jeronen72 kirjoitti: ...Päästään kohta kokeilemaan miten nuo suuttimet istuvat, sillä en vaihtanut suuttimia rempan yhteydessä. Kiinni tällä hetkellä tk25 ja ps260. Sitten tuon näkee mitä tapahtuu kun kahvan pohjaan vääntää.
Varmempi konsti on lähteä kokeilemaan varmasti liian isolla, kun palikoihin on tullut selvä muutos. Jos nykyinen 260 on edellisessä ollut hyvä, niin vaikka 280-300 alkuun. Jos/toivottavasti on rikkaalla, niin 10 nroa kerralla alaspäin ja kun kone alkaa heräillä niin 5nroa kerralla.
Kun löytyy se, jolla alkaa olla laiha/ei enää vaikutusta, niin esim. kahdesta "samantuntuisesta" jättää isomman käyttöön.
Rikkaasta laihentaen saa tarkemman kuvan missä mennään ja "hyvän tuntuinen" voi sittenkin olla hitusen liian laiha.
Laiha kun on myrkkyä noille ja yhden päivän suutinjumpalla purku/kasaustöineen voi säästää satoja euroja.
Hyvä muistaa sekin, että lyhyillä vedoilla piikille säädetty 2T hyvin mahdollisesti leipoo, jos sillä lähtee vetämään 2 tai 10 km hana pohjassa tms kovaa rääkkiä. Vähintään tehoissa jää alle parhaan vs. sopivan rikas. Eli seokset myös ajotavan mukaan, käyttöpelissä mielellään sen 5 nroa rikkaan puolelle niin ei karkaa laihalle kun ulkolämpötilakin heittelee aina.
Mutta hieno homma, että näkyy valoa tunnelin päässä ja peli on viittitty laittaa kunnolla kuntoon
Ja hyvä, että sillä on tulevaisuus samassa perheessä, niin on käyttökin inhimillisempää.
Varmasti maksaa itsensä takaisin vs. ostaa jokaiselle "uusi" loppuun raiskattu ja korjata samat asiat aina uudestaan...