3.10.2005 11:37
3.10.2005 16:55
3.10.2005 18:18
Rx-Mies kirjoitti:Miten sen raven pystyy säätämää sillee sopivaks et voi hyödyntää kaikki koneen tehot?
6.10.2005 21:54
8.10.2005 13:55
8.10.2005 14:29
[TnT] kirjoitti:Ni miten on ,jos on rave ja isompi suutin,mut ei tehoputkee eikä isompaa kaasarii,ni kuumeneeks putki liikaa ja haittaako menoa ja onko pakko olla isompaa kaasarii...?
8.10.2005 18:33
Japanila kirjoitti:[TnT] kirjoitti:Ni miten on ,jos on rave ja isompi suutin,mut ei tehoputkee eikä isompaa kaasarii,ni kuumeneeks putki liikaa ja haittaako menoa ja onko pakko olla isompaa kaasarii...?
Se isompi kaasari on periaatteesa melkein uskon asia. Sen kun isket kiinni niin bensan syönti vaan lisääntyy. Vaikka kuinka niitten suuttimien kanssakin räpläis niin eipä siitä juuriikaan iloa ole. Sitä paitsi seoskaan ei silloin saa tarpeeksi ilmaa joten pitäisi hommata powerfiltteri. Eli kaasaria ei todellakaan tarvitse......
8.10.2005 20:09
9.10.2005 1:45
9.10.2005 10:32
sake^ kirjoitti:Vittu toi rave on kyllä ihan päin helvettiä suunniteltu tai sitten en vaan osaa ajaa! Jos uudessa mopossa menee rave jumiin joka 1000km, niin kaikki ei voi olla kunnossa!
Puhdistusväli on huoltokirjan mukaan 2000km, mutta jos mä noin myöhäseen jättäisin niin sehän jäis sinne niin jumiin että tarvitsis varmaan pytty irrottaa...
Paska laite.
9.10.2005 10:39
9.10.2005 11:02
-ProX- kirjoitti:No eipä ole kova homma putsata laippaa vaikka 1000km välein. On kuultu semmosiakin tapauksia ketkä eivät ole edes 10000km aikana joutuneet kertaakaan ravea irrottamaan.
Ostakaa vaan korotuspaloja, niin pyöränne pröpöttää saatanasti 6500-7000 kohdalla ja isolla vaihteella ei sen pröpötyksen yli pääse. Imee bensaa 7-10l/100km joten laittakaa vaan ne ravenne toimimaan niin on muutenkin mukavampi ajella. Ite ajoin 5000km ilman ravea ja kun raven vihdoin hommasin niin en siitä enää olisi luopunut. Jos ei pyörää jaksa huoltaa niin ostakaa 4-tahti pyörät. Jos ravenlaippa jämähtää alas tehot on alle 15hp koska se tukkii enemmän kuin alkuperäinen kuristuslaippa.
9.10.2005 11:22
9.10.2005 12:07
-ProX- kirjoitti:Hommaan menee noin tunti. Niin paljon katteita pois tieltä että saat kunnolla tilaa. Irrota vaieri aivan ensiksi laipasta eli suojakumi pois edestä ja otat vaierin pois laipan kolosta. Älä yhtään käytä väkivaltaa vaieria irrottaessasi, laipan ja vaierin kiinnityskohta murtuu helposti. Sitten irrotat 2 kuusiokoloruuvia jotta saat sen kartio härpäkkeen nostettua pois ja sitten sulla onkin enää laippa kiinni sylinterissä. Yritä nostaa ja vemputtaa sitä edestakaisin ensiksi, jos ei lähde niin pakoputki irti ja kampeat sen irti pakoaukosta vaikka ruuvimeisselillä. varo kuitenkin ettet tunge mäntään asti ja tuhoa mäntää/männänrenkaita. Laippaa voi koittaa liuottaa vaikka crc tai jollain muilla liuottimilla. Kun laippa on irti pese se kunnolla ja jos on karheita kohtia niin hio se tasaiseksi. Paikoilleen kun laitat niin voitele laippa kunnolla.
9.10.2005 14:13