Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
5.5.2014 21:54
nii no ku käännän virrat päälle nii ei tapahdu mtn ei toimi startti ei syty mittarin valo eikä jarruvalot eikä parkit eikä ypvs tee tarkistuskierrosta
5.5.2014 23:00
Sulakkeita palanu?
5.5.2014 23:42
misähän täsä niitä sulakkeita on mikä ois voinu mennä
?
6.5.2014 8:13
Akun vieressä on pari sulaketta, otat sulakkeen käteen ja katot onko se kunnossa, jos on, laitat takasin, jos ei ole, laita uus.
6.5.2014 8:14
Saako FMF Shortya DT:n gianellin paisarin välipilliin kiinni? Ja onko vaikea muokata kiinni?
7.5.2014 19:39
tota fmf shortya on itekki ajatellu siankelliin kiinni! Mistäköhän sais halvalla tuota kapistusta?
7.5.2014 23:14
Mihin tuo cdi boxilta lähtevä mustavihreä johto menee? kaavion mukaan menisi johonkin mittariston suuntaan. Yamaha dt 125 re. Voisiko joku vaikka katsoa omastaan, olisi tärkeetä.
8.5.2014 13:42
Kazzu97 kirjoitti:http://www.mc-sport.fi/tuote/fmf-p-core2-shorty-aanenvaimennin/3372 tuolta sais ainakin.
Juu tuolta itekki kattelin, mutta on aika suolasen hintanen...
8.5.2014 14:59
Millasilla väleillä detsi kulkis 130 520 jakeisilla ketjuilla?
8.5.2014 15:34
Itellä kulki vakioputkella reilu 130 13-49 väleillä, ois varmaa jonnehi 135 saanu jos ois vinguttanu enemmä..
8.5.2014 15:42
oliko 520 jakeiset ketjut?
8.5.2014 15:53
Ei ole 428 ja 520 ketjuilla mitään merkittäviä eroja huippunopeuksissa. Ainoastaan välityssuhteet vaikuttaa siihen.
Vakiovälit: 16/57= 0.281
520 välit: 13/49= 0.265
Ei 13/49 on vähän lyhyemmät kuin vakiot.
8.5.2014 16:07
Masai<3<3 kirjoitti:oliko 520 jakeiset ketjut?
Se jakosuus vaikuttaa vaan miten isot ne ketjut on. Isommat kestää enemmän voimaa ja kuluu hitaammin.
8.5.2014 16:18
Tietenkin ne on myös raskaammat ja jäykemmät, joten vie jonkun verran tehoja ja kiihtyvyyttä, mutta käytännön eroa ei ole merkittävää. Tuo kestävyys on se pointti noissa 520. Ja 520 ketjuja kun valitsee, kannattaa ottaa o-renkalliset. Kestävät paljon pitempään kuin normaalit ketjut