Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
29.9.2011 14:17
ite ainakin jollymotolla pääsin 7sek 0-100 omaan mittariin.
1.10.2011 23:28
Zogita kirjoitti:The-Trooper kirjoitti:Sama ajaa vakioputkella, kuin tuhlata rahat arrowiin..
Mikäs vika arrowissa?
Angelfire.com: "Isomman pytyn ja kaasarin kanssa on suotavaa ostaa tehari (viritetylle koneelle tarkoitettu)" ?
Se vika, että ei arrowissa ole sen enempää tehoja, mitä vakioputkessa... Ostaa "TEHARI.."
2.10.2011 8:44
mikä on kun näsärin tyhjäkäynti saattaa pompata äkisti 5 tonniin, eikä kaasuvaijerri kuitenkaan jumita???
2.10.2011 10:33
imuvuoto?
2.10.2011 16:31
Se kannentiiviste kesti sitten 40km.
Nesteet ei tunnu kiertävän syylärille, voisko tuo termostaatti olla paskana? Missä asteissa sen pitäis aueta?
E: Vesipumppu pyörii kun laittaa vaihteen silmään. Voiskohan siellä olla kuitenkin se muoviratas paskana?
2.10.2011 17:34
Ei ole kukaan hommannut täältä... --->
http://www.bike-equipment.net/03_bikete ... _125er.htm...tuota Shark- tai TK-tehoputkea? Jos on niin onko eroa Jollymotoon?
2.10.2011 17:55
SuperRKO kirjoitti:Se kannentiiviste kesti sitten 40km.
Nesteet ei tunnu kiertävän syylärille, voisko tuo termostaatti olla paskana? Missä asteissa sen pitäis aueta?
E: Vesipumppu pyörii kun laittaa vaihteen silmään. Voiskohan siellä olla kuitenkin se muoviratas paskana?
jos se pumppu pyörii nii ei kyllä pitäs olla rattaan paskana. termarin pitäs auveta jossain 60-80 asteessa. kokeile kattilassa? kaveri kanssa kokeiltii sen näsäristä nii aukesta vasta ku vesi kiehu
ja toista kokeiltii nii aukes veden höyrytessä joten se toimi ja lämmöt ei noussu enää. nostiko lämpöjä tossa 40 km aikana?
2.10.2011 18:59
Ai saakutti, no vikahan onkin siinä termarissa sitten ku mulla aukes se vasta veden kiehuessa. Sain just ton kytkinkopan aukastua, oli kuiteskin outoja halkeemia siinä vesipumpun rattaassa että taidampa vaihtaa sen. Kiitos neuvosta!
E: Jep, toisen näsärin termostaatti aukes aikasemmin kuin toisen. Siinähän se vika sitten on, hyvä kun selvis
2.10.2011 22:21
joo niitä halkeemia niistä löytyy. ite tein uuden rattaan koulussa nylon tangosta ja ei oo halennu. säästin useemman kympin siinä hommassa
2.10.2011 23:37
The-Trooper kirjoitti:Zogita kirjoitti:The-Trooper kirjoitti:Sama ajaa vakioputkella, kuin tuhlata rahat arrowiin..
Mikäs vika arrowissa?
Angelfire.com: "Isomman pytyn ja kaasarin kanssa on suotavaa ostaa tehari (viritetylle koneelle tarkoitettu)" ?
Se vika, että ei arrowissa ole sen enempää tehoja, mitä vakioputkessa... Ostaa "TEHARI.."
Jaa-a, toivottavasti oot väärässä, saattas ehkä vituttaa jos 250e meni hukkaan..
Ja arroweitakin oon nähny ainaki 3 erilaista, jospa toi mun yksilö ois paras niistä
3.10.2011 18:49
saako -91 näsärin takavanteeseen 160 leveä rengas?
3.10.2011 20:00
Ketjut ottaa 99% varmuudella kiinni, ite laittaisin ehkä 140 tai max. 150.
3.10.2011 20:15
Zogita kirjoitti:The-Trooper kirjoitti:Zogita kirjoitti:The-Trooper kirjoitti:Sama ajaa vakioputkella, kuin tuhlata rahat arrowiin..
Mikäs vika arrowissa?
Angelfire.com: "Isomman pytyn ja kaasarin kanssa on suotavaa ostaa tehari (viritetylle koneelle tarkoitettu)" ?
Se vika, että ei arrowissa ole sen enempää tehoja, mitä vakioputkessa... Ostaa "TEHARI.."
Jaa-a, toivottavasti oot väärässä, saattas ehkä vituttaa jos 250e meni hukkaan..
Ja arroweitakin oon nähny ainaki 3 erilaista, jospa toi mun yksilö ois paras niistä
Suomestava saatava on ainakin ihan paska.. Koska tuo vain repäisevämmän piikin.. :d
4.10.2011 17:23
tarviiko noitten boyesen läppien kans niitä rajotinläppiä laittaa? että kestääkö ne boyesen läpät olla ilman rajotinläppiä
4.10.2011 20:36
Eikös ne Boyesenit ole hiilikuitua? Jos ovat niin tarvitsevat rajoitinläpät.