Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
6.9.2016 22:34
Osaisko joku sanoo mikä vois olla vikana ku kouluun ajelin ja lähtiessä huomasin ettei ottanut ollenkaan piikkiä no epäilin pakoaukon säädintää ja sehän se oli putsasin sen, kiristin ja rasvailin vaijerit ja kalibroin uudestaan sitte lähti taas pelittämään otti normaalisti piikin mutta hetken ku olin ajellu niin sama vika tuli taas nyt en sitte osaa enää sanoo että mistä se johtuu vai oisko menny joku siinä rassailessa huonosti tai yks vaihto ehto kun paisarin kiinnike painaa sitä servoa aikasta enemmän että rajottaisko/pysäyttäiskö se sitten vaijerin liikkeen ja tästä syystä ei enää toimisi muuten onkin ideat lopussa
tosiaan kyseessä siis 07 husse kiitoksia etukäteen jos joku osaa auttaa
10.9.2016 20:25
Osaisko joku sanoo et miks kierrokset leijuu ku vapaalla kaasuttelee ? Pyöränä husqvarna sm 125 hermunen vuosimallia 2013. Imuvuotoa epäilen mut en oo varma, aika paskasen näkönen se pakoaukonsäädinki on... Ilmanputsarin kaulassa on pieniä halkeemia, voisko johtua niistä? Auttakaa epävarmaa
12.9.2016 11:24
Auttakkeehan uutta kaveria! Oisin tss hommaamassa 144cc pyttysarjaa sm husseen niin onko jotain muuta ostoslistalla et saa kaike hyodyn irti? onko normi kaasarin tt setti tarpeeks vai tartteekohan kenties isompaa kaasaria? Mites sitten putki, nyt on gianellin putkisto kiinni
13.9.2016 7:51
Joonaka1 kirjoitti:Auttakkeehan uutta kaveria! Oisin tss hommaamassa 144cc pyttysarjaa sm husseen niin onko jotain muuta ostoslistalla et saa kaike hyodyn irti? onko normi kaasarin tt setti tarpeeks vai tartteekohan kenties isompaa kaasaria? Mites sitten putki, nyt on gianellin putkisto kiinni
Kannattaa ainakin tarkastaa männän välys jos täydellisen sylkkäsarjan ostat tuppaa olemaan liian pieni noissa 144cc kiteissä ja tämän takia sitten leikkaa. Ja kannattaa ostaa isompi kaasari jos haluut saada siitä enemmä irti ja muutenki säätöihi ei sillä vakiokaasarilla tee muutenkaan mitään.
13.9.2016 15:49
Hussemies125 kirjoitti:Joonaka1 kirjoitti:Auttakkeehan uutta kaveria! Oisin tss hommaamassa 144cc pyttysarjaa sm husseen niin onko jotain muuta ostoslistalla et saa kaike hyodyn irti? onko normi kaasarin tt setti tarpeeks vai tartteekohan kenties isompaa kaasaria? Mites sitten putki, nyt on gianellin putkisto kiinni
Kannattaa ainakin tarkastaa männän välys jos täydellisen sylkkäsarjan ostat tuppaa olemaan liian pieni noissa 144cc kiteissä ja tämän takia sitten leikkaa. Ja kannattaa ostaa isompi kaasari jos haluut saada siitä enemmä irti ja muutenki säätöihi ei sillä vakiokaasarilla tee muutenkaan mitään.
Allright. Tiäkkö että oisko 38mm hullumpi ja tuo gianellin putkisto varmaankin on ihan passeli 144cc kans?
13.9.2016 20:21
Moro. Lyhyesti sanottuna menny moti hussen kanssa, kun kokoajan jotain pientä. Nyt onkin sellanen homma, että kylmänä käynnistyy polkemalla ykkösestä, mutta lämpimällä koneella polkemalla ei mitenkään. Pyörän pystyy työntämään helposti käyntiin kuumanakin. Säädöt vaikuttais olevan kohillaan, koska toimii lämpimänä täydellisesti. Tulppassa ei vikaa ja tehty 700km sitten koneremppa ni luulis toimivan.
Tekniikka: hgs, mikuni TM 38, wr imut
Viimeksi muokannut Mehusieni päivämäärä 17.9.2016 15:47, muokattu yhteensä 1 kerran
13.9.2016 20:31
Joonaka1 kirjoitti:Hussemies125 kirjoitti:Joonaka1 kirjoitti:Auttakkeehan uutta kaveria! Oisin tss hommaamassa 144cc pyttysarjaa sm husseen niin onko jotain muuta ostoslistalla et saa kaike hyodyn irti? onko normi kaasarin tt setti tarpeeks vai tartteekohan kenties isompaa kaasaria? Mites sitten putki, nyt on gianellin putkisto kiinni
Kannattaa ainakin tarkastaa männän välys jos täydellisen sylkkäsarjan ostat tuppaa olemaan liian pieni noissa 144cc kiteissä ja tämän takia sitten leikkaa. Ja kannattaa ostaa isompi kaasari jos haluut saada siitä enemmä irti ja muutenki säätöihi ei sillä vakiokaasarilla tee muutenkaan mitään.
Allright. Tiäkkö että oisko 38mm hullumpi ja tuo gianellin putkisto varmaankin on ihan passeli 144cc kans?
38mm ois varmaa just passeli ja melkeempä ihan sama mikä putki
15.9.2016 21:09
Sanokaas rehellinen mielipide Hussen FMF putkista, onko kuinka perselleen mitottu? Onko kannattavampi hommata CRD, mutta vissiin CR putki ois paras pyttykoron ja 38 kaasarin kanssa?
18.9.2016 13:22
joo huomasin tossa että kutosella ei oiken jaksa vetää enää kunnolla ja pitää jatkuvasti matkaajossa puottaa vitoselle että pysyy piikillä.huippuja kerää sen 130kmh ja välit on 13/45.
säädöistä varmaan kiinni. merkkasin kaasukahvaan puolikaasun ja täyskaasun kohdat ja kokrilin.mite kiertää nii huomasin että vapalla.ku kaasuttelee nii puolikaasulla ja täyskaasulla kierrokset on samat. ainut erot on imuäänissä jotka on täyskaasulla paljon kovemmat.
luulis ny menevän vähä kovempaa ku 130kmh ku vireinä
wr pytty
mikuni 38
vforce 3
cr putki
27.9.2016 20:16
Mitä kaikkea pitäs vaihtaa 07sm husseen jos laittas wr pytyn kiinni?
28.9.2016 14:03
isompaa kaasaria, wr imut ja v-force vois olla jotain
28.9.2016 14:06
Hussemies125 kirjoitti:Joonaka1 kirjoitti:Hussemies125 kirjoitti:Joonaka1 kirjoitti:Auttakkeehan uutta kaveria! Oisin tss hommaamassa 144cc pyttysarjaa sm husseen niin onko jotain muuta ostoslistalla et saa kaike hyodyn irti? onko normi kaasarin tt setti tarpeeks vai tartteekohan kenties isompaa kaasaria? Mites sitten putki, nyt on gianellin putkisto kiinni
Kannattaa ainakin tarkastaa männän välys jos täydellisen sylkkäsarjan ostat tuppaa olemaan liian pieni noissa 144cc kiteissä ja tämän takia sitten leikkaa. Ja kannattaa ostaa isompi kaasari jos haluut saada siitä enemmä irti ja muutenki säätöihi ei sillä vakiokaasarilla tee muutenkaan mitään.
Allright. Tiäkkö että oisko 38mm hullumpi ja tuo gianellin putkisto varmaankin on ihan passeli 144cc kans?
38mm ois varmaa just passeli ja melkeempä ihan sama mikä putki
melkeen ton 144cc pytyn kanssa vhm kansi ja pro circuitin 144 putki vois olla kiva
28.9.2016 17:42
Ei kellää sattus olee tietoo et meneenkö hussen vakioimukaulaan yhtään isompia kaasareita, esim 34-36mm, merkillä ei niiin väliä, linkkiä saa ja pitää laittaa
pikaisia vastauksia odotellessa, kiitos
29.9.2016 19:01
32 mikuni meni kaverin vakio imukaulaan, isompi tuskin menee
29.9.2016 19:15
Onko sillä neljäl millillä kuinka paljon eroa ? Ja muistatko paljo sen imukaulan puoleinen kaasarin päädyn halkasija on ?