Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: ktm exc 125

20.6.2006 15:51

bomber888 kirjoitti:listasta puuttuu 125 ktm exc kanssa

Miks sä nyt sen räjäytyskuvia tarttet ku sulla ei vissiin sellasta ole? Ja kyllä löytyy tuolta: http://www.bikebandit.com/partsbandit/oem.asp

21.6.2006 17:02

palmuliiga kirjoitti:nii mun muistaakseni toi mz on rakennettu oliko joku 9kw vai jopa 10kw eli tehoa ei oikein saa enempää irti


11kw, noh mutta jos joku tietää miten sais ees vähän niin kertokoon.

Re: ktm exc 125

21.6.2006 19:31

Latexdude kirjoitti:
bomber888 kirjoitti:listasta puuttuu 125 ktm exc kanssa

Miks sä nyt sen räjäytyskuvia tarttet ku sulla ei vissiin sellasta ole? Ja kyllä löytyy tuolta: http://www.bikebandit.com/partsbandit/oem.asp


Räjäytyskuvia? :roll:

Re: ktm exc 125

21.6.2006 21:21

Konna- kirjoitti:
Latexdude kirjoitti:
bomber888 kirjoitti:listasta puuttuu 125 ktm exc kanssa

Miks sä nyt sen räjäytyskuvia tarttet ku sulla ei vissiin sellasta ole? Ja kyllä löytyy tuolta: http://www.bikebandit.com/partsbandit/oem.asp


Räjäytyskuvia? :roll:

Osaatko käyttää tota, pistä vm "2004", merkki "KTM", malli "125 EXC EU", kyllä rupee löytyy.
E: hahahahahahha, vähänkö oon väärässä topicissa, sori Konna-, nyt parin päivän päästä tajusin sun viestis :D:D:D:

XR:n kurit

28.6.2006 23:14

onko siinä xr:ssä kureja?! toiset sanoo että on ja toiset että ei... jos on ni voisko joku kertoo...

8.7.2006 14:26

kui kovaa aprilia sport pro menee sen jälkee kun on 34 kaasari ja rave? mul menee 155 enkä ole varma mitä on kiinni kun ostin tämän pyörän vähän aikaa sitten...

8.7.2006 17:06

Yamaha Viragon kurit listalle

8.7.2006 17:11

Lahtinen kirjoitti:Yamaha Viragon kurit listalle



:D

8.7.2006 17:12

Lahtinen kirjoitti:Yamaha Viragon kurit listalle
kuristuksia kansi, putket, kaasarit sekä liialliset tahdit.

8.7.2006 18:00

Micce kirjoitti:
Lahtinen kirjoitti:Yamaha Viragon kurit listalle
kuristuksia kansi, putket, kaasarit sekä liialliset tahdit.
Tahteja on juuri tarpeeksi, noi muut hyväksyn kureiksi :D. Ja mikäs Billyä naurattaa :D?

8.7.2006 18:04

Tuut vittuilemaan ja pätemään mun galleriaan jotai niiku tietäsitkin asioista, sitten kyselet että miten nelaris on kuristettu :D

9.7.2006 13:30

Jos nyt kuitenkin pysyttäis aiheessa? ;)

Re: Yamaha RD 125 LC -85

10.8.2006 16:33

Enduro-Pappa kirjoitti:kIITOS! JA MULLA OLI TÄMMÖISET TIEDOT MAPISSA:

Yamaha RD 125LC 1985-87
Kaasutin Mikuni VM 26 SS Pääsuutin 190 Mikuni TM 32 SS Pääsuutin 210

Ja nämä tietty täystehosten tiedot.

Kummaksuttaa, mitä tarkoittaa toi TM32SS..
RD korjauskäsikirja-faktaa kaasareista:

RD 125 LC (10W) kaasari (10W00):

Type = Mikuni VM24SS
ID Num. = 10W00
Main jet = 155
Main air jet = 1.0
Jet Needle = 5GN36
Clip position (ylhäältä lukien) = 3:s ura
Needle jet = O-8 (O, niin kuin Olli)
Throttle valve cutaway = 1.5
Pilot jet = 20
Pilot outlet = 0.6
By-pass = 1.4
Pilot mixture screw, turns out = 1.5
Float height = 21mm (+- 1.0mm)
Idle speed = 1300 rpm

Kaasari on muuttunut LC-mallissakin 83 ja 84 vaihteessa. Mikäli on uudempi kaasariversio, (12W00), niin tässä sen tiedot:

RD 125 LC (10W) uudempi kaasari (12W00):

Type = Mikuni VM24SS
ID Num. = 12W00
Main jet = 195
Main air jet = 2.5
Jet Needle = 5GN36
Clip position (ylhäältä lukien) = 4:s ura
Needle jet = O-2 (O, niin kuin Olli)
Throttle valve cutaway = 1.5
Pilot jet = 20
Pilot outlet = 0.6
By-pass = 1.4
Pilot mixture screw, turns out = 1.5
Float height = 21mm (+- 1.0mm)
Idle speed = 1300 rpm

RD 125 LC-2 (YPVS) kaasari (12A-01):

Type = Mikuni VM24SS
ID Num. = 12A-01
Main jet = 195
Main air jet = 02.5
Jet Needle = 5GN36
Clip position (ylhäältä lukien) = 3:s ura
Needle jet = O-2 (O, niin kuin Olli)
Throttle valve cutaway = 1.5
Pilot jet = 20
Pilot mixture screw, turns out = 1 1/2 (1.5)
Float height = 21mm (+- 1.0mm)
Idle speed = 1300 rpm

RD 125 LC-3 (YPVS) kaasari (IGU-00):

Type = Mikuni VM26SS
ID Num. = IGU-00
Main jet = 190
Main air jet = 01.2
Jet Needle = 406
Clip position (ylhäältä lukien) = 4:s ura
Needle jet = P-2
Throttle valve cutaway = 2.0
Pilot jet = 25
Pilot mixture screw, turns out = 1 3/4
Float height = 21mm (+- 1.0mm)
Idle speed = 1300-1400 rpm

Bensapinnan korkeus mitataan kaasari ylösalaisin pidettynä. Ilmoitettu mitta on kohokammion tiivistepinnasta kohon päälle. (oikeinpäin kaasarin ollessa se olisi luonnollisesti kohon pohja)

Lähde : Viimeisin versio Haynes korjausoppaasta. painettu 1990.
Viimeksi muokannut -Zone- päivämäärä 15.8.2006 17:40, muokattu yhteensä 1 kerran

15.8.2006 17:36

Elikkä, kun mulla on toi tzr vm. -91, papereissa 9kw ja täysitehoinen. Mulla ei lue rek. otteessa mitään kuristuksista, eikä moottorin tehon edellytyksiä, ikään kuin se olisi rakennettu tuohon 9kw niinkuin nelarit. Miten jos mp-kyttä nyt vaikka pysäyttäisi ja kattoisi papereita, niin eihän toi papereiden mukaan voi olla TT kun ei lue kuristuksia?

28.8.2006 16:30

Tietääks kukaan minkälaisia kuristuksia yammun xt125x:ssä?? Onks kukaan viel saanut selville, kun on siltikin vasta tänä vuonna saapunnut markkinoille?