Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
19.10.2008 0:28
mikäs mäxäs vois ol, kun vasemman puolen vilkut toimii normaalisti, sitten kun koittaa oikeen puolen vilkkuja niin ainoastaan mittarissa vilkkuu valo
28.10.2008 19:12
Monkisti kirjoitti:mikäs mäxäs vois ol, kun vasemman puolen vilkut toimii normaalisti, sitten kun koittaa oikeen puolen vilkkuja niin ainoastaan mittarissa vilkkuu valo
Mulla on sama ongelma KMX:ssä.. Joskus ne toimii ja joskus ei.. On vissiin kosketushäiriö jossain, mutta missä? Sehän näissä onkin aina niin mukavaa...
1.11.2008 10:32
oon ajatellut laittaa kahvanlämppärit tuohon derbiin...
mistäköhän nuo sähköt kannattaa vetää?
2.11.2008 20:19
Mistähän sais semmosen kohtuullisen pienen vesilämpömittarin joka menis suoraan dt:n kanteen? Oon yrittäny googlettaa mutta ei oo tärpänny
5.11.2008 3:11
Masì kirjoitti:Mistähän sais semmosen kohtuullisen pienen vesilämpömittarin joka menis suoraan dt:n kanteen? Oon yrittäny googlettaa mutta ei oo tärpänny
Honkkarissa myydään ainaki jtn..
5.11.2008 16:53
Ei taida hong kongilla olla semmosia nettisivuja josta vois tilata? Turhan kaukana nuo liikkeet
6.11.2008 15:13
Mistä löytyy ajovalojen rele -01 vuoden Honda nsr:ästä? Omassa pyörässä on sellainen vika, että etuvaloille ei mene virtaa jostain kumman syystä (parkit mukaan lukien), Katkasimet toimii ja mittaristoon tulee valo, jos laittaa pitkät päälle. Mieleen tuli jos rele on hajalla? Kaikki muut valot toimii normaalisti. Auttakkeeha ku ois mukava nähä jotain pimeellä ajaessa
6.11.2008 16:33
Onko tietoa RS:sän sytytyksestä kenelläkään? Antaako magneetto yhden pulssin per kierros sytytyspuolalle? Kun Rs:sän kierroslukumittari väittää mopossa että Väljä S1 kiertää yli 14 000rpm..
21.11.2008 14:35
jk_racing kirjoitti:Mistä löytyy ajovalojen rele -01 vuoden Honda nsr:ästä? Omassa pyörässä on sellainen vika, että etuvaloille ei mene virtaa jostain kumman syystä (parkit mukaan lukien), Katkasimet toimii ja mittaristoon tulee valo, jos laittaa pitkät päälle. Mieleen tuli jos rele on hajalla? Kaikki muut valot toimii normaalisti. Auttakkeeha ku ois mukava nähä jotain pimeellä ajaessa
Kai poltin on ehjä? Jos ei kerran pala edes parkit eessä niin luulisin että ois joku liitin irti/huonosti kiinni.
Parkkeja tuskin otetaan yhtään minkään releen kautta.
21.11.2008 14:38
vilusilma kirjoitti:Onko tietoa RS:sän sytytyksestä kenelläkään? Antaako magneetto yhden pulssin per kierros sytytyspuolalle? Kun Rs:sän kierroslukumittari väittää mopossa että Väljä S1 kiertää yli 14 000rpm..
Magneetto/liipaisin antaa yhden pulssin per kierros ja 2tahti joka kierroksella, jaat vain tuon kahdella niin saat oikeat kierrokset.
17.12.2008 16:57
Onnistuuko laittaa väliaikasesti dt:seen 12V auton akku kiinni käynnistäessä vaikka onkin eri ampeerimäärät? Ulkona lumi maassa niin ei mäkistarttikaan onnistu ja poljintahan ei ole. Oma päässy tyhjäks eikä kuulemma geeliakkuja saa ladata tavallisella laturilla.
17.12.2008 19:13
Nasu_ kirjoitti:Onnistuuko laittaa väliaikasesti dt:seen 12V auton akku kiinni käynnistäessä vaikka onkin eri ampeerimäärät? Ulkona lumi maassa niin ei mäkistarttikaan onnistu ja poljintahan ei ole. Oma päässy tyhjäks eikä kuulemma geeliakkuja saa ladata tavallisella laturilla.
Kyl.
18.12.2008 0:17
Jepulis, nyt olis atteena laittaa
http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=24_73_790&products_id=21908tämmöset vilkut taakse Honda cbr125r ens kesänä, et tarviiko se ylimäärästä vastusta?
Kiitokset vastauksiin
20.12.2008 23:06
Luultavasti, mutta kokeilemalla sen huomaa sitten.
23.12.2008 2:43
onko toi siis totta että geeliakkua ei saa ladata tavallisella laturilla?