6.7.2010 23:41
EJuppeli kirjoitti:Paljonko teho nousee räsässä vakiosta, jos teen seuraavat hommat:
Ilmanputsarin toinen putki auki ja parempi ilmansuodatin
Nostan kurilaippaa
Hyppylanka poikki
7.7.2010 10:29
Paljonkos TT- osat sitten maksavat? Ja mitä koko TT- pakettiin kuuluu? RAVE ei varmaan varsinaisesti?khor kirjoitti:EJuppeli kirjoitti:Paljonko teho nousee räsässä vakiosta, jos teen seuraavat hommat:
Ilmanputsarin toinen putki auki ja parempi ilmansuodatin
Nostan kurilaippaa
Hyppylanka poikki
Ei juuri nimeksikään.
7.7.2010 12:23
EJuppeli kirjoitti:Paljonkos TT- osat sitten maksavat? Ja mitä koko TT- pakettiin kuuluu? RAVE ei varmaan varsinaisesti?
7.7.2010 15:17
Saako liikkeistä ostettua valmiiksi kuristamatonta putkea?khor kirjoitti:EJuppeli kirjoitti:Paljonkos TT- osat sitten maksavat? Ja mitä koko TT- pakettiin kuuluu? RAVE ei varmaan varsinaisesti?
Ilmeisesti oot vanhempaa Räsää täysiin tehoihin laittamassa, kun hyppylangan mainitsit eli lue tämä.
Rave ei pakollinen ole, mutta hyvinki suositeltava jos haluaa paremmat ajo-ominaisuudet ja bensankulutuksen pysymään aisoissa. Koko setille tulee hintaa 20€-1000->€, riippuen tyhjennätkö A1-putken vai ostatko teharin, hommaatko isompaa kaasaria ja ostatko raven vai et jne. Pakolliset on kuitenkin putken tyhjäys luonnollisesti, kaasarin säädöt, kylmempi tulppa, hyppylangan poikkasu ja ilmanputsarin tötsän avaus. Nuo kaksi viimeistä jo mainitsitki aikasemmin.
7.7.2010 16:17
EJuppeli kirjoitti:Saako liikkeistä ostettua valmiiksi kuristamatonta putkea?
7.7.2010 16:37
7.7.2010 18:16
7.7.2010 18:23
EJuppeli kirjoitti:Ovatko tehoputket parempia? Hinta on varmaan kuitenkin samaa luokkaa? Vakioputki (22kw) on varmaan ihan vääntävä kuitenkin.
Millainenhan räsä olisi, jos ostaisi vain tuommoisen putken, ja ilmanputsarin kuri poies.
Mikkispoju kirjoitti:Mietin tuossa että tuore voitelun kun ottaa käytöstä pois niin mitä pitää tarkalleen tehdä ? riittääkö että vetää vain öljyletkun pois sieltä öljypumpusta vai täytyykö tehdä joku systeemi että pumppu työntää öljyt aina takaisin säiliöön ja sieltä takas pumppuun ja säiliöön... jne......kertokaas mulle kun en oo noita ikinä käytöstä pois ottanu
8.7.2010 1:10
8.7.2010 1:15
Altsa kirjoitti:Voisko joku lähettää yv;nä mahdollisia ratkaisuja siihen, että kierrokset jäävät leijumaan sinne noin 4k paikkeille?
8.7.2010 11:04
8.7.2010 11:25
EJuppeli kirjoitti:Osaatko khor arvioida tuota räsän tehoa vakiona. Kauanko kestää 0-100? Pystyykö autoja ohittelemaan 80- tiellä? Jos tuo vaan onnistuu, ja alle 15 sec päästään 0-100, turha olisi siis edes virittää.
PS. Paljonko räsä syö bensaa täysvakiona?
8.7.2010 11:28
Vanhemmista lähinnä kiinni, että saanko pistää TT:ksi. Varmasti kyllästynkin A1- tehoihin aika pikaisesti.khor kirjoitti:EJuppeli kirjoitti:Osaatko khor arvioida tuota räsän tehoa vakiona. Kauanko kestää 0-100? Pystyykö autoja ohittelemaan 80- tiellä? Jos tuo vaan onnistuu, ja alle 15 sec päästään 0-100, turha olisi siis edes virittää.
PS. Paljonko räsä syö bensaa täysvakiona?
11-15sek, riippuen kuskista. Autojen ohituskin onnistuu 80-rajotuksella suht helposti, kunhan on sopivan hyvä rako ja ottaa auton takana nopeuseroa tarpeeksi ennen ohitusta. Mutta voithan sää sen aluksi pitää A1-tehoissa ja sitten laittaa TT, jos (ja kun) kyllästyt kuristettuun.
Vanhemmasta Räsästä löyty videoki 0-100km/h: http://www.youtube.com/watch?v=JCB2IzJyqkw
12.7.2010 14:32
16.7.2010 18:18