11.11.2006 1:08
11.11.2006 3:03
11.11.2006 10:40
11.11.2006 15:27
11.11.2006 22:11
Sergey kirjoitti:ei tarvi mopoissa painekoteloa meil oli kaasari turbossa niin että turbo imi kassusta.
Kassu->ahdin->sylkkä
Pakko myöntää että ton mun volkkarin ahtamiseen meni yhteensä 12 tuntia aikaa kaiken mailman säätämisineen.
11.11.2006 22:17
12.11.2006 3:19
13.11.2006 17:53
Mikko* kirjoitti:Luepas tarkemmin sergeyn viesti, jos tajuaisit miksei sitä painekoteloo tarvita.makeaki kirjoitti:Sergey kirjoitti:ei tarvi mopoissa painekoteloa meil oli kaasari turbossa niin että turbo imi kassusta.
Kassu->ahdin->sylkkä
Pakko myöntää että ton mun volkkarin ahtamiseen meni yhteensä 12 tuntia aikaa kaiken mailman säätämisineen.
Jaahas..no koitappas pistää ihan normi kaasariin turbo ja kokeile että mitä tapahtuu..kyllä se painekotelo vaan on ihan melko pakollinen juttu noissa hommissa..Yksi hyvä puoli sentään on että dump ja by-pass venttiilejä ei tarvita..
14.11.2006 19:03
mikä Garretin Turbo toi on?VooDoo kirjoitti:aihetta hieman sivuten.. itellä tekeillä autoon turbomööttöri, tuli hieman kanavia kaiveltua. Jos jotain kiinnostaa niin http://voodoon.dyndns.org/rojektit/riesa
Kaippa noista rööreistä jotain virtaapi läpi, jokunen kansi tullu jo harjoteltua.
14.11.2006 21:26
16.11.2006 22:23
17.11.2006 8:45
makeaki kirjoitti:Ainiin olisin kyl todellaki voinu tarkemmin lukee:D siis että ahin kaasarin jälkeen, eikä sitä ennen...joo..
17.11.2006 20:15
18.11.2006 13:37
18.11.2006 18:33