Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
14.10.2007 19:56
En tiedä, mä muistasin että kaikki ois isompaa, mutta tosiaan tää on muistikuva ja sun tieto fakta niin ei siitä enempää
boost port taitaa olla virallinen nimi.. Enkä kyllä jaksa uskoa että ne niin paljoa vaikuttaisi
En tiedä mistä johtuu, mutta ero oli siis huomattava eikä sitä tarvinnut ajossa miettiä että onkohan näissä jotain tehoeroo, vaan sen ois huomannu tyhmempikin kaveri!
Sellanen ero oli lisäks että A0401 vääns HELVETISTI paremmin alhaalta ja keskeltä, mutta kun mentiin yli 10000rpm niin sitten näytti 66650E kyntensä..
14.10.2007 20:01
Hei !
jospa syy oli noissa sylinterin korkeus eroissa..
vertailuja en ole ajamalla tehnyt, kaikki kertomani perustuu kanaviin ja niiden tilavuuksiin, se mitä niitä näkemällä vertailen.
Sylinterin korkeus vain voi tehdä käänteiset tepposet, mikäli sitä ei oteta huomioon esim laskemalla kantta tarpeeksi tai jos kantta ei lasketa ollenkaan.
t.markus
14.10.2007 21:07
Elikkäs kun kokeilin 66650E sylinteriä niin kokoonpano oli: 66650E, 200H, 35TM, 1-ring wiseco squish 0,4mm paksuimmalla alatiivistellä, alkup. TT-putki, alkup. EVO1 putsari. Sitten vaihdoin A0401 sylinterin ja muut osat oli samat paitsi squish 0,7-0,8. en muista kuinka kovaa kulki 66650E sylinterillä, mutta ainakin se kiihtyi paljon paremmin kuin A0401. Vähän huono vertaus, koska squish eri. Pitäisi pinnoittaa 66650E, niin voisi verrata kunnolla (leikkasi kiinni).
14.10.2007 21:11
66650E sylinterissä on muitankin eroja kuin booster kanavat verrattuna A0401 sylinteriin. Otan vaikka kuvia sylinterien ero kohdista tässä jokupäivä.
14.10.2007 21:30
Mito- kirjoitti:66650E sylinterissä on muitankin eroja kuin booster kanavat verrattuna A0401 sylinteriin. Otan vaikka kuvia sylinterien ero kohdista tässä jokupäivä.
Hi !
66650E #1 eduksi vaikko tappioksi ?
omani A0401 #1 on vielä evossa kiinni..
t.m
ps. tässä Joaquinin kuvia 72625 #1 jota vielä hiukan "viilailtu"
http://www.bikepics.com/members/joaquin ... 642336&s=0
Viimeksi muokannut ojatalo päivämäärä 14.10.2007 21:44, muokattu yhteensä 2 kertaa
14.10.2007 21:32
nyt tuli sitten ostettua uusi cagiva mito ja talvella pitäisi ottaa kuria poies nii että voisiko joku kertoa vähän tarkemmin missä kurit on ja kuinka pois...
14.10.2007 22:29
Mistä tuo pytyn korkeus on mitattu?
15.10.2007 8:45
Tiivistepinnalta tiivistepinnalle.
15.10.2007 13:04
jusmu kirjoitti:nyt tuli sitten ostettua uusi cagiva mito ja talvella pitäisi ottaa kuria poies nii että voisiko joku kertoa vähän tarkemmin missä kurit on ja kuinka pois...
Riippuu mitosta.
15.10.2007 15:10
mites ku wikissä' lukee et TT mitoon suuttimet on (125,65) ni tuo 125 on pääsuuti ntietysti mut onko tuo 65 sitte tyhjäkäyntisuutin vaiko käynnistyssuutin?? tarviis tietoo nopeesti..
15.10.2007 15:28
eikö se oo tyhjäkäynti
15.10.2007 16:40
JollyZ kirjoitti:eikö se oo tyhjäkäynti
tämäkiin vastaus on vielä epäselvä.. tietääkö joku oikeasti? jos tietää niin voisiko ystävällisesti kertoa..
15.10.2007 18:58
se on tyhjäkäynti
15.10.2007 21:06
^kammo^ kirjoitti:JollyZ kirjoitti:eikö se oo tyhjäkäynti
tämäkiin vastaus on vielä epäselvä.. tietääkö joku oikeasti? jos tietää niin voisiko ystävällisesti kertoa..
tyhjäkäyntisuutin.
15.10.2007 21:26
joo se on selväsitte.. mites saako muualta ku maahantuojala ku kaveri sano että ei välttämäti saa tuoho kaasarii? :/