Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
10.5.2014 13:30
Nytten on venttiilitkin säädätetty.
Eiköhän tää seppo tästä vielä myyntikuntoon saaha, kunhan jaksais kattella tota kallistusanturia...
. Huoltamon jamppojen mukaan venojakin oli täytyny säätää aikas paljon, jolloinka viime syksynä häirinnyt kolina hävis.
EDIT: Joo ruiskun varoitusvalo vilkkui vaan sen takia että olin ollut niin typerä että unohdin laittaa kallistusanturin piuhan kiinni siihen anturiin.
14.5.2014 15:16
Mitenkäs toi vakio änkän villojen poisto vaikuttaa ääneen, miten tehdään ja mitä pitää ottaa huomioon -06 kaasari
14.5.2014 20:27
Tulee "siistit pörinät", jotka kuuluu kaupungin toiselle laidalle. Poistetaan avaamalla vaimennin, jos vaimennin ei ole avattava niin rälläkällä avataan. Saman tien voit ottaa vaimentimen pois kokonaan. Suutin 5-10 numeroa suurempaan ja tyhjäkäynnin perussäätö.
Tulee tosi siistit pörinät.
14.5.2014 21:23
Joo kiitos vastauksesta. Eihän kellään sattus olemaan mitää videoo noista pörinöistä ja kuumeneeko änkkä kuinka hemmetisti?
16.5.2014 18:19
Youtuben hakusanat:
Honda CBR125R no muffler
Honda CBR125R straight pipe
Honda CBR125R sound
Honda CBR125R
Honda CBR 125
jne.
14.6.2014 10:40
TERVEHDYS. Olen yrittänyt netistä etsiä mutten ole löytänyt 06 & 07 vuosimallin CBR:ään öljynsuodatinta. Jos joku voisi laittaa linkkiä tähän niin ois hyvä juttu...ja vois myös kertoa miten se suurinpiirtein vaihdetaan
Kiitos
27.6.2014 22:43
Moi,
Eli onko kukaan koittanut 14-42 välityksiä, eli vain yhden hampaan pienempää eturatasta? Ei tahdo missään löytyä tietoa miten kulkisi näin.
Tavoitteena olisi saada kulkemaan vähän kovempaa kuin vakioväleillä 15-42.
28.6.2014 13:47
Nyt on 2011 CBR:rässä yoshimuran koko putkisto. Kumminkin ruiskupeli niin olisiko power commander ja säädätys kuinka tärkeää ja järkevää? Kauanko suunnilleen viitsii ajaa ilman säädätystä? Mitä voi pahimmillaan tehdä?
Viimeksi muokannut Dragonslayer666 päivämäärä 20.7.2014 3:18, muokattu yhteensä 1 kerran
30.6.2014 14:02
hondanomistaja kirjoitti:TERVEHDYS. Olen yrittänyt netistä etsiä mutten ole löytänyt 06 & 07 vuosimallin CBR:ään öljynsuodatinta. Jos joku voisi laittaa linkkiä tähän niin ois hyvä juttu...ja vois myös kertoa miten se suurinpiirtein vaihdetaan
Kiitos
Ceparissa on verkkosuodatin joka ainoastaan puhdistetaan. Löytyy, kun aukaisee kytkinkopan. Väliin ois suositeltavaa laittaa uusi tiiviste avauksen jälkeen.
4.7.2014 17:54
Mistä ootte tilannu noita viriosia (pyttyjä) tms.?
Lähinnä noita saksalaisia sivuja pitäs saada tietoon..
5.7.2014 10:05
olpe_ kirjoitti:Moi,
Eli onko kukaan koittanut 14-42 välityksiä, eli vain yhden hampaan pienempää eturatasta? Ei tahdo missään löytyä tietoa miten kulkisi näin.
Tavoitteena olisi saada kulkemaan vähän kovempaa kuin vakioväleillä 15-42.
Osta 16 piikkinen ni pitäisi huippujen nousta vähä, 14 piikkisellä vois kyllä pärjätä 2t kemmuille kiihdytyksessä
10.7.2014 21:32
Ei välttämättä kule, meinaan jos ei jaksa kulkea niin hieman lyhkäsemmät välitykset varmasti auttaa asiaan. Saa aika kovin liikkua cebari jos 2-tahtarin vie kiihdytyksessä, jollet siis vakiosta puhu.
20.7.2014 18:47
Mikähän nyt on, kun ajosta jätin Cebarin talliin ja seuraavalla kerralla käynnistettäessä lähti käyntiin, mutta kaasua ei voinut antaa kun sammui heti. Otin sitten hussen ja ajelin pienen lenkin ja koitin cebaria uudestaan jolloin lähti käyntiin ja kierti ja pystyi ajamaan. Pääsin 500 metriä ja sammui. Pieni odotus ja sitten toimi taas miltei koko illan moitteitta. Mikähän nyt on hätänä? Uudet öljyt oli sisässä millä ajettu 10km (motul täys-synteettinen 10w-40) ja ohjekirjan mukaan öljymäärä (1l). Tuntui käyvän myös todella kuumana, kytkimen luistamisen johdosta kytkinkoppa aina ajon jälkeen polttavan kuuma, olisiko siellä vika? Vai pitäisiköhän jäähdytysjärjestelmä ilmata? Vinkkejä ja neuvoja kaivataan, kohta lähtee myyntiin nimittäin
28.7.2014 1:28
Tietääkö kukaan missä vika, kun jokin purkaa akkua separissa? Sama ongelma on tutuillakin.. Akun vaihtoa on kokeiltu tuloksetta, myös jännitteensäädin vaihdettu :p
29.7.2014 17:28
Paljonko pitää kasvattaa pääsuutinta -06 mallissa jos on 118 suutin ja laittaa k&n vapari suodattimen muuten on vakio?