Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
23.8.2014 23:30
http://www.ebay.de/itm/Kupplungszug-Yam ... 23319f1622Saksasta 14€ + toimituskulut 8€
Tarkista että pituus on oikein, mutta osanumero näytti olevan oikea
24.8.2014 15:15
tuli tuossa joku aika sit hommattua yamaha yz 125cc vm87 mut tulli pikkane ongelma vastaan kun just vaihettu mäntä ja pytty porattu mutta mikä voisi olla vikana kun ei oo yhtään vääntöä ja kun pistää kaasun pohjaan rupee tukehtuu??????
24.8.2014 15:58
Mistäs hommasit? ettei oo yhen kaverin vanha ..
No mut kaverin vanhas yzis ei ollu alhaal vääntöjä iha vaa koska pakoaukon säädin ei toiminu, joten kato se, sitten kannattaa vähä tsekata kaasarin säätöi ku oot saanu sen toimimaan.
24.8.2014 16:09
paisarin alku pää vuotaa hiukan ja siihen on vaihettu joku ihme pönttö siihe on porattu pari reikää pillin ympärille
ja oliks se minkä värinen?
25.8.2014 0:06
HateCrew kirjoitti:http://www.ebay.de/itm/Kupplungszug-Yamaha-DT125R-Typ-4BL-DT125-DT125X-Supermoto-DE03-DE06-neu-new-/151156364834?pt=DE_Motorradteile&hash=item23319f1622
Saksasta 14€ + toimituskulut 8€
Tarkista että pituus on oikein, mutta osanumero näytti olevan oikea
Suuret kiitokset! Tulee paljon halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen!
Himottais kyllä se nestekytkin, mutta ei viitsi tähän mitään muutaman kympin kiinan romua tunkea, joten se saa odottaa..
25.8.2014 1:55
Miten YPVS:än saa lukittua aukiasentoon?
25.8.2014 3:04
Akselin pään muovilaipassa oleva reikä kohdikkain taustalevyssä olevan reiän kanssa ja sopivalla pultilla kiinni.
Ja sanonpa vielä kertaalleen tämän. Jos YPVS toimii, ei ole mitään järkeä lukita sitä auki.
25.8.2014 10:04
On jos kiihtyvyyttä haluaa. Minun mielestä laippa auki on paljon hauskempi ajaa, mutta toki kulutus melkein tuplaantuu.
25.8.2014 12:16
Osaatteko sitten sanoa mikä YPVS:sässä on vikana kun laittaa virrat päälle se tekee sen mitä pitää mutta sitten kun se on käynnissä ja antaa kaasua senhän pitäisi liikku mutta se ei liiku?
25.8.2014 13:07
riksu26 kirjoitti:On jos kiihtyvyyttä haluaa. Minun mielestä laippa auki on paljon hauskempi ajaa, mutta toki kulutus melkein tuplaantuu.
Väitätkö tosiaan, että YPVS AUKI LUKITTUNA detsi kiihtyy paremmin, kuin toimivalla ja oikein säädetyllä pakoaukonsäätimellä?
25.8.2014 17:34
Se kyllä tuntuu että kiihtyy paremmin koska piikki on repävesämpi mutta ei se kyllä paremmin kiihdy
.
25.8.2014 17:48
Se just kiihtyy toimivalla YPVSällä paremmin, koska kaikilla kierroksilla on käytössä parhaat mahdolliset tehot. Lisäksi arkikäytössä pyörästä tulee melkein käyttökelvoton, kun kaikki väännöt alle 8000rpm häviää ja bensankulutus nouse pilviin.
aksitee kirjoitti:Osaatteko sitten sanoa mikä YPVS:sässä on vikana kun laittaa virrat päälle se tekee sen mitä pitää mutta sitten kun se on käynnissä ja antaa kaasua senhän pitäisi liikku mutta se ei liiku?
Se alkaa liikkumaan vasta jossain 8000 kierroksen jälkeen. Vinguta paikoillaan kunnolla niin sitten pitäisi näkyä liikkuvan.
25.8.2014 19:55
HateCrew kirjoitti:Se just kiihtyy toimivalla YPVSällä paremmin, koska kaikilla kierroksilla on käytössä parhaat mahdolliset tehot. Lisäksi arkikäytössä pyörästä tulee melkein käyttökelvoton, kun kaikki väännöt alle 8000rpm häviää ja bensankulutus nouse pilviin.
aksitee kirjoitti:Osaatteko sitten sanoa mikä YPVS:sässä on vikana kun laittaa virrat päälle se tekee sen mitä pitää mutta sitten kun se on käynnissä ja antaa kaasua senhän pitäisi liikku mutta se ei liiku?
Se alkaa liikkumaan vasta jossain 8000 kierroksen jälkeen. Vinguta paikoillaan kunnolla niin sitten pitäisi näkyä liikkuvan.
Ei liiku vaikka kuinka vinguttaa.
25.8.2014 20:00
Hmm...
Jos serve tekee tarkistusliikkeensä, sillon sille pitäis tulla jännitettä. Varmaan sitten se ei saa CDI:ltä kierroslukusignaalia. Tarkista CDI:ltä servolle tuleva johto ja sen liitin.