22.7.2009 18:17
Mikäs kansi sulla on kiinni, jos se on joku noista sun gallerian järkyttävän kokosista pesuvadeista, niin voipi olla ongelma siinäkin. Paljonko paljeväli, kun oot ilmeisesti sylinteriäkin nostanut? Mikä läppäventtiili? Eiköhän noita mahdollisuuksia ole useampiakin. Sytkän luulis riittävän vakionakin ylikierroksille perusennakkoo säätämällä. Tulppa tuskin rajoittaa kierroksia, jos se vaan on ehjä.TDN kirjoitti:Semmosta ongelmaa, että tuntuu ettei sytkä anna tarpeeksi kierroksia.
22.7.2009 18:35
TDN kirjoitti:Tulppana mulla on BR9ECS, eli näsärin vakio. Ja tosiaan ei oo vakionässyn pannu. Aukot on tosiaan kooltaan lähellä Honda RS:n mittoja. Portmappi löytyy galleriasta.
22.7.2009 19:07
22.7.2009 19:38
23.7.2009 4:42
25.7.2009 23:49
Mikko* kirjoitti:http://www.roteg.nl/Html/Images/ae32050e.jpg Siitä mallia muotoiluun. Eiköhän tosta tilavuudestakin voi tiputtaa piirunverran pois, jos haluaa sinne Räsän lukemiin (+11cc). Paljevälikin sais olla piukempi, 0.6-0.8mm, jos kerran jotain tehopeliä rakennetaan. CR:n orkkis läppärunkoa läppineen käytetty RS:issä ratatouhuissa.
Ihan suoriltaan ei kumminkaan kannata Räsän arvoja käyttää, koska alunperin samaa näsbärin kanssa ei ole kuin isku&poraus
26.7.2009 12:28
26.7.2009 16:08
6.8.2009 1:51
6.8.2009 10:56
Turbokit92 kirjoitti:Gileran SC125 pyörästä sen verran kysyisin että ku yamahan koneella on nii mitenkä sais kierrosherkkyyttä muuteltua? Siis niinku kaasuun vastaavuutta, esimerkiks aprilian rs nostaa kierroksia paljon nopeemmin ku kaasun lyö pohjaan, sama näsäreissä jne.. Vauhtipyörän paino vois vaikuttaa mutta ei kai se ny niin paljoo sentää?
6.8.2009 11:06
6.8.2009 15:09
Mikko* kirjoitti:Liikkuvien massojen kevennys juuri tuo sitä kierrosherkkyyttä ja vauhtipyörän painolla/painon sijainnilla siihen hyvinkin suuri merkitys.
Onkos Yamahan koneessa startin kilkkeet pultattu vauhtipyörän taakse, jos on, niin pienellä vaivalla toteat eron ottamalla ne sieltä kokeilumielessä pois, painaa huomattavasti.
6.8.2009 21:00
8.8.2009 15:34
Turbokit92 kirjoitti:Gileran SC125 pyörästä sen verran kysyisin että ku yamahan koneella on nii mitenkä sais kierrosherkkyyttä muuteltua? Siis niinku kaasuun vastaavuutta, esimerkiks aprilian rs nostaa kierroksia paljon nopeemmin ku kaasun lyö pohjaan, sama näsäreissä jne.. Vauhtipyörän paino vois vaikuttaa mutta ei kai se ny niin paljoo sentää?
8.8.2009 18:28
Wille90 kirjoitti:Turbokit92 kirjoitti:Gileran SC125 pyörästä sen verran kysyisin että ku yamahan koneella on nii mitenkä sais kierrosherkkyyttä muuteltua? Siis niinku kaasuun vastaavuutta, esimerkiks aprilian rs nostaa kierroksia paljon nopeemmin ku kaasun lyö pohjaan, sama näsäreissä jne.. Vauhtipyörän paino vois vaikuttaa mutta ei kai se ny niin paljoo sentää?
Mutta myöskin tuo DT:n kone on laiskempi ja eri tyylisempi kuin räsässä. Tehoerokin on n.5-6hp täysitehoisena.
Isompaa pyttyä kiinni ni alkaa nostaa kierroksia herkemmin . IMO, vauhtipyörän kevennys yhtä tyhjän kanssa tälläisissä mopoissa .