Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
5.5.2012 0:52
Juu oli menny epähuomios pakoaukonsäätimen vaijerit väärin ja kun otti imukaulan kurin irti niin ongelmat ratkes, nyt kulkee
Kiitos tästä!
6.5.2012 21:30
Olisko kellää tietoo, että mistähän sais Malossin 180:n männärenkaita?
Kun päätti männänrenkaat sitten leikata. :S
7.5.2012 22:49
Varmistetaas nyt sitten tämä vielä täällä, kummin päin pakoaukonsäätimen vaijerit menee? Kuuluuko tuon, jossa on jousi, mennä oikealle puolelle säädintä? On nimittäin sellainen ongelma että kun laitan virrat päälle, tuo jousen puoleinen vaijeri yrittää ilmeisesti vetää tuota missä vaijerit ovat kiinni ylöspäin, siinä kuitenkaan onnistumattaan. Alaspäin saa koko härpäkettä liikutettua lenkillä, jolloin laipat avautuvat, eli tuo yrittää sulkea niitä vaikka ovatkin jo ehkä puoliksi kiinni? Mikä helvetti tässä on?? Alkaa mennä jo hermot kun ei osaa yhtään sanoa....
7.5.2012 23:29
Se missä on jousi menee juu oikealle puolelle säädintä. Jos nyt oikein ymmärsin niin itellä on tossa toisessa sama vika, en sitten tiedä mistä johtuu
9.5.2012 10:50
Menis varmaan yleiseen näsäritopikkiin mutta kysästäänpä täällä.. Eli käykö vaihteistoon Motul Transoil 10W30?
9.5.2012 19:44
Käy, itellä yks purkki meni viimekesänä, oikeestaa ihan liikaa ajoin, 10k ilman vaihtoa. Viimeisillä ajokerroilla kylmänä piti pumpata kytkintä, muuten stumppas ku ei päässy luistamaa. Nyt uudet sisässä ja taas toimii todella hyvin. Eli huipputavaraa
Oma ongelma: Miks toi pakoaukonsäädin tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä? En saa mitenkään siitä levystä niitä kohtia vastaamaan
http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... saato.html siis noita A ja B, vaikka säätö on ihan tapissä. Muutenkin nousee jossakin 3k, laskeutuu takasin 5 tonnissa ja nousee uudelleen vasta kymppitonnin kohilla, ainakin silloin tuntuu kunnon tehopiikki vasta, sitä ennen vaan koittaa nostella.
9.5.2012 20:30
Kukaan tilannut tuolta?
http://www.pmtuning.co.uk/malossi-65-0m ... g-kit.htmlJa tietääkö nyt kukaan, kun ei edelliseen viestiin saanut vastausta, että onko joku tilannut jostain noita männärenkaita tuohon 180 malossiin? Kun tuolla kysyvät kopiota passista, ja luottokortista, niin vaikuttaa vähän epäilyttävälle.
10.5.2012 13:18
LaneKit kirjoitti:Käy, itellä yks purkki meni viimekesänä, oikeestaa ihan liikaa ajoin, 10k ilman vaihtoa. Viimeisillä ajokerroilla kylmänä piti pumpata kytkintä, muuten stumppas ku ei päässy luistamaa. Nyt uudet sisässä ja taas toimii todella hyvin. Eli huipputavaraa
Oma ongelma: Miks toi pakoaukonsäädin tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä? En saa mitenkään siitä levystä niitä kohtia vastaamaan
http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... saato.html siis noita A ja B, vaikka säätö on ihan tapissä. Muutenkin nousee jossakin 3k, laskeutuu takasin 5 tonnissa ja nousee uudelleen vasta kymppitonnin kohilla, ainakin silloin tuntuu kunnon tehopiikki vasta, sitä ennen vaan koittaa nostella.
Jeps, eilen huidoin motulit sisään! Mutta miten yleensäkin pääset siihen perkeleen säätimeen käsiksi..
10.5.2012 15:36
Ihan vitun vaikeeta täs uudenmallises ainaki
Tankki irti ja yläpuolelta saa säädettyä vaijerin alapäätä 10mm ja 8mm lenkillä. Ja oma ku on naku ni sen kannen saa irti syylärin alapulelta 8mm lenkillä. Ahasta on eikä saa paljo kerrallaa mut saa kummiski.
10.5.2012 22:40
Vanhanmallisessa sen sentään näkee, mut yks hienous on sekin että sitä akselia ei saa pois ellei ota sylinteriä irti
11.5.2012 14:08
Mikäs sitten mahtaa olla paskana kun virrat laittaa päälle niin lämpömittarin viisari pärähtää heti keskivaiheille, onko mittarissa joku johto huonosti vai termostaatti? Jäähdytysnesteet lisäilin äsken ja metallisesta ei tarvinnu laittaa mitään sisälle kun ei nestettä siitä hävinnytkään tyhjäkäynnillä.. Käynnistäessä moottoritilasta nousee myös pakokaasua mutta häviää sen jälkeen kun on n. 15s pyörittäny??
11.5.2012 15:19
Termari se ei ainakaa voi olla mitenkää koska se ei vaikuta yhtään toho mittarin toimimisee. Toki lämmöt nousee pytyssä iha helvetin kovaksi jos ei toimi, mutta ei vakuta mitenkää toho että kun lyö virrat päälle ni nousee viisari heti.
Veikkasin et se kannessa oleva anturi on paskana, tai sitte mittarist jotakin, en osaa oikein sanoa. Anturi ny on ainaki helppo ja halpa vaihtaa.
12.5.2012 14:35
Mikäs hitto voi olla kun vilkkujen ja releen vaihdon jälkeen ei mene etuvaloihin tarpeeksi virtaa (n. 4v). Ei myöskään suostu startti eikä mikään muukaan sähköosa inahtamaan kun on valot päällä mutta kun ottaa valot pois, toimii kaikki sähkö kunnolla. Valot päällä kun koittaa startata sulake alkaa savuamaan. Ilman sulaketta ihan sama ongelma.
Voiko olla niin yksinkertainen ongelma, että vilkut vaativat vastuksen..?
12.5.2012 15:25
En oikein usko että vastuksista johtuu, jos vaihoit elektronisen releen tilalle? Olethan akun ladannut? Jos starttaat ilman valoja niin toimiiko normaalisti?
12.5.2012 18:01
L_rppa kirjoitti:En oikein usko että vastuksista johtuu, jos vaihoit elektronisen releen tilalle? Olethan akun ladannut? Jos starttaat ilman valoja niin toimiiko normaalisti?
En vaihtanut elektronista relettä vaan srormilla 12e maksavan releen jossa tehot 12V23W. Vilkut on 21W halogeenivilkut. Toimii muuten kun käynnistää ilman valoja, mutta niitä ei voi laittaa päälle tai muuten kaikki on niin hemmetin himmeätä, niin mittariston valoissa, ajovaloissa, vilkuissa ja takavaloissa.