Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

28.3.2010 16:22

R.I.K.U kirjoitti:jos ostaa kemmu yzärii xenonit ni tarviiks ostaa kahet??? ku on kaks umpioinen valot

Kyllä? Tottakai. Kaksi umpiota tarkoittaa kahta valoa. Kaksi valoa tarkoittaa kahta ksenon-sarjaa.

Tuosta pitkien muuttamisesta ksenoneiksi varoiteltiin, varsinkin halvempien sarjojen kohdalla. Ksenonit ballasteineen kun ovat herkkää elektroniikkaa eivätkä tykkää nopeista väläyttelyistä tai lyhyistä palamisajoista. Kertokaas muut kokemuksianne.

29.3.2010 0:27

Kuinkas muilla mitoon lyhyisiin valoihin (H3) xenonit asentaneilla on xenonpolttimo istunut H3 kantaan?
Itellä jäi nytten polttimo vinoon siihen kantaan, ja niitä metalli kiinnikkeitä joituu voimalla kääntelemään, jos haluaa paikallensa. Missä vika?
H1 istui todella hyvin!

29.3.2010 22:27

JOP-1 kirjoitti:Kuinkas muilla mitoon lyhyisiin valoihin (H3) xenonit asentaneilla on xenonpolttimo istunut H3 kantaan?
Itellä jäi nytten polttimo vinoon siihen kantaan, ja niitä metalli kiinnikkeitä joituu voimalla kääntelemään, jos haluaa paikallensa. Missä vika?
H1 istui todella hyvin!

Itsellä oli ihan sama ongelma cobran ja jonkun pilipali sarjan kanssa, mutta pienellä väkivallalla sai ihan nätisti paikalleen. H1 istui huomattavasti helpommin.

29.3.2010 23:05

Impe kirjoitti:
JOP-1 kirjoitti:Kuinkas muilla mitoon lyhyisiin valoihin (H3) xenonit asentaneilla on xenonpolttimo istunut H3 kantaan?
Itellä jäi nytten polttimo vinoon siihen kantaan, ja niitä metalli kiinnikkeitä joituu voimalla kääntelemään, jos haluaa paikallensa. Missä vika?
H1 istui todella hyvin!

Itsellä oli ihan sama ongelma cobran ja jonkun pilipali sarjan kanssa, mutta pienellä väkivallalla sai ihan nätisti paikalleen. H1 istui huomattavasti helpommin.


Ja sama mulla, nyt on kyllä onneks pysyny.

7.4.2010 18:50

Millaisia muutossarjoja olette laittaneet yzäreihinne? Tänään huomasin vaan kaupassa halvan xenon muutossarjan, hinta oli 80 euroa ja se on tarkoitettu autoon. Toimisko yzärissä?

7.4.2010 21:37

eVoZ kirjoitti:Millaisia muutossarjoja olette laittaneet yzäreihinne? Tänään huomasin vaan kaupassa halvan xenon muutossarjan, hinta oli 80 euroa ja se on tarkoitettu autoon. Toimisko yzärissä?

80e luokkaa moottoripyöriinki ne on tuolla http://www.xenonkauppa.com

melkeen suosittelisin tilaamaan moottoripyöräänkin tarkotetut kun saman hintasia ovat, autosarjojen ballastitkin voivat olla suuria verrattuna moottoripyörän.

8.4.2010 16:06

kimmog kirjoitti:
eVoZ kirjoitti:Millaisia muutossarjoja olette laittaneet yzäreihinne? Tänään huomasin vaan kaupassa halvan xenon muutossarjan, hinta oli 80 euroa ja se on tarkoitettu autoon. Toimisko yzärissä?

80e luokkaa moottoripyöriinki ne on tuolla http://www.xenonkauppa.com

melkeen suosittelisin tilaamaan moottoripyöräänkin tarkotetut kun saman hintasia ovat, autosarjojen ballastitkin voivat olla suuria verrattuna moottoripyörän.


Joo, luulen itsekin että noi voi olla vähän isot ja ei varmaan mitenkään hirveän laadukkaat myöskään. Kuulostaako tällainen miltään, aika halpa ainakin on?
http://www.euro1supply.com/xenon-muutos ... anguage=fi

8.4.2010 16:10

Kyllä noi halpismuutossarjat on todettu melko hyviksi ja kestäviksi..

10.4.2010 16:36

eVoZ kirjoitti:
kimmog kirjoitti:
eVoZ kirjoitti:Millaisia muutossarjoja olette laittaneet yzäreihinne? Tänään huomasin vaan kaupassa halvan xenon muutossarjan, hinta oli 80 euroa ja se on tarkoitettu autoon. Toimisko yzärissä?

80e luokkaa moottoripyöriinki ne on tuolla http://www.xenonkauppa.com

melkeen suosittelisin tilaamaan moottoripyöräänkin tarkotetut kun saman hintasia ovat, autosarjojen ballastitkin voivat olla suuria verrattuna moottoripyörän.


Joo, luulen itsekin että noi voi olla vähän isot ja ei varmaan mitenkään hirveän laadukkaat myöskään. Kuulostaako tällainen miltään, aika halpa ainakin on?
http://www.euro1supply.com/xenon-muutos ... anguage=fi

Noissa ainakin tuo normaali ballasti on hirveä mötikkä. Voin oman kokemuksen perusteella sanoa, että nettiosan myymät carsbo sarjat vaikutti paljon laadukkaammilta ja niiden ballastit on samaa luokkaa kooltaan ja laadultaan kun cobran ballastit.

11.4.2010 1:56

Miten tuo onnistuu HID-xenoneissa pitkien päälle laitto? :nolo:

16.4.2010 21:01

Meinaako tuo single beam sitä, että polttimossa ei ole lyhyitä, sekä pitkiä samassa? että siinä on siis vain yksi valotoiminto? Tästä polttimosta siis kyse: http://www.euro1supply.com/xenon-single ... anguage=fi
Eli tuo olisi oikea poltin mitoon, jossa on lyhyille ja pitkille erilliset umpiot?

17.4.2010 23:27

:)
Viimeksi muokannut whitebros päivämäärä 13.5.2010 18:19, muokattu yhteensä 1 kerran

21.4.2010 22:01

tipsu- kirjoitti:Miten tuo onnistuu HID-xenoneissa pitkien päälle laitto? :nolo:


ja lisää ongelmia valot rupevat räpsymään ajossa jonku viiden minuutin päästä.Uutta akkua vai miten?(ladattu on jo monet kerrat)

Ja sit tuohon pitkien laittamiseen eli sinne ballastille menee vain kaksi johtoa + ja - ? eli miten pitkien pitäisi toimia?

21.4.2010 22:44

tipsu- kirjoitti:
tipsu- kirjoitti:Miten tuo onnistuu HID-xenoneissa pitkien päälle laitto? :nolo:


ja lisää ongelmia valot rupevat räpsymään ajossa jonku viiden minuutin päästä.Uutta akkua vai miten?(ladattu on jo monet kerrat)

Ja sit tuohon pitkien laittamiseen eli sinne ballastille menee vain kaksi johtoa + ja - ? eli miten pitkien pitäisi toimia?


Kaverilla ainakaan hussen laturi ei pystynyt lataamaan akkua kun xenonit oli päällä..

3.5.2010 17:22

http://www.aijaa.com/v.php?i=6155288.jpg

Mihin tulee tuo johto jossa on tuo 6000 K lappu?

E: Katkaisimelle?