Juu kiitti vastauksista!
Jos ei koneistamo rupea hirveitä pyytämään niin sitten ei ole mikään kiire sen uuden pytyn kanssa, meinaan jos tuosta kerta noin helposti toimivan saa.
Huomenna kuitenkin puran katteet, tankin ja penkin irti, katon suuttimet ja laitan sähköt lopullisesti kuntoon.
Siellä tankin alta löytyi semmonen maajohto mytty, jossa oli monta maajohtoa yhdistetty ja josta sitten lähti runkoon piuha. Piuhat oli yhdistetty ihan nätisti, mutta liitos päällystetty jesarilla. Pitää se laittaa ihan kunnolla ja katsoa löytyykö tuommosia lisää.
Huomasin muuten tänään, että detsi ei pätki märällä kelillä
Jotain positiivistakin välillä
E: Ihme etten tyhjäkäyntiäkään saanut oikein säätöihin kun tk on kokoa 25. Ps on 250
Taitaa siis kuitenkin olla aivan liian pieni tuo ps:kin... Eikös se niin ollut, että vaparilla pitää olla vielä isompi ps kuin vakioputsarilla??
Ainakin tietopankin mukaan pitäisi ps olla 280-300 välillä tuolla vaparilla. Tulppa oli ruskea, jos siitä nyt jotain apua edes on..
Poltin putkesta karstat ja säädin ypvs:n vielä uudestaan. Pitää nyt katsoa miten tuo toimii kun neula keskimmäisessä lovessa.
Ja mua on kusetettu.. Taitaa olla kuriton vakioputki kun alkukäyrää tarkemmin katsoin, oli siihen tehty neliön muotoinen rööri, joka on kylläkin hitsattu umpeen, eli kurit pois mitä ilmeisemmin
Vittu mikä kusettaja tuo entinen omistaja! Sillä muka oli detsi kulkenut/toiminut ongelmitta ja oli säädöissäkin... Ja paskat sanon minä!