18.8.2011 19:34
LaneKit kirjoitti:Tossaha tais olla toi sama phbh ku nasses, eli dellorton 5mm suutin käy. Noita käytetää pääsuuttimena phbg kassus, eli joka pv jonnelt varmaa löytyy ja ite tilasin moposportilta just pari pv sitte noita, tosin kokoja 44,46 ja 50.
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 148670++02 Eli toi.
18.8.2011 20:01
21.8.2011 21:14
Blacksmith kirjoitti:Mites ku laittaisin räsääni tyhjän vakioputken, kaasarisetin, ja jättäisin kurilaipan paikoilleen ni onko suurta tehoeroa vakioon ja jos laittaisinkin korotuspalan kurilaippaan muuttuuko tehot radikaalisti? ja mites ton bensan kulutus sit?
22.8.2011 16:01
Smuge kirjoitti:Blacksmith kirjoitti:Mites ku laittaisin räsääni tyhjän vakioputken, kaasarisetin, ja jättäisin kurilaipan paikoilleen ni onko suurta tehoeroa vakioon ja jos laittaisinkin korotuspalan kurilaippaan muuttuuko tehot radikaalisti? ja mites ton bensan kulutus sit?
Itselläni oli tehtaan tyhjä putki paikallaan, 125 pääsuutin ja 70 tyhjäkäyntisuutin, ilmanputsarin reiät avattu ja kurilaippa paikallaan. Oli erittäin miellyttävä ajaa, satasen nappasi helposti. Suuri ero vakioon. Koropalan laitoin kurilaippaan, suoraan sanottuna ihan kura ajaa. Ei minkäänlaisia alavääntöjä. Vetää 5tonniin asti kohtalaisesti, sitten röpeltää suunnilleen 5k-7k välin ja nappaa piikin. En tiedä muista mutta itse en ainenkaan tykkää ajaa kurilaippa ylhäällä. Ravea suosittelen
22.8.2011 17:45
22.8.2011 20:34
22.8.2011 20:39
22.8.2011 22:28
22.8.2011 22:43
VHM:n tasalakikannen kanssa pitää olla tasalakinen mäntä. Dome-kannen kanssa kelpaa vakiomäntä (kupumäntä).löre kirjoitti:Jos tuota vhm:n korkeapuristeista kantta aikonee laittaa kiinni, onko tasapäinen mäntä välttämätön vai onko mitään väliä?
22.8.2011 23:11
Esajuppeli kirjoitti:VHM:n tasalakikannen kanssa pitää olla tasalakinen mäntä. Dome-kannen kanssa kelpaa vakiomäntä (kupumäntä).löre kirjoitti:Jos tuota vhm:n korkeapuristeista kantta aikonee laittaa kiinni, onko tasapäinen mäntä välttämätön vai onko mitään väliä?
http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... _End_.html
RS125 VHM Racing Cylinder Head Flat Flat Top Piston Only (Tasalaki)
RS125 VHM Racing Cylinder Head For Use With A Std Dome Piston (Vakiomäntä)
25.8.2011 21:11
25.8.2011 23:16
28.8.2011 12:22
28.8.2011 13:15
VHM:n standard-kannesta on hyötyä tähän asiaan. Sillä on enemmän puristuksia kuin flattop-kannella. Flattop- kannen idea on, että voidaan laittaa kevyempi, tasapäinen (ja yleensä myös vain yksirenkainen) = kierroksia.löre kirjoitti:Onko kellään kokemusta minkä verran eroa olisi perus TT:seen vaihtamalla boyesenin läpät, tai v-forcen tai 32-34mm kaasuttimen? Edes hiukan jos saisi pirteyttä ennen tehoaluetta. Entä onko noista vhm:n kansista apua tähän asiaan kun taitaa aika korkeapuristeisia olla jo valmiiksi. Arvostaisin jos joku viitsisi jakaa kokemuksiaan.
2.9.2011 19:53