Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

30.4.2005 21:14

Erska kirjoitti:Nyt on mullakin rave2 http://bikepics.com/pictures/338098/ :)

Eikö se rave1 toiminutkaan etx:ssä?

30.4.2005 21:24

Toimihan se mutta nosti sika aikaseen sen ylös ja ajovalot himmeni .

Teki siis kauheita tehokuoppia,eli käytännössä ei toiminut .

Mulla taitaa olla hippasen korkeemmalla tuo piikki kuin katupärrissä,nimittäin mulla toimii parhaiten naksut viimisessä, eli jossain 32 pykälässä :D

1.5.2005 17:45

oisko kellää kuvaa RAVE2 tiivisteestä että vois porata reiän jo nytten pyttyy, kun RAVE2 tulee vast muutaman viikonpääst, ois sitte reikä valmiina ja heittäs osan vaan kiinni.

1.5.2005 20:27

Kukaan porannu sitä reikää? Voiko siinä mokata kuinka pahasti?
Varmaan helvetin kovaa ainesta porailla reikiä.

1.5.2005 22:53

Erska kirjoitti:Toimihan se mutta nosti sika aikaseen sen ylös ja ajovalot himmeni .

Teki siis kauheita tehokuoppia,eli käytännössä ei toiminut .

Mulla taitaa olla hippasen korkeemmalla tuo piikki kuin katupärrissä,nimittäin mulla toimii parhaiten naksut viimisessä, eli jossain 32 pykälässä :D


Kannattaa varmaa harkita jäykemmän jousen ostoa tiimarista ;)

2.5.2005 16:25

Laiskimus kirjoitti:Kukaan porannu sitä reikää? Voiko siinä mokata kuinka pahasti?
Varmaan helvetin kovaa ainesta porailla reikiä.

Eihän se paha ole porata jos laittaa pytyn johku pylväsporakoneesee kiinni, eikä sitä sinne kromipinnotteesee porata vaa alumiini valuu joka ei ole kovaa ainetta.

2.5.2005 17:37

hydro kirjoitti:
Laiskimus kirjoitti:Kukaan porannu sitä reikää? Voiko siinä mokata kuinka pahasti?
Varmaan helvetin kovaa ainesta porailla reikiä.

Eihän se paha ole porata jos laittaa pytyn johku pylväsporakoneesee kiinni, eikä sitä sinne kromipinnotteesee porata vaa alumiini valuu joka ei ole kovaa ainetta.


Saat olla aikamoinen säätäjä jos meinaat tuon reijän porata pylväsporakoneella voipi olla vaikeaa

2.5.2005 18:36

eskola89 kirjoitti:
hydro kirjoitti:
Laiskimus kirjoitti:Kukaan porannu sitä reikää? Voiko siinä mokata kuinka pahasti?
Varmaan helvetin kovaa ainesta porailla reikiä.

Eihän se paha ole porata jos laittaa pytyn johku pylväsporakoneesee kiinni, eikä sitä sinne kromipinnotteesee porata vaa alumiini valuu joka ei ole kovaa ainetta.


Saat olla aikamoinen säätäjä jos meinaat tuon reijän porata pylväsporakoneella voipi olla vaikeaa


mitäs vaikeaa siinä on??Paremmin se pylväsporakoneessa pysyy kiinni, kuin että pidät toisella kädellä pytystä ja toisella poraat käsiporakoneella.

2.5.2005 20:03

Mutta onko se kuinka tarkka että jos vähän sivuun heittää niin osuuko helposti sylinteri putkeen?

2.5.2005 21:53

Mistäs tuohon rave2:seen saa laipan? tuleeko mukana jos saksasta tilaa?

2.5.2005 22:12

Behemoth kirjoitti:Mistäs tuohon rave2:seen saa laipan? tuleeko mukana jos saksasta tilaa?


Tulloohan tuo.

2.5.2005 22:20

Mielenkiintoista. Koska suomesta ostettuna siinä ei tule edes laippaa mukana ja maksaa sen n. 140 egeä. Kyselin sieltä firmasta mistä niitä saa.

4.5.2005 13:29

suomessa niillä puuttuu se laippa siitä mutta ne saa lisää täydellisiä rave2:sia viikolla 19 hinta on 139¤ juuri lopetin puhelun ja tilasin kelkkaan 2 sellaista yhteishinnaksi tuli 200¤

4.5.2005 13:37

Missäs mä saisin kiinni ton raven2? ja paljo semmonen asennus maksaa?? Ku hpm pojat sano et ei ees tiiä mikä rave2 on mut kyl ne rave1:kköstä siel ilosesti kaupittelee...

4.5.2005 14:59

Joo, suomessa kinusivat 140e. Reilussa viikossa tuli saksasta 106e sis. postit.

Ihan pala kakkua porata se reikä, ottaa kaverin katsomaan vierestä että menee varmasti oikeaan kulmaan ja tekee aluksi pienemmällä terällä alkureijän, ei oo mitään kovaa ainetta kuitenkaan. 100x enempi vitutusta aiheuttaa metallirenkulan sovitus sille kuuluvaan uraan ;)