2.9.2011 20:58
Ei paljoa vääntöä. Suurimmat erot tehoissa 9000-12000rpm välillä. Kierrosherkkyyttä häviää itse asiassa vähän, mutta tästä ei ole haittaa oikeastaan ollenkaan. Etenkään jos sinulla on V-Forcet vielä kaverina.Spotti kirjoitti:Tuako toi 34mm paljonki vääntöä? Tällä hetkellä arrowi, rave 1 ja vforcet. Entä kierrosherkkyyttä?
Onkos kellään muute ollu vielä rotorkittiä rs:ässä?
3.9.2011 16:21
8.9.2011 14:42
8.9.2011 17:39
Vasta viime sivulla selitin tätä. Jollymotosta eniten hyötyä 10000-11500rpm välillä. Jollymotot ovat parhaita putkia Räsään (ainakin mielestä) Jim Lomasin ohella. Tehoa tuollaisella setillä olisi huomattavasti enemmän kuin perus TT:ssä.Esajuppeli kirjoitti:VHM:n standard-kannesta on hyötyä tähän asiaan. Sillä on enemmän puristuksia kuin flattop-kannella. Flattop- kannen idea on, että voidaan laittaa kevyempi, tasapäinen (ja yleensä myös vain yksirenkainen) = kierroksia.
Boyesenin läpistä on vähän hyötyä. Itse en ostaisi. V-Forceista on enemmän hyötyä.
Jos haluat tehoa ennen piikkiä, osta VHM:n standard-kansi. 32-34mm kaasarista on suurin hyöty 8000-10000rpm väleillä. V-Forcet kannattaa ostaa jos on rahaa.
8.9.2011 20:30
8.9.2011 21:32
VHM:n kannella lähinnä lisää vääntöä. Tehot 30-33 heppaa takarenkaalta, riippuen dynosta, säädöistä ja kaikesta muustakin.Domin kirjoitti:eli tolla setillä olis se 30-32hp? ja sit ilma vhm on 30hp?
14.9.2011 13:38
14.9.2011 14:57
14.9.2011 18:37
14.9.2011 21:18
Neula alimmassa asennossa vai neulan prikka alimmassa lovessa? Laita 1. tai 2. loveen ylhäältä katsottuna. Ei varmasti toimi jos on alimmassa lovessa.mervin kirjoitti:Mikä tossa mun apikassa on, 06 malli. Eli vaihoin 34mm vhsb kaasuttimen, mut röpöttää nii helvetisti, vaikka pääsuutin on 152, neula alimmas asennos, seosruuvi 2kierrosta auki. Oon kokeillu 155-160 suuttimia, mutta käy niin rikkaalla et tukehtuu melkee heti. Mitä pitäis tehä?
15.9.2011 16:33
Esajuppeli kirjoitti:Neula alimmassa asennossa vai neulan prikka alimmassa lovessa? Laita 1. tai 2. loveen ylhäältä katsottuna. Ei varmasti toimi jos on alimmassa lovessa.mervin kirjoitti:Mikä tossa mun apikassa on, 06 malli. Eli vaihoin 34mm vhsb kaasuttimen, mut röpöttää nii helvetisti, vaikka pääsuutin on 152, neula alimmas asennos, seosruuvi 2kierrosta auki. Oon kokeillu 155-160 suuttimia, mutta käy niin rikkaalla et tukehtuu melkee heti. Mitä pitäis tehä?
15.9.2011 19:58
15.9.2011 20:31
Et vaivautunut katsomaan muutamaa viestiä (ja edellistä sivua) taaksepäin?Domin kirjoitti:Aattelin ostaa talvella 34mm kaasarin ja vmh kannen mitä eroo niillä kahdella kannella on vhämmistä? toinen normi männälle ja toinen tasalaki? tuoko jompi kumpu enemmä vääntöö tai tehoa? ja miten kulutus kasvaa jos on jollymoto sp, 34mm kaasari, pipercross, boyesit, ja vhm? ja millasia tehoja tulee takapallolta?
15.9.2011 21:02
Esajuppeli kirjoitti:Et vaivautunut katsomaan muutamaa viestiä (ja edellistä sivua) taaksepäin?Domin kirjoitti:Aattelin ostaa talvella 34mm kaasarin ja vmh kannen mitä eroo niillä kahdella kannella on vhämmistä? toinen normi männälle ja toinen tasalaki? tuoko jompi kumpu enemmä vääntöö tai tehoa? ja miten kulutus kasvaa jos on jollymoto sp, 34mm kaasari, pipercross, boyesit, ja vhm? ja millasia tehoja tulee takapallolta?
16.9.2011 15:12
Enkös minä noista kaikista ole juuri tuossa kertonutkin...Domin kirjoitti:Esajuppeli kirjoitti:Et vaivautunut katsomaan muutamaa viestiä (ja edellistä sivua) taaksepäin?Domin kirjoitti:Aattelin ostaa talvella 34mm kaasarin ja vmh kannen mitä eroo niillä kahdella kannella on vhämmistä? toinen normi männälle ja toinen tasalaki? tuoko jompi kumpu enemmä vääntöö tai tehoa? ja miten kulutus kasvaa jos on jollymoto sp, 34mm kaasari, pipercross, boyesit, ja vhm? ja millasia tehoja tulee takapallolta?
sori en ja katon nyt... mut kerrokko jos tiedät??