5.10.2008 21:02
sukeltaja-ankka kirjoitti:Nyt tulee pitkä vuodatus. Toivottvasti tajuutte tän tekstin.
Elikkäs mulla oli vapaastihengittävä putki detsis, mut sylki öljyä yli. Sanottii et vaiha villat. Vaihdoin, mutta yli sylkeminen vaa väheni, muttei loppunu. Vakioputkes ei tapahtunu sylkemist, mut huomasin pari kertaa et se oli sielt pääst kostea, ettei senkää ylisylkemine kaukana ollu. Nyt on taas se tehari kii, ku sylkemine on nii pientä ettei mua haittaa. Tehot ku on kuitenki huomattavasti paremmat sen kaa ku vakiol...
Nyt mietin et joko putkes ei oo tarpeeks vastapainetta (?) tai sitten on kaasaris jotai vikaa. No, tutkittuani hieman kaasaria huomasin, että säätöruuvia oli runkattu huomattavasti. Eli kaasaris on ollu aikasemminki jotai? Sitte avasin ilmanputsarin ja vilkasin sinne. Se oli kosteahko. Tai sellai ei märkä, muttei iha kuivakaa. Eli kaasaris on jotain?
No sitte muistin et detsin oston yhteydes oli kuitti porauksesta. Joten onko sitte mahollist et on suutin vaihettu, muttei neulaa koskettu? Vai onko neula vaa vääräs kohas? Tai on porattu, muttei kaasarii koskettu mitenkään? Vai voiks siin olla jotai muutaki vikaa muual ku kaasaris?
7.10.2008 21:37
8.10.2008 18:45
8.10.2008 23:32
the zamppa kirjoitti:Miten tuorevoitelusysteemi otetaan pois käytöstä, eli pitääkö pumpulle tehhä jotai ja miten sen kaasarissa olevan tuorevoitelunipan voi tukkia? En tiiä onko tää ny oikee topikki mut kaasarin kauttaha se öljy menee.
12.10.2008 17:42
13.10.2008 12:44
sukeltaja-ankka kirjoitti:Huh-huh. Nyt tuli vkonlpna säädettyy detsin neulaa. Ei enää näyttäis sylkevän pakarist mitää. Täytyy silti koputtaa puuta.
Mut siis helvetti et sai kiertää. Eka piti ottaa kaikki katteet, satula ja tankki pois et pääs kaasarin kimppuun. Neljä tuntii sai väkästellä ku se neulaki oli iha helvetin jumissa ja kaikkee. Sit ku pakkas viel takas koko systeemin ja lähti ajaa ni ei kyl tehny muuta ku ajatellu et toimi ny saatana tällä ettei tarvi ottaa uusiks.
13.10.2008 17:27
Riku Rassi kirjoitti:Kyllä kun muutaman kerran sitä neulaa säädät niin alkaa homma nopeutuu. Itelläkin meni ekalla kerralla jonkun aikaa, nykyisin mee ku joku 5 min koko hommassa, ku niin monesti joutunu tuon neulan kanssa säätämään.
14.10.2008 22:26
15.10.2008 1:30
eetu6610 kirjoitti:onko nuo mikuni tm kaasarit hyviä mitkä suuttimet passaa niihin?
24.10.2008 16:51
24.10.2008 23:15
TDN kirjoitti:Mikä helvetti voi olla, kun tolla 34mm kaasarilla heittää heti kierrokset tappiin kun käynnistää? Ei ole ainakaan imuvuoto.
25.10.2008 0:06
Onko kaasuvaijeri jotenkin hasssusti ja oikeen säädetty?TDN kirjoitti:Mikä helvetti voi olla, kun tolla 34mm kaasarilla heittää heti kierrokset tappiin kun käynnistää? Ei ole ainakaan imuvuoto.
25.10.2008 5:15
TDN kirjoitti:Mikä helvetti voi olla, kun tolla 34mm kaasarilla heittää heti kierrokset tappiin kun käynnistää? Ei ole ainakaan imuvuoto.
25.10.2008 12:16
johani kirjoitti:TDN kirjoitti:Mikä helvetti voi olla, kun tolla 34mm kaasarilla heittää heti kierrokset tappiin kun käynnistää? Ei ole ainakaan imuvuoto.
tyhjäkäyntisuutin mikä ? mulla oli vakiona 35millisessä 20 tyhjäkäyntisuutin ja tällähetkellä 50 paikallaa. en ees testannu tuolla vakiosuuttimella. oothan varma et tyhjäkäyntiruuvi ei oo pohjassa ? koska luistinta ei tarvi nostaa ku 1,5mm alimmasta kohdasta itellä nii huutaa hoosiannaa. 0.5mm ja kierrokset on normit 1500rpm. ryyppy päällä ?
1.11.2008 23:04