15.5.2009 10:25
16.5.2009 14:58
16.5.2009 15:03
Rammstein kirjoitti:Kellään mitään tietoa miten tuo tzr:n vaihdevalitsin kootaan sinne kytkimen puolelle?
19.5.2009 11:14
19.5.2009 13:03
Lambda putkeen ja kolvailet piuhat akun, mittarin ja anturin välille. 2tahtisissa taidetaan käyttää enemmän egt:tä seoksien tarkkailuun, eli pakokaasujen lämpötilaa.Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
19.5.2009 20:01
Aramid kirjoitti:Ahtaammalla loppupillillä saa paremmat huipputehot. Vapaasti virtaava taas tuo tehoa alakierroksille.
21.5.2009 21:19
21.5.2009 22:30
Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
22.5.2009 15:34
22.5.2009 16:06
23.5.2009 0:10
HoLe kirjoitti:Voiko liian kuuma tulppa aiheuttaa männän sulamisen? Kävin eilen kattomassa yhtä mitoa jolla oli ajettu yli 7tkm väärillä säädöillä. 14tkm kohdalla mäntään oli sulanut reikä. Kai toi olis leikannu kiinni jo aikasemmin jos olis käynny tosi laihalla? Uus sylinteri ja mäntä on vaihdettu 200km sitten. Onkohan alakertaan tullu vaurioita laihalla olemisesta?
23.5.2009 23:15
taat kirjoitti:samppa91 kirjoitti:Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.
Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..
24.5.2009 21:14
10.6.2009 21:14
Johani kirjoitti:taat kirjoitti:samppa91 kirjoitti:Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.
Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..
yleismallin 2 johtonen lambda anturi ja siihen mutteri kaupasta, putkeen reikä, siihen hitsataan mutteri ja laitetaan tulpan tavoin anturi siihen, esim yleismittariin piuhat, sitte ku näyttää tasan 1 volttia seokset on kohillaan. näin halvin ja yksinkertaisin keino.
12.6.2009 22:57
Niin sitten on afr stoikiometrinen? Mutta onko se paras mahdollinen seos?Johani kirjoitti:taat kirjoitti:samppa91 kirjoitti:Turbokit92 kirjoitti:Saisko DT 2-tahtikoneeseen jotenkin taiteiltua seosmittarin? Olis kätevä kun vois aina ajaessa tutkailla seoksia.
Mullahan on tetsarissa lamda ja hyvin toimii.
Kerrohan tästä jutusta lissää. Meinaan vaa ku ois kiva saada kerranki seokset kohillee..
yleismallin 2 johtonen lambda anturi ja siihen mutteri kaupasta, putkeen reikä, siihen hitsataan mutteri ja laitetaan tulpan tavoin anturi siihen, esim yleismittariin piuhat, sitte ku näyttää tasan 1 volttia niin seokset on kohillaan. näin halvin ja yksinkertaisin keino.