Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

21.5.2008 21:18

kyllä sulla tuossa joku muu vika kyllä on että rahat tuhlaat rattasiin

Yammu

21.5.2008 21:36

nii se PA säädin nii kasvaako huippunopeus ja tehot sen myötä kun sen saa laitettua paikalleen. vituttaa ajja ku 120 mennee alamäkkeen ja 100 voi ajjaa suoralla ku ei kehtaa huuattaakkaan koko aikaa... :(

Re: Yammu

21.5.2008 21:47

[quote="Jani//92"]nii se PA säädin nii kasvaako huippunopeus ja tehot sen myötä kun sen saa laitettua paikalleen. vituttaa ajja ku 120 mennee alamäkkeen ja 100 voi ajjaa suoralla ku ei kehtaa huuattaakkaan koko aikaa... :([/quote]

kyl jottai häikkää sulla on ettei vaan olis pikkasen väljä? itellä kulki meinaan kaks päälläkin mittariin 140 kohtuullisen helpostikkin kun oli pa-säädin käytössä.

22.5.2008 0:27

nx-speed kirjoitti:Kyllä tuo 100 km/h kuulostaa vähältä, mutta ei se 160 km/h ainakaan kulkisi, nakukevarilla turha odottaa ajavansa paljonkaan kovempaa ku 140-150 km/h.


Laiskoja laitteita teillä, oma latos kaverin pyörän mittariin 180..

22.5.2008 15:49

Olis kiva saada tietää jonkun toimivan tetsarin säädöt pipercrossin kans..?

23.5.2008 0:44

Juupe| kirjoitti:Hmh. Mikäköhä tos mun tzr:ssä on?

Pyörään on laitettu jonkin merkkinen tehoputki uudella alkukäyrällä, myös pipercross on asennettu.

Suuttimina on 190 ja tyhjäkäyntisuuttimena 30.
Pyörä rötää jokaisen vaihteen lopussa, missä vika?
Mitä pitäisi suurentaa tai pienentää?


180 täysteho suutin ja 190 nuitten virien kans :D hyvämies IIISOMPAA. ite jouduin dt:seen vaihtaa suuttimen 250 --> 290 ku pistin piperin.

testaa ainaki 240, 250.

Ottakaa hyvät miehet huomioon että

pätkii = laihalla
Röpöttää = rikkaalla.

näin ainaki mulla. kaasaria on tullu sääjettyä usiamminki.
kuullostavat yllätys yllätys, yllättävä samanlaiselta :D

23.5.2008 13:57

Männänrengas hajos tuosta, no ei siinä mitään pistin porautukseen ja uusi mäntä sisään ja hyvin on pelannut, mutta...

Mikähän mahtaisi pyörässä olla, kun ei tunnu ottavan kierroksia niin iloisesti kuin ennen? Suuremmilla vaihteilla ei jaksa kiertää 8k enempää, ja pienemmilläkin huomaa ettei meinaa oikeen kiertää kunnolla.

Edit: Niin pakoaukon säätimen koitin testata, että lukittin sen auki-asentoon mut ei ollu mitään eroa..

23.5.2008 21:55

tzr 125cc on mikunin kaasari eli taitaa olla dt:teessä joku muu kaasari kun numero nuin paljon isompi , pitäs sen laihallakin seoksella kulkee en usko siis seoksessa mitään vikaa olevan , mitä meinaat uudella alkukäyrällä ? jos se on joku patentti putki jonka tekijä ei oo tienny putken muokkailusta mitään , niin voi olla että sillä putkella ei pääse ees tehoalueelle tms

paljonko kiekkoja ottaa ?, kun kiihdytät ykkös vaihteella 0km/h - ylöspäin>> taäys kaasulla niin missä kohdassa tuntuu tehopiikki ? vai tuntuuko ? , ootko varma että pa-säädin on auki asennossa ? , vaihappa tulppa uuteen itellä oli just samanlaista vikaa vaikka tulpassa hyvä kipinä ( muttei täydellinen) se on siitä tarkka

23.5.2008 22:55

Nyt sain koneen pöydälle ensi silmäykseltä näyttäis että ei saanut öljyä. Männästä oli lohjennut palanen ja oli hangannut pyttyyn hyvät naarmut. Miten iskoksi pytyn pystyy porauttaan, kun se on jo kerran porautettu?

24.5.2008 2:32

elikkä tosta imukaulasta lähtee tommone letku ja menee semmosee mötikkään. elikkä mikähän tarkotus mahtaa olla. dtssäki oli semmone mutta pienempi eikä oo mitää havaintoo että mikä tarkotus. jonkusorti kuristus???

24.5.2008 2:37

minkä kokosia rattaita te käytätte ku mulla o aiva liia pitkät välitykset

tzr

24.5.2008 4:09

saisko mistään tzr:än räjäytys kuvia???
jos löydätte laitatteko linkkiä...

24.5.2008 8:27

____tebo____ kirjoitti:minkä kokosia rattaita te käytätte ku mulla o aiva liia pitkät välitykset


Ittellä on vakioratas takana, en muista piikkilukua mutta sitte eessä on -1 pienempi. Eli tällähetkellä 15h.

Huomaa kyllä ku ottaa piikin, ja kiihtyy ihan hyvin.

24.5.2008 22:54

elikkä tosta imukaulasta lähtee tommone letku ja menee semmosee mötikkään. elikkä mikähän tarkotus mahtaa olla. dtssäki oli semmone mutta pienempi eikä oo mitää havaintoo että mikä tarkotus. jonkusorti kuristus???

25.5.2008 3:52

____tebo____ kirjoitti:elikkä tosta imukaulasta lähtee tommone letku ja menee semmosee mötikkään. elikkä mikähän tarkotus mahtaa olla. dtssäki oli semmone mutta pienempi eikä oo mitää havaintoo että mikä tarkotus. jonkusorti kuristus???


ei oo kuristus. se on resonanssisäiliö joka varastoi polttoainetta sillon kun sitä ei imetä moottoriin. tuo alavääntöä täten.