Karstanen ku mikä, ulos ja puhdistus. Putsaa samalla pakoaukko ja paisari kun sekin on kerta irti.
Tuosta akselin väljyydestä, saa korjattua uusimalla puslat (Merkkiliikkeestä 100e tai teettää koneistamolla ???e). En tiedä onko pidemmän päälle muuta haittaa kuin ärsyttävä ääni, mutta olisi varmaan hyvä korjata.
Ei sen akselin pitäiskään ottaa kiinni ennen kuin mäntä lähestyy 1,5mm ylikokoa.
Akselin irrotusohjeet:
1. Ketjujen puoleinen koppa auki ja muoviläppä vaijereineen irti.
2. Koppa irti.
3. Paisari irti ja paisarin puoleinen koppa irti.
4. Pihdeillä pidetään akselista kiinni ketjujen puolelta ja paisarin puolelta ruuvi auki.
5. Akselin puolikkaat tulevat omilta puoliltaan ulos. Älä tiputa pieniä tappeja. Mäntä YKK:hon niin ei tipu sylinteriin.
Ja vielä muihin aiheisiin. Kyllä jaksaa vielä tuo vanhus yllättää
Edellisellä tankillisella keskikulutus 4,2l/100km työmatka-ajosas. Uskon että saa vielä tuostakin alemmaks vähän rauhallisemmalla ajotavalla