Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
30.10.2003 15:07
juhe kirjoitti:en nähnyt listassa honda NS:sää, mut siinä taitaa olla samaa tekniikkaa, ku NSR:ssä.......?
Mulla taas on sellanen muisikuva että NS ja NSR koneessa ei olisi mitään yhteistä!?
30.10.2003 20:02
mulla nyt ei ole hajuakaan, mikä kone siinä on..... arvelin vaan että VOISI olla...
2.11.2003 13:34
Tosta listasta puuttuu CLR 125 CityFly..
CityFlyn kuristuksista sen verran että ilmanputsarista löytyy kuminen kuristusputki, ja penkin alta vastus muovien sisällä joka toimii kierrostenrajoittimena.
2.11.2003 14:59
honda cb 100 ja 125 twin onkoha niis mitään
ja kawasaki ar olis kiva löytää tukkoja kun joku jossain sano että ilmanputsarin sais vaihtaa paremmin hengittävään. Jos vaihtaa niin pitääkö laittaa isompi suutin ja jos pitää niin paljoko isompi vai piisaako vaan neulan prikan pudottaminen.
2.11.2003 21:22
Mites on uudemman mallin NSR:n toiminnan laita, jos poistaa ainoastaan kuristuksen pakoputkesta. Jotkut sanovat, että pyörä menee hetkessä tukkoon ja jotkut sanovat, että hyvin toimii noinkin. Faktoja kaivataan, ei mitään mieletöntä MUTUA, sitä kuulee tarpeeksi muutenkin.
3.11.2003 17:04
mun rgfssä on pääsuuttin kokoa 220 ja se on vakio suuttin ja mun pyörässä se oli myös kuristetunna kun kurit oli kiinni niin kulki140km/h ja nyt kulkee 170km/h
3.11.2003 18:27
suzuki rgf -94 kirjoitti:mun rgfssä on pääsuuttin kokoa 220 ja se on vakio suuttin ja mun pyörässä se oli myös kuristetunna kun kurit oli kiinni niin kulki140km/h ja nyt kulkee 170km/h
Joo, Suzukit on selvillä. Kiitos !
3.11.2003 18:28
Wescu kirjoitti:Mites on uudemman mallin NSR:n toiminnan laita, jos poistaa ainoastaan kuristuksen pakoputkesta. Jotkut sanovat, että pyörä menee hetkessä tukkoon ja jotkut sanovat, että hyvin toimii noinkin. Faktoja kaivataan, ei mitään mieletöntä MUTUA, sitä kuulee tarpeeksi muutenkin.
Vilkaseppas tuolta Jutut osiosta , siellä on NSR ja niin viimesen päälle selostettuna
3.11.2003 20:55
jos ei oo liikaa vaivaa niin tonkikaa tota tietoo Hyosung cometista
5.11.2003 15:46
HARTSA-03 kirjoitti:Haven kirjoitti:APRILIA AF1 FUTURA
Moottorin tehon edellytykset:
Dellorto PHBH28 kaasutin ja muuttuva-aukkoisen pakoaukonsäätimen tilalle asennettu kiinteä pakoventteeli, jonka venttiililaipan pituus on 43,6mm. Tunnisteena ulkoapäin tasainen laippa, jonka keskellä on 6mm:n kuusiokoloruuvi; Avainkoko 5mm.
Kuristimien tilalle:
Dellorto PHBH34 kaasutin ja R.A.V.E. (muuttuva-aukkoinen pakoaukonsäädin)
Sama juttu Replicassa!
ja eiks sport prossakin on samat kurit
7.11.2003 13:46
onks täällä mitään topikkia Honda NS:stä? vai onks se samallainen ku NSR?
9.11.2003 14:59
Enska-Pappa!
Noihin AF-1 Aprilioihin vielä et siihen voi lisätä viel mallit Sintesi ja Sintesi Replica, sekä se täystehokaasari on Dell'Orto VHSB 34mm eikä phbh vai mitä sanoitkaan..=)
9.11.2003 16:05
Periaatteessahan tonne Shadowiin vois lisätä ainaki ton putken päätykappaleen poisporaamisen ku se kummiski jonku verran ahdistaa (putken aukon halkaisija tuhinapillin poiston jälkee n. kaksinkertainen). Pientä lisää voi vääntöihin tulla, mutta tehoihin tuskin vaikuttaa sen tähdellisemmin. Tietysti äänii tulee pientä plussaa ku siinä tuhinapillissä on vielä pien äänenvaimennin.
9.11.2003 16:35
Gas Gas EC/SM 125 kuristimet:
Ilmanputsari auki, siellä on iso kuristuslevy, joka pitää ottaa pois.
Suuttimet isommiksi. 185 vakiosuutin, mutta minulla leikkasi tällä kiinni talvi-aikaan. Kesällä se voi olla hyvä. Suosittelen silti jotain 190.
Tyhjäkäyntisuutin MUISTAAKSENI 40.
Pako-aukon säädin. Käännä säätimen suojalevyä 180 astetta. Tämän jälkeen säädin aukeaa kunnolla.
Pakoputken alussa tukos, jonka saa pois vetämällä.