Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
21.6.2016 9:21
Onkohan noi vforce 3 läpät 150 arvoset. Rahasta ei ole kiinni, mutta pyörässä tällä hetkellä kiinni hgs, mikuni 38 ja wr imut ja 13/50. Onkohan välit liian lyhyet että tehossa ei tulisi juurikaan eroa?
22.6.2016 0:57
Osaisko joku kertoa et mikä husseen on tullut kun alkoi hetken seisomisen jälkeen röpöttämään täyskaasulla aika paljon?
22.6.2016 13:02
Husq008 kirjoitti:Osaisko joku kertoa et mikä husseen on tullut kun alkoi hetken seisomisen jälkeen röpöttämään täyskaasulla aika paljon?
Vaihda tulppa ja vedä kone lämpimäks joku 10 kilsaa korkeilla kierroksilla ja katso tulpan väri. Siitä lähdet sitten säätämään kaasaria tarpeen vaatiessa.
22.6.2016 23:47
Nyt tarvittaisiin kipeästi apua
. Elikkä siis mulla petti hussen sisempi kannentiiviste n. 3 viikkoa sitten, vaihdoin sen ja samalla muut tiivisteet ja toimi moitteetta nää pari viikkoo, kunnes rupes pari päivää sitten ajon aikana vuotaa hieman jäähdytysnestettä. Noh ajelin nää pari päivää syyläriä täytellen, mutta tänään sitten kävi sama homma kun n.3 viikkoo sitten eli jäähytysnesteet rupes vuotaan siitä välipillin ja änkän välistä kunnon norona ja pakokaasu valkosta ja paksua. Eli ilmeisesti on taas kannentiiviste mennyt, mutta mikä vois olla syynä että se noin äkkiä petti? Voisko syynä olla ettei syylärissä nesteet kierrä kunnolla ja sen takia tiiviste petti?
25.6.2016 21:07
Kaljis kirjoitti:Nyt tarvittaisiin kipeästi apua
. Elikkä siis mulla petti hussen sisempi kannentiiviste n. 3 viikkoa sitten, vaihdoin sen ja samalla muut tiivisteet ja toimi moitteetta nää pari viikkoo, kunnes rupes pari päivää sitten ajon aikana vuotaa hieman jäähdytysnestettä. Noh ajelin nää pari päivää syyläriä täytellen, mutta tänään sitten kävi sama homma kun n.3 viikkoo sitten eli jäähytysnesteet rupes vuotaan siitä välipillin ja änkän välistä kunnon norona ja pakokaasu valkosta ja paksua. Eli ilmeisesti on taas kannentiiviste mennyt, mutta mikä vois olla syynä että se noin äkkiä petti? Voisko syynä olla ettei syylärissä nesteet kierrä kunnolla ja sen takia tiiviste petti?
kansi kiero, vie koneistamolle suoristettavaksi.
25.6.2016 22:56
Kannen suoristaminen onnistuu myös kun laittaa lasilevyn (itellä oli vitriinin lasiovi) päälle hiomapaperia palasen ja hioo kannen sitä vasten suoraksi.
26.6.2016 21:06
onko sm/wre ja cr/wr kansilla mitään eroa. jotku väittää että identtisiä ja toiset että cr/wr kannessa olisi pienempi squish välys
27.6.2016 22:31
Ei ole mitään eroa.
28.6.2016 20:55
Niputin hieman -07 SM hussen johtoja ja yhtäkkiä huomasin että kun virrat kääntää päälle niin ecuboksi savuaa. Kaikki johdot katsoin läpi enkä missään huomannut että ottaisi maihin tai yhteen ja silti tekee näin. Onko boksi entinen vai missä mahtaa olla vika? Ja miten päin kytketään tuon pickup anturin johdot, niitä siis on kolme?
Ja minkäslainen homma on vaihtaa vm <-06 hussen ecuttomat sähköt tähän? Koko syttypuoli uusiksi vauhtipyörineen ja puolineen päivineen? Siihen sitten vain johtosarja perään vai?
30.6.2016 1:20
a
Viimeksi muokannut khgkg321 päivämäärä 22.4.2017 1:41, muokattu yhteensä 1 kerran
1.7.2016 20:11
Meneekö se niin että -07 sm hussee ei käy kuin -07 ja -08 saattori ja vauhtipyörä?
Ja noita osia saa kaupitella mulle HETI jos löytyy toimivia!
3.7.2016 14:10
Tietääkö kukaan?
4.7.2016 17:45
Detsimiähii kirjoitti:Tietääkö kukaan?
07 ylöspäin kaikki SM sähköt toimii keskenään
4.7.2016 21:43
ei kellää ois myynnissä um-husseen kaasarin tt-settiä myyä? ja putkia saa myös tarjota