Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
2.5.2013 19:33
JiiiKoo kirjoitti:Ja sitte onko tuon cr hussen ja perus sm hussen tt putkilla minkalaisia eroja?
Tuli vaa tässä mieleen ku huvikseen laitoin tt putken tuon cr putken tilalle kokeeks, nii tuntu ottavan kierrokset nopeemmin ja äänet muuttu. Ajamaan en vielä pääse nii en pysty testaamaan.
Cr todennäkösesti laulaa korkeemmalta
2.5.2013 19:48
Lääässi kirjoitti:JiiiKoo kirjoitti:Ja sitte onko tuon cr hussen ja perus sm hussen tt putkilla minkalaisia eroja?
Tuli vaa tässä mieleen ku huvikseen laitoin tt putken tuon cr putken tilalle kokeeks, nii tuntu ottavan kierrokset nopeemmin ja äänet muuttu. Ajamaan en vielä pääse nii en pysty testaamaan.
Cr todennäkösesti laulaa korkeemmalta
Laulaakin korkeammalta.
2.5.2013 20:18
ttuomas kirjoitti:sankkuq kirjoitti:Mikäs vois olla husse wr 125 vika, kun pätkii piikillä pelkästään 1 ja 2 vaihteilla? Tulppa ja tulpanhattu vaihdettu jo
pätkii vai röpöttää? liian rikkaalla????
Pätkii. Isommilla vaihteilla toimii normaalisti.
2.5.2013 20:27
^ Ite joskus muinoin sain kyseisen vian hieman paremmaksi pelkästään ilmaruuvia pyörittämällä
2.5.2013 23:26
wre 08 röpöttää kun ajaa puoli kaasulla ja kun kaasu on pohjassa niin pätkii, pakoaukonsäätimeltä lähtevältä letkulta tulee jonkin verran öljyä. Joten mikä on vikana ja miten sen voi korjata (sokkaa ylös vai alas, pitääkö laittaa uudet suuttimet vai pyörittää ilmaruuvia). onko ongelman ratkaisu menetelmät samat kyseisessä ongelmassa jos on tt tai vakio
Viimeksi muokannut ventt125 päivämäärä 3.5.2013 9:46, muokattu yhteensä 1 kerran
3.5.2013 1:05
Voit kokeilla hieman pienemmällä pääsuuttimella/neulaa pykälän laihemmalle.
Öljyä sieltä huohotusletkusta tulee aina, se on normaalia
3.5.2013 14:26
Onko neula liian korkealla(korkeimalla) näillä keleillä kun tutuu röpöttävän vähän liikkaa ½kaasulla. Ps on jo 165. Mutta tulppa oli kyllä vaaleahko, ei mitenkään tumma.
http://aijaa.com/tGtdY3 siinä tulpasta kuva vääristii pikkaisen vaaleammaksi mitä se on.
3.5.2013 21:26
Onko kukaan poistanu husqvarna sm125 2008 pakoaukonsäädintä? Vaikuttaako muuhun kuin ala vääntöihin?
4.5.2013 13:29
Kiihtyy päin persettä kun ei väännä.
4.5.2013 17:16
Mikä vois olla vikana huskissa, lämpenee lyhyellä ajolla tosi paljon, ei oikein ota maksimikierroksia vaan pätkii ja paukkuu putkeen. Piikin alta toimii suht normaalisti. Eikä savuta tai syö jäähytysnesteitäkään. Uus staattori, vauhtipyörä ja mäntä just laitettu.
4.5.2013 18:04
Seokset kunnossa? Tarkista tulppa.
4.5.2013 18:51
Kirjoita nimi tähän kirjoitti:Seokset kunnossa? Tarkista tulppa.
Vähä tumma oli tulppa, mutta tuskin ne seokset itestään on päässy muuttumaan..?
4.5.2013 18:58
http://aijaa.com/aCf5mX siis mistä tota tulpan väriä oikein katsotaan? minkälainen tuo on? tolla olen ajanut 250km, PS 175, TK 38, neulan sokka keskellä ja rino tehari.
ja sitten kun en talvella oo viittiny tota mikunia laittaa kiinni ja nyt kun kesä tulee niin tekis vähän mieli, niin onko nämä hyvät aloitus-säädöt mikuni pyöreäluisti 34:lle? PS 380, TK 45, neulan sokka toiseks alimassa. vähän rikkaalta kuullostaa mutta tuostahan sitten lähtee laihentamaan.
4.5.2013 21:58
miten rinon koko putkisto vaikuttaa husqvarna sm 125 siiis tälläne >
http://kauppa.mimoto.fi/product/81/rino ... 25-vm99-08 <koska sielä sanotaan että vaikuttaa seos säätöihin?
4.5.2013 23:14
Huskulainen kirjoitti:http://aijaa.com/aCf5mX siis mistä tota tulpan väriä oikein katsotaan? minkälainen tuo on?
Tulpan väri katsotaan kärjestä (tuo kohta, joka on kuvassasi puunvärinen). Kierteistä/reunoista ei kannata katsoa, koska ne ovat aina öljystä tummat. Voisi olla rikkaammallakin.