Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
6.7.2005 18:04
oisko sellanen systeemi etse lämmittää menoilman kaasarii ettei kaasari jäädy..?
19.7.2005 0:03
suzuki rgf -94 kirjoitti:suzuki rgf
alennettu juottamalla pakoputken alkuosaan rajoitinrengas jonka reiän halkaisija on 30mm
pyörän säätöihin ei tarvitse koskea
tuokohan tuo paljo mitään esiin sitte?
19.7.2005 1:44
Cagiva mito -96 Ev kuristukset?!
tähän mennessä selvinnyt cts servo sekä kaasarissa esto että aukasee vain osan kaasusta? muita kuristuksia? putkessa? Suuttimet?
19.7.2005 7:21
^^joni^^ kirjoitti:suzuki rgf -94 kirjoitti:suzuki rgf
alennettu juottamalla pakoputken alkuosaan rajoitinrengas jonka reiän halkaisija on 30mm
pyörän säätöihin ei tarvitse koskea
tuokohan tuo paljo mitään esiin sitte?
Mitähän tarkotat?
Kuristusrenkaan poisto tuo noin 17 lisähevosvoimaa RGF:ään. 15-> 32. kilovateissa sama suhde. 11->24
19.7.2005 7:23
<-|stalker|-> kirjoitti:Cagiva mito -96 Ev kuristukset?!
tähän mennessä selvinnyt cts servo sekä kaasarissa esto että aukasee vain osan kaasusta? muita kuristuksia? putkessa? Suuttimet?
Tutkipas tuolta:
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27210
24.7.2005 10:40
mahtaako yamaha xt125x:ssä olla kuristuksia. tehot on samat kuin muissakin maissa
22.8.2005 13:52
Derbi 125 sm kurit?
22.8.2005 14:51
_RippE_ kirjoitti:Derbi 125 sm kurit?
Kaksi ylimääräistä tahtia.
24.8.2005 21:26
Näkyykö TZR RR:än pakoputken kuristus alkukäyrässä kun katsoo sisälle,mulla PITÄISI olla vakioputki mutta ei siellä näy mitään kuristusta
8.9.2005 9:32
tietäskö kukaan mitä kaikkia kuristuksia on tossa Yamaha ybr 125 ku pitäs alkaa pikkuhiljaa piristään tota menopeliä
12.9.2005 23:01
Uudemmissa, ja vanhemmissa Cagiva Mito:issa on kuulemma eri kuristukset. Täältä en löytänyt kuin uudemman kuristukset, joten oilisi hyvä tietää, kun vanhemman mallista (vm, 93) Mitoa olen ostamassa, että missä siinä on kuristukset, miten ne poistetaan ja paljon tehoa löytyy täystehoisena. Onko vanhemmassa ja uudemmassa Mitossa mitään erityisiä eroja kestävyydessä? Vika kysymys vähän offtopic, mutta Mito topicissa ei vastausta näihin löytynyt, joten ajattelin, että täältä nyt ainakin.
Kiitos.
13.9.2005 7:35
_RippE_ kirjoitti:Derbi 125 sm kurit?
se on rakennettu siihen alle 11kW luokkaan, lisä tehoa voi saada pakoputekn vaihdolla
kaasuttimen vaihdolla isompaan
kannen avarruksella
17.9.2005 20:20
Pore kirjoitti:Uudemmissa, ja vanhemmissa Cagiva Mito:issa on kuulemma eri kuristukset. Täältä en löytänyt kuin uudemman kuristukset, joten oilisi hyvä tietää, kun vanhemman mallista (vm, 93) Mitoa olen ostamassa, että missä siinä on kuristukset, miten ne poistetaan ja paljon tehoa löytyy täystehoisena. Onko vanhemmassa ja uudemmassa Mitossa mitään erityisiä eroja kestävyydessä? Vika kysymys vähän offtopic, mutta Mito topicissa ei vastausta näihin löytynyt, joten ajattelin, että täältä nyt ainakin.
Kiitos.
No vastatkaas ny..
11.10.2005 15:06
Kawasaki AR: Moottorin tehoa alennettu kaasukahvan liikkeellä.
Tämä onkin ainut kuri mikä tässä minun rekisteriotteesssa mainitaan.
On sitä tullut kyllä kuultua kaikkea juttuja vakioputken ahtaudesta jne.. itsellä on tuossa kawassa ollut aina tehari ja powerfilsu..
30.10.2005 22:07
Hesenkastike kirjoitti:tietäskö kukaan mitä kaikkia kuristuksia on tossa Yamaha ybr 125 ku pitäs alkaa pikkuhiljaa piristään tota menopeliä
Ei siinä ole, se on rakennettu suoraan siihen alle 11kw kastiin.