Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
15.6.2009 12:55
jospa toi mikunin kaasari on vaan niin vittumainen säätää eikä toimi kunnolla...
ootko harkinnu vaikka 34 millistä lorttoa?
16.6.2009 19:42
Ansta kirjoitti:jospa toi mikunin kaasari on vaan niin vittumainen säätää eikä toimi kunnolla...
ootko harkinnu vaikka 34 millistä lorttoa?
36mm Keihinin PJ siinä on, jos toi oli mulle. Oon kyllä aatellu jotain 34mm:stä, mutta ku sain ton 36mm vaan niin hyvään hintaan, niin se siinä on nyt kiinni. Ilmeisesti noin iso on vaan pirun hankala saada toimimaan kunnolla jokaisella kierros/kaasun alueella.
Mun käsittääkseni alkuperäsessä SP-näsärissäkin on vaan 32mm, ilmeisesti Dellorto.
17.6.2009 23:56
jos kiinnostaa 34mm kaasarin imukaula multa saattas löytyä tosi hyväkuntonen kun hinnasta päästään sopuun..
tosin apriliasta toi on mut en tiie käykö sama näsäriin
19.6.2009 20:14
jos haluut sen kaasarin ni aina sen voi tilata
21.6.2009 1:21
kiinnostaisko jotakuta 38keihin, sama ku jossai ktmmissä..
21.6.2009 17:57
TDN kirjoitti:On se nyt jumalauta, ku edelleen booaa tyhjäkäynniltä kaasua avatessa yli puolet. On ruuvailtu seosruuvia, kokeiltu tk-suuttimia 55, 58, 60 ja 65, pääsuuttimia 165, 168, 170, 172, 175 ja 180, neulan paikkaa vaihdettu, mut mikään ei tunnu kunnolla auttavan. Sama jos esim. 1-vaihteella kääntää kaasua yli puolet alle 3,5trpm kohalla, niin hyytyy ja lopulta sammuu, ryypyn kanssa kyllä jaksaa.
Rupee neuvot loppumaan kesken. Voisiko bensapinnalla olla jotain tekemistä asian kansssa?
Mulla on muuten täsmälleen sama ongelma Derbi GPR:n mikunin kaa, ryypyllä kyllä jaksaa kulkea, mutta silloin tuppaa käymään keskikierroksilla rikkaalla. Ei kyllä mullakaan hajua, että mikä ongelmana..
23.6.2009 23:36
kellään tietoa dellorton vhsb 34 säätämisestä? eli kuinka paljon pitää ruuvata ilmaruuvia että olisi seokset kohdallaan ja missä kohdassa neula?
24.6.2009 15:42
Mikä kaasari ois hyvä mitoon? Oisko Dellorto VHSB 34mm hyvä? Meneekö kyseinen kaasari muuten mitoon kiinni suoraan jos on ollut räsässä kiinni?
27.6.2009 12:13
On tuo 34 ihan hyvä mitossa, pitäis vain saaha säätöihin. Ittellä mito sammuu kun antaa huilata vapaalla hieman pitemmän matkaa, ilmeisesti tyhjäkäyntisuutin liian iso..? Missähän tämä suutin sijaitsee?
27.6.2009 14:42
Kenelläkää tietoa saako Mikunin kaasariin jostain vaijeriryyppyä?
28.6.2009 16:36
Jos kellään 34 lorttonia myynnissä ni laittakaa YV tä,tarvis näsärii!
30.6.2009 17:06
Kertokaas miten voi koho olla paskan 28 lortosta? =D Ja vaikuttaako kohon nousuun neulan noususäädöt?
3.7.2009 22:12
KMX jossa 28flat , giannelli , vapaavs. 240 pää , 25 tyhjis , sokka keskellä. Muuten vetää
koko kierrosalueen puhtaasti ,mutta pintakaasulla röpöttää .Onko tyhjäksuutin vaan liian
pieni ,koska eikös pääsuutin vaikuta vaan kaasu auki ajaessa ???
3.7.2009 22:30
luultavasti liian pien tyhjis. kantsii kokeilla jotain 35-40
10.7.2009 19:39
Joo elikkäs tuommosta af1 olisin hommaamassa niin mites kun se on tt eli eli pakoaukon säätimestä poistettu kurilaippa nii mikä suutin siihen kannattas vaihtaa kun nyt on kait vakio kaasari ja vakio suutin????????????????