14.9.2010 20:33
14.9.2010 20:40
14.9.2010 21:02
Baw33 kirjoitti:En mee sanoo 100 varmaks, mut muistaakseni omassa tuli mukana 53.98mm wiseco. Kannattaa suosiolla laittaa S-postia PJME:lle ja varmistaa.
15.9.2010 7:46
16.9.2010 16:04
Baw33 kirjoitti:KesämiesS kirjoitti:Pitääkö jäähdytysnesteet laskea pois ennen kuin avaa kytkinpuolen? Vanhan mallin RS on.
Juu mielellään, muuten ne laskaeuttuu ittestään..
16.9.2010 21:51
17.9.2010 14:05
17.9.2010 15:20
29.9.2010 17:07
29.9.2010 19:54
Soppanestori kirjoitti:Kertokaas mitä seuraavaks ostais räsään. Tällä hetkellä on Arrowin tehari, 34mm lortto, sytytyksen aikastaja sekä rave1. Oisko järkevintä ostaa nyt V-force 3 läpät ja sen(ehkä) jälkeen kansi. Vai säästää ne rahat suoraan isompaan mopoon joskus vuoden-puolentoista päästä.
Ennen kaasaria tuli penkistä(ihan oikean korjausmestan penkistä eikä mikää hemmopäivä) 29,9hv takapallolle joten oisko 34mm kanssa tullut 2 heppaa lisää.
29.9.2010 20:19
29.9.2010 20:24
Soppanestori kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että ei ole hirveemmin kokemusta sen asennukesta tai mitään sillä se laitettiin kiinni penkityksen yhteydessä, sillä itse en varmaan olisi oikein tiennyt mitä sille tehdä(kyllä perus konerempat onnaa mutta toi oli sellasta hifistelyy). Kuitenkin sellane pieni "kiila", joka tulee magneettoon ja sillä siis säädetään sytytystä aikasemmaks. Korjaamon mukaan vaikutus voi olla hepan-puolentoista luokkaa.
Vähän laihanlaista tietoa, en oo itekää kuullu että kelläi ois sellasta.
Ja miten paljon on eroa boyseneilla ja V-forceilla??
29.9.2010 20:29
2.10.2010 13:56
2.10.2010 14:00
Patrees kirjoitti:Kun vaihtaa mäntää aprilia MX:ään niin pitääkö sylinterille tehdä mitään? Tarvitseeko hoonata tai hienolla hiomapaperilla hiota?