Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
10.5.2008 16:12
partsu kirjoitti:johani kirjoitti:jaQee kirjoitti:juu, paljo seksikkäämät äänet onkin. parpatin
itelläki ekoilla kilometreillä vejin mettässä jonnekki kuoppaan. ja ku pääsin ylös nii ihmettelin et onkos alkukäyrä irti
nojoo ei niitä pakoäänien vaihteluita tolla teharilla ja ite tehdyllä änkällä paljon huomaa on muutenkin sen verran kovat äänet...
Ite huomasin eile ku laitoin änkkää uuet villat et putki vaa pihisee pienesti ja kaasarista kuuluu kauhee mölinä
pienet imuäänet meinaa.
11.5.2008 13:22
"pientä" vikaa tullut itsariin männän vaihdon jälkeen eli, n. 500km kerkesin ajella kunnes alavääntö meni melkein kokonaan matka-ajossa kiertää 7000 kierrokseen aika vaivalloisesti..
ja kun päästää kaasun kokonaan ja nostaa kytkimen heittää kierrokset aivan tappiin n. 10 sekunniksi ja sen jälkeen kierrokset tippuu normaalisti.
näiden jälkeen ei lähde käyntiin ja kone päästää jostain magneeton kopan alta ilmaa.
pohjassa myös hieman öljyä, juuri ja juuri että sen huomaa. Mistähän tätä mysteeriä alkaisi ratkomaan?
11.5.2008 20:00
Tota.. Ei niin sanottua ongelmaa mutta, onkos kellään tullu vastaan että tetsu sammuis ajossa piikin kohdilla? ite luulisin että jalan asennon anturi ois paskana?
11.5.2008 21:23
Onko kellään tietoa voiko tuota tzr:än pyttyä porauttaa?
11.5.2008 21:38
kyllä voi porata.
12.5.2008 11:51
Ei kellään ois myydä tzr normi putkee tai tehari? hyvä kuntosta tai sit jotain halpaa hyvä kuntosta änkkää?
12.5.2008 21:02
olisko muuten KELLÄÄN laittaa jotain hyvää neuvoa/kuvaa missä asennossa sen pakoaukon vaijerien musta muovi juttu pitää olla, että pako aukko on oikein säädetty?
eli kuskista katsottuna vasemmalla puolella sylinteriä siinä se musta muovinen vaijerien kiinnike. jo 4 kertaa säätäny ja joka kerta väärin.
säälittävää.. :/
12.5.2008 21:17
Jos nyt suosiolla vaan ottasit sen pakuputken pois ja kattosit miten se akseli siellä menee etkä vaan muovikiekkoa?
13.5.2008 0:52
jaQee kirjoitti:olisko muuten KELLÄÄN laittaa jotain hyvää neuvoa/kuvaa missä asennossa sen pakoaukon vaijerien musta muovi juttu pitää olla, että pako aukko on oikein säädetty?
eli kuskista katsottuna vasemmalla puolella sylinteriä siinä se musta muovinen vaijerien kiinnike. jo 4 kertaa säätäny ja joka kerta väärin.
säälittävää.. :/
muovikiekon saa 2 eri asentoo. sillai et ku se reikä on siinä tapin kohalla kiekos nii se pakoaukko on suljettu ja kokonaa auki. putki ja kiekko irti, säätämään.
14.5.2008 18:14
Tänään lämpöleikkas oma tzr. Ajoin reiluu 80km/h ja yhtäkkiä alko puutuun ja sit sammu. Mitä veikkaatte paljon tulee maksamaan remontti ja mitä kaikkea pitää ostaa??? Jos pytyssä on jälkiä niin joutuu varmaan ostaa kokonaan uuden, kun vanha on loppuun porautettu.
Osaatteko antaa linkkiä uuteen pyttyyn?
15.5.2008 8:32
johani kirjoitti:skylane kirjoitti:Hmm, mikäköhän ois kun tessu vastaa kovin huonosti kaasuun. Tai siis, kone ei anna pintakaasulla (1-2/4) ollenkaan kierroksia, vaan kiihdytykset pitää aina vedellä hanapohjassa, varsinkin alakierroksilla että liikkuu jonnekin.
Liian pieni pääsuutin? Vakio kaasarilla mennään ja suutin on kokoa 180.
liian pieni tyhjäkäyntisuutin ? missä lovessa neula ? onko pakoaukon säädin säädöis ?
Täytyy käydä tarkistamassa, neula on vakio lovessa, ja pakoaukon säätimelle ei singaalijohdosta tule mitään, joten se ei toimi ajossa ;o
15.5.2008 16:35
skylane kirjoitti:johani kirjoitti:skylane kirjoitti:Hmm, mikäköhän ois kun tessu vastaa kovin huonosti kaasuun. Tai siis, kone ei anna pintakaasulla (1-2/4) ollenkaan kierroksia, vaan kiihdytykset pitää aina vedellä hanapohjassa, varsinkin alakierroksilla että liikkuu jonnekin.
Liian pieni pääsuutin? Vakio kaasarilla mennään ja suutin on kokoa 180.
liian pieni tyhjäkäyntisuutin ? missä lovessa neula ? onko pakoaukon säädin säädöis ?
Täytyy käydä tarkistamassa, neula on vakio lovessa, ja pakoaukon säätimelle ei singaalijohdosta tule mitään, joten se ei toimi ajossa ;o
jos sulla ei pakoaukonsäädin oo toiminnassa nii en ihmetteleis yhtää jos ei alakierroksilla liiku.
15.5.2008 17:58
kysyn nyt täältä taas vaikei kukaan kumminkaan vastaa
.. Eli kesäl aattelin vaihytaa tessun arrowin jollymotoon oisko kellään kokomuksia kerrottavaks toiminnasta? teho alue ainkin siirtyy korkeemmalle jota haluankin, mut esim toimiiko hyvin vai kaipaisko kanavat parantelua? nyt on jo viilattu vähäsen
18.5.2008 17:30
Voivoivoi...
Minkäs kokosia tyhjäkäyntisuuttimia tetsareis on vakiona? Ku mulla on nytte 22,5 ja pitäs saada isompi jostain päin Suomea.
Pääsuutin laitteessani on nyt 200, porasin 180:stä kaks-satasen ku tuntu olevan pien. Mut tyhjäkäyntisuutinki pitäs saada isommaks. Jokskuu 50,0?
18.5.2008 19:14
Joo eli ite omistan kyseisen pelin ja mulla olis se ypvs moottori eli se nii se pitäs saada paikalleen ku se pa säädin on hitsattu 5 pistehitsillä jumiin... eli sylinterin kylessä se paikka mihin vaierit mennee nii se. nyt mennee vaan 120 alamäkeen? eikö toi oo sillon vakio? edelline omistaja väitti että täystehone... mikä suutin noissa on vakiona ja mikä kannattais olla? kannattaako ostaa gianellin teharia? kannattaako putsarille tehä mittään tai vaihtaa? ja muutaki vinkkejä kiitos jo etukäteen