3.8.2008 10:47
astr0 kirjoitti:-Hussekuski- kirjoitti:Noni nyt kävi näin. Hussen öljyletkuun oli päässy jostain ilmakupla, ja loput voitte päätellä. Sylinteri ja mäntä aivan paskana. Kansi onneksi ehjä. Sitä lähinnä, että onko kukaan lähettäny powerseal.nl:ään pinnotettavaks pyttyä ja millä tuloksella? Vituttaa ku uudella männällä ajettu vasta 1600km.
Myös Geiwiz.de pinnottaa pyttyjä, kannattaa punnita vaihtoehtoja. Tuo Geiwiz on ainaki luotettava, monet on sieltä tilanneet. Powersealista en oo kuullukaan.
3.8.2008 13:41
3.8.2008 13:42
5.8.2008 0:21
WPWW kirjoitti:Sen verran kuin alkuperäinen, ellei paremmin.
5.8.2008 16:35
13.8.2008 22:02
15.8.2008 16:47
15.8.2008 23:46
16.8.2008 12:45
Itse pinnotin räsän pytyn pjme.co.uk liikkeessä englannissa ja jälki näytti paremmalta kuin uudessa.. Pinnote näytti olevan hieman paksumpi kun alkuperäsessä sylkässä, luulisi kestävän paremmin.. Hintaa tuli posteineen 220e ja sen jälkeen tullu ajettua n. 4tkm nyt.. Suosittelen!-Hussekuski- kirjoitti:astr0 kirjoitti:-Hussekuski- kirjoitti:Noni nyt kävi näin. Hussen öljyletkuun oli päässy jostain ilmakupla, ja loput voitte päätellä. Sylinteri ja mäntä aivan paskana. Kansi onneksi ehjä. Sitä lähinnä, että onko kukaan lähettäny powerseal.nl:ään pinnotettavaks pyttyä ja millä tuloksella? Vituttaa ku uudella männällä ajettu vasta 1600km.
Myös Geiwiz.de pinnottaa pyttyjä, kannattaa punnita vaihtoehtoja. Tuo Geiwiz on ainaki luotettava, monet on sieltä tilanneet. Powersealista en oo kuullukaan.
Ok. Mutta kestääkö tuo pinnoitus mtn?
17.8.2008 13:19
17.8.2008 13:45
Rocafella kirjoitti:Pitäisi nytten Mitoon väkertää jotenkin uusi tiiviste sylinterin alle, koska 1,8mm paksua ei valmiina löydy.
Edellinen omistaja oli päätynyt 3 tiivisteen taktiikkaan ja itsekin kokeilin, mutta ei tällä kertaa kestänyt.
Eli mistä saisi 1,8mm tiivistepaperia? Löytyykö semmoista edes?
19.8.2008 23:41
20.8.2008 1:02
20.8.2008 6:59
20.8.2008 7:51