26.5.2015 21:09
SuperValtzu kirjoitti:Mikä vika hussessa kun välillä pistää virrat päälle nii syttyy öljyvalo ja vedot katoaa mutta lähtee käyntiin sitten sammuttaa virrat ja laittelee ees takas jonku aikaa nii valo sammuu ja vedot tuloo takas? Onko tolla öljyvalolla joku yhteys kipinän antamiseen? Pyörässäni ei ole käytössä Tuorevoitelua. Että miten saisi ohitettua tuon öljysäiliön anturin??
27.5.2015 15:30
27.5.2015 18:25
27.5.2015 18:48
27.5.2015 20:24
J00N4S kirjoitti:Mistäs tietää, että minkä kokoinen mäntä Husseen tulee? Eli A,B,C,D? Näkyykö männässä ja/tai sylinterissä?
30.5.2015 20:46
30.5.2015 23:16
31.5.2015 11:05
31.5.2015 14:12
31.5.2015 20:43
1.6.2015 0:03
1.6.2015 19:36
2.6.2015 18:22
Juuhz kirjoitti:pitääkö muiden hussejen alakerrat mitään äänyä kun ostin 13500km ajetun sm hussen ja alakerrasta kuuluu musta sellainen "kuivan laakerin ääni" mutta pyörä on noin vähän ajettu ja ollut ttnäkin vasta 3500km ja kaverillani oli juuri koneremontoitu sm husse josta kuului saman tyyppinen ääni?
Eikai noilla kilometreillä ei pitäisi olla laakereissa vielä mitään?
2.6.2015 18:24
Teråå kirjoitti:Onkos kellään mitään niksejä kytkimen puoleisen kampuran stefan irrotukseen?
Kone on siis kiinni pyörässä ja ei millään tahtoisi irrottaa koko hoitoa kun pelkkä stefan vaihto oli tarkoitus tehdä
Pyörä polttelee lootaöljyä kun päästää kaasun tai pitäis "tehopiikki" ottaa, ja tekee öljystä maitokahvin näköistä litkua.
Kumiosa stefasta vaan repeilee palasiksi ja muutama koukku jonka olen onnistunut sinne metalliosan taakse sujauttamaan on livennyt/vääntynyt. Ostin motonetistä oikein tiivistekoukkusarjan mutta siitä ei ollut apua.
Ruuvarillakin on koitettu vääntää mutta pienimmät vääntyi ja isommat ei taas mene väliin. Ei uskaltais enää yhtää enempää naarmutella lohkoa
Ruuvillekkin yritin porata koloa, mutta on niin kapea tuo stefan kehä (olikohan 8mm?) ettei siitäkään tullut mitään
2.6.2015 21:08