15.4.2013 8:24
15.4.2013 11:16
15.4.2013 13:28
15.4.2013 16:22
15.4.2013 19:14
15.4.2013 20:19
eitiedä kirjoitti:Mistä löytyis wössnerin c koon mäntiä? (:
15.4.2013 20:22
-témee- kirjoitti:Nyt tarttis apua ton hussen kanssa! Elikkäs ostin käytetyn mikuni 38 kaasarin ja uudet v-forcet. Nyt ku sain ne kasaan ja koitin käymään ni kierrokset jää johonkin 4000-5000 enkä saa millään tyhjäkäyntiä alas... suuttimia on kokeiltu kaiken kokoisia ja tällä hetkellä on tk.55 ps.450 neula toisiks rikkaimmalla eli sokka toisiks alimassa lovessa. Ja tosiaan tyhjäkäyntisuuttimia on kokeiltu 35, 45 ja toi 55 ja millään suuttimella en huomaa mitään eroa! samalla tavalla kaikilla jää kierrokset korkeelle ja välillä yhtäkkiä tukehtuu ja sammuu. Kierrätettäessä toimii hyvin paitsi käy aika rikkaalla. Tyhjäkäyntiruuvi käännetty täysin auki ja luisti on aivan pohjassa. Seos ruuvi melkein kiinni, ja jos avaa enemmän ni kierrokset vaan nousee entisestään. Tarkistin myös ettei ole imuvuotoa jos olisi joku jäänyt löysälle tai kiristämättä läppien vaihdossa jne. mutta kaikki oli kunolla kiinni joten imuvuotoa ei pitäisi olla! Mut mites on kuuluisko ton läppärungon ja lohkon väliin tulla joku irto tiiviste? Ku Wr imukaulassa on se kiinteä tiiviste? Että jos sinne tulee joku irto tiiviste ja nyt sitä ei siellä oo ni jos kuitenki hörppis sieltä ilmaa?... Mut jotenkin outoa koska kierrättäessä kuulostaa hyvin tukkoselta rikkaan seoksen takia eikä ole tietoakaaan mistään imuvuodosta...
15.4.2013 21:16
15.4.2013 21:58
15.4.2013 22:29
16.4.2013 10:34
Änd1 kirjoitti:Nyt tarttis pikasta apua!
Hussesta hävis kipinä, ja vauhtipyörästä oli magneetit halkeillu ja lennelly pois ja staattori levähtäny. Tänään tuli uus vauhtipyörä ja staattori, löin osat kiinni ni hyvän kipinän anto mutta ei milllään lähteny käyntiin. Vartin polkemisen jälkeen kipinä taas hukassa, kokeiltu on uusilla tulpilla mutta ei mitään. Sähköjä oon katellu ettei oo mitään poikki tai muuta ja iha ehjältä vaikuttaa
16.4.2013 14:03
Lääässi kirjoitti:Änd1 kirjoitti:Nyt tarttis pikasta apua!
Hussesta hävis kipinä, ja vauhtipyörästä oli magneetit halkeillu ja lennelly pois ja staattori levähtäny. Tänään tuli uus vauhtipyörä ja staattori, löin osat kiinni ni hyvän kipinän anto mutta ei milllään lähteny käyntiin. Vartin polkemisen jälkeen kipinä taas hukassa, kokeiltu on uusilla tulpilla mutta ei mitään. Sähköjä oon katellu ettei oo mitään poikki tai muuta ja iha ehjältä vaikuttaa
Pistäs ne magneetit takas paikoilleen liimalla vaikka
16.4.2013 17:18
Änd1 kirjoitti:Lääässi kirjoitti:Änd1 kirjoitti:Nyt tarttis pikasta apua!
Hussesta hävis kipinä, ja vauhtipyörästä oli magneetit halkeillu ja lennelly pois ja staattori levähtäny. Tänään tuli uus vauhtipyörä ja staattori, löin osat kiinni ni hyvän kipinän anto mutta ei milllään lähteny käyntiin. Vartin polkemisen jälkeen kipinä taas hukassa, kokeiltu on uusilla tulpilla mutta ei mitään. Sähköjä oon katellu ettei oo mitään poikki tai muuta ja iha ehjältä vaikuttaa
Pistäs ne magneetit takas paikoilleen liimalla vaikka
Magneetit on kyllä koska vauhtipyörä on uus niiku sanoin
. Nyt löyty kipinä itestään ja yllätysyllätys hävis yhtänopeesti.
16.4.2013 17:50
Mixutti kirjoitti:Perkele kum vieläkin husse pätkii... Ei varmaan oo jännitteensäätimessä vikaa kun suoraan akulta tulee sen yli 14v silloinkin kun pätkii. Ja tuo nykiminen/pätkiminen alkaa siis aika yhtäkkiä yleensä ehkä kilometrin ajon jälken, eli kun kone lämpenee niin pätkii niin saatanasti osaisko kukaan auttaa?
Pätkiminen on siis semmoista että kun kierrättää, kiertää kyllä ulos asti mutta ikäänkuin sammuu, käynnistYy, sammuu nopeaan tahtiin melkein kun joku kierrostenrajoitin nelareissa
Ja sitte semmonen vielä kun käynnistää ryypyllä tai ilman niin kierrokset nousee tappiin ja siitä sitten laskee mistäpäs tämä vois johtua? Kokeiltu sitä seosruuvia säädellä ja axea suihkutttwlin imukaulan/imutorven alueelle mutta en mitään vaikutusta huomannut ainakaan
16.4.2013 17:53