Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
3.10.2011 13:55
joo, nyt on neulan sokka ylhäältäpäin 3 lovessa 130 pääsuutin ja 75 tyhjäkäyntisuutin ja edelleen jäävät kierrokset 3 tuhanteen ja kun vauhti hiljenee ne palautuvat ennalleen, kun paikallaan kierrättää pyörää laskevat kierrokset ihan normaalisti.
http://www.youtube.com/watch?v=snn74qqYx9kNe jäävät tollatti ajossa tuohon 3k, liian pieni tk-suutin vieläkin?
Koitanko vielä 80 tk-suutinta? vai voiko se siitä johtua?
Viimeksi muokannut Blacksmith päivämäärä 10.10.2011 14:11, muokattu yhteensä 1 kerran
9.10.2011 20:56
Ostan Jim Lomasin putken RS:ssään! Jos vaihtoa kiinnostaa tt putkeen niin yksityisellä yhteyttä! Myös Ravea saa tarjota!
12.10.2011 17:36
Mikä helvetti tosa mun räsäs oikee on ko kierrokse jää ajaessa leijumaan 3000rmp:hen?!?!!? Tyhjä putki, ei RAVEA, kaasari vakio 28mm jossa 130 pääsuutin 75 tk-suutin ja neula 3 lovessa ja seosruuvia on säädelty 1½ kiekasta 4 kiekkaa ja silti leijuu?!?!? auttakaa!!
13.10.2011 22:32
http://www.youtube.com/watch?v=7GPVdMSNZC4mikä vikana? kaasarissa 130 pääsuutin ja 80tk-suutin. Pelkkä tt-putki ei ravea
14.10.2011 1:52
Blacksmith kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=7GPVdMSNZC4
mikä vikana? kaasarissa 130 pääsuutin ja 80tk-suutin. Pelkkä tt-putki ei ravea
Laippa alhaalla?
14.10.2011 8:59
löre kirjoitti:Blacksmith kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=7GPVdMSNZC4
mikä vikana? kaasarissa 130 pääsuutin ja 80tk-suutin. Pelkkä tt-putki ei ravea
Laippa alhaalla?
En oo koskenu pakoaukkoon, eli alhaalla varmaan kuin vakionakin..?
16.10.2011 13:29
Mitä työkaluja tarvitaan 34mm kaasarin avaukseen?
18.10.2011 15:48
Mitä kaikkee tarvisi vaihtaa 13-14tkm välillä kun kone pitäisi kohta viedä huoltoon..?
19.10.2011 22:13
Mäntä ja neulalaakeri. Muovirattaat voi vaihtaa jos haluaa ottaa varman päälle. Kannattaa myös tarkistaa kiertokangen laakerin välys, vaikka näin aikasin se todnäk on tarpeeton vaihtaa.
2.11.2011 21:30
En tiedä kuuluuko tämä tänne topicciin mutta kuitenkin.
Olisko kukaan tietonen et mikä olis ongelma kun vaihdoin omaan räsään (2009) uuden akun vanhan tilalle ja sitten vähänaikkaa pelasi moitteetta mutta kohta mittarin nopeus vilkkui milteempä missä nopeudessa tahansa 0-200 km/h välillä ja nyttemmin ei pelaa olleenkaan eli nollaa näyttää kokoajan ja polttanu yhren sulakkeenkin?
(ECU porattu edellisen omistajan toimesta mutta sen jälkeen toiminut ~2tkm eli vika tuskin on siinäkään)
3.11.2011 18:20
no vaihda se sulake
7.12.2011 17:21
Auttakaas nyt tyhmää. Onko tää on raven ohjainboksi, kun löysin ostamastani räsästä tämmösen muitte sähköjen seasta. Hämää siis se kun pyörässä ei oo ravea.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
7.12.2011 18:12
Se on RAVEn ohjainboksi. Luulisi muutkin osat löytyvän jos tuokin on? Elleivät sitten ole hajonneet tai myyty
7.12.2011 18:14
Kiitti sulle
ja tosiaan ei siellä missään oo muita raven osia, kurilaippa ja kaikki on paikoillaan, ja sen verra paskasen näköne kone ynm. tekniikka että ei siellä ole ravea ollu kiinni ainakaa 20 000 kilometrii
19.12.2011 0:05
Mitkä kaikki muovirattaat pitää tilata täältä:
http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... _End_.html että saa kaikki vaihdettua uusiin? Ja onko niillä merkitystä missä asennossa ne on? Mikähän mahtaa kierroslukumittarissa olla vikana kun se on todella hidas, eikä pysy millään mukana paikallaan kierrättäessä?