18.9.2007 20:11
18.9.2007 20:31
27.9.2007 21:54
17.10.2007 20:16
30.10.2007 20:50
14.11.2007 20:48
14.11.2007 21:46
Pyörä on nelitahti joten siinä tuskin kummempia kuristuksia on. Kenties ruisku on vain säädetty hieman laihalle ja putki saattaa hieman ahdistaa mutta varsinaisia kuristuksia ei pyörästä 99% varmuudella löydy. Sitä paitsi eihän kukaan täällä ole tuollaista pyörää luonnollisesti käsiinsä saanutkaan niin hankala tietää vielä.Mannetus kirjoitti:Uus Yamaha YZF-R125? Mistä löytyy kurit? Saako ne pois?