Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
20.7.2012 21:29
paljo tullu maksamaa teillä detsin pytyn korotus+ kannen lasku ? ja mitä palikkaa lyyä kiinni että saa tehoja kunnolla irti ja pellaa kunnolla.
20.7.2012 22:12
Riippuu paikasta. Jotkut paikat tekee molemmat muutamaan kymppiin ja jotkut paikat saattaa pyytää muutaman kympin molemmista operaatioista.
Jos lähet näkeen vaivaa oikee ton dt:n virittämisen kanssa eikä mitään bolttis osaa, nii hommaa suoraan sitte joku vanha yz kone ja sen mallailet paikalleen.. pääset vähemmäl vaival ja halvemmal + saat tehoo enemmä
21.7.2012 0:48
emmää mittää tykkiä oo aatellukkaa tehä, kuha sais perkele sen verra irti että ei jää jalakoihi. ku meinaa vähä laiskalta tuntua ku ei oikee muuta viriä ku kotkan putki sommiteltu ja vakiokaasari. nii mitä palikkaa te ootte lyöny ton pytynkorotuksenkans? minkäkokosta kaasaria ? mitä putkia ? vakioilimanputsarinkans?
21.7.2012 1:08
Pakko kysyy mut jaksaako ees vetää kunnolla piikille kotkan putken kanssa.
No hyvät virit dt:eeseen ois varmaanki...
Dellorto 32
Boyesen läppikset
Dep tai vanhan mallin Arrow
Vähän lyhyemmät välit ni et jää jalkoihin husselle.
Osta vaikka sitte 170cc kanssa jos rahat riittää.. sen kanssa tosin +34mm kaasutinta et saa potkua ulos.
21.7.2012 7:36
Ei oo kyllä kotkan putki hyvä ratkaisu jos ei ole muuta viritystä, tehoalue ihan liian korkeella
Niin se tahtoo mennä vähä tuon pyttykorotuksenki kanssa, se 2mm korotus on aika paljon
21.7.2012 11:26
joo eihä tuo tunnu vetävän loppuu asti. mutta mite tuo pytyn korotus, suositteletteko?
21.7.2012 12:35
Minkä kokoista kaasaria suosittelette 180cc koneelle?
21.7.2012 12:44
Tartso kirjoitti:Minkä kokoista kaasaria suosittelette 180cc koneelle?
36mm+ ja sen mukanen imukaula ja läppärunko
21.7.2012 15:46
Mun mielestä 34mm ois ihan sopiva 180cc pytylle. Varsinkin kun sulla taitaa olla niitä wanhoja detsejä kun kerran 180cc, niin siihen riittäis varmaan 32mm.
21.7.2012 17:13
_rieska_ kirjoitti:Mun mielestä 34mm ois ihan sopiva 180cc pytylle. Varsinkin kun sulla taitaa olla niitä wanhoja detsejä kun kerran 180cc, niin siihen riittäis varmaan 32mm.
No mul on 125cc toi kaasari(36) ja ihan naukuu..? kulutuskin siedettävä.. ei ehkä optimaalisin mutta toimii
21.7.2012 23:38
Onko muilla ollu dt lämpöjen kan onkelmia? koska mulla on keittäny joskus aikasemmin ja nyt hajottikannentiivisteen.Kun avaa syylärin korkin niin rupee lirisee jäähytysneste ulos. mistä saa alkuperäsiä kannentiivisteitä? ja voiko alapääntiiviste mennä siinä samalla?
21.7.2012 23:49
vesbeli kirjoitti:Onko muilla ollu dt lämpöjen kan onkelmia? koska mulla on keittäny joskus aikasemmin ja nyt hajottikannentiivisteen.Kun avaa syylärin korkin niin rupee lirisee jäähytysneste ulos. mistä saa alkuperäsiä kannentiivisteitä? ja voiko alapääntiiviste mennä siinä samalla?
Yamaha centeriltä saa alkuperäisiä kannentiivisteitä..., ja tuskin menee?
22.7.2012 12:25
No mitä siinä lukee?
On kyl suolasen hintane ku yambitsist saa postien kanssa 30e täydellisen tiivistesarjan.
22.7.2012 15:30
hei mitenkäs on kun tuli ostettua purkuosista detsiin kiksin mekanismi ja siitä on se muovi sulanut eli haittaako mitään vai hommaanko uuden sen muoviosan siihen?