16.4.2013 22:08
17.4.2013 12:21
17.4.2013 18:14
17.4.2013 19:11
0meGa kirjoitti:no eihän se näsäkään paljoa kuluta mutta nokka-akselia ei kannata vaihtaa siitä "virinokasta" saa kuulemma vaan vääntöä muttei juurikaan eroa vakiosta. Suosittelisin ostamaan sen 160cc kitin, jostain saksalaisesta verkkokaupasta oli muistaakseni 240e eli ei paha.
18.4.2013 17:47
lepis kirjoitti:0meGa kirjoitti:no eihän se näsäkään paljoa kuluta mutta nokka-akselia ei kannata vaihtaa siitä "virinokasta" saa kuulemma vaan vääntöä muttei juurikaan eroa vakiosta. Suosittelisin ostamaan sen 160cc kitin, jostain saksalaisesta verkkokaupasta oli muistaakseni 240e eli ei paha.
Olisko linkkiä kyseiselle sivulle? pitäskö ostaa dynojetin suutinsarja jos tollasen laittaa? Entä meneekö vakiokansi? Pystyykö tuota vakiokantta madaltaan että sais sitä vääntöä vähä enemmän irti? kesääkö vakio alakerta tota pyttyä? PYörällä on ajettu 30000km
pitäs saada kehiteltyä sellanen peli että vääntää sen verran et voittaa kaverin vakio YZF:än ku eihän sitä kakoseks voi jäädä ku kerta näsällä se jäi katteleen takavaloja
Ps: näillä bensanhinnoilla on se näsän 6l/100km ihan liikaa omalle kukkarolle.
18.4.2013 19:59
18.4.2013 21:53
18.4.2013 22:01
19.4.2013 16:52
19.4.2013 18:34
Janzui kirjoitti:Tervehdys!
Nyt olen jo pidemmän aikaa tapellut kinkkisen ongelman kanssa, ja alkaa ideat loppua. Elikkäs alla on -07 ruisku separi missä Athenan 170cc + polttoaineen säätöpoksi. Muutama kuukausi sitten alkoi oireilemaan ensi kertaa, eli kylmällä koneella saattoi yhtäkkiä sammua tyhjäkäynnillä, vaikka muuten kävi hyvin ja tasaisesti. Nyt tilanne pahentunut pikkuhiljaa ja alkoi nykimään apaut 5 tonnin kohdalla. Tällä hetkellä tehot totaalisesti kateissa, pätkii jo pienestä kaasusta. Pitkän pohdinnan ja tsekkauksien jälkeen (filtteri, tulpat, seoksen tarkkailu, Lambdan tarkastus, venttiilivälykset yms.) olen kohtuu varma että vika on sytytyksessä.
Nyt on puola ja tulppa vaihdettu, ei huomattavaa vaikutusta. Toisella akulla kokeiltu ja ei vaikutusta. Purin pyörän ja tsekkasin johdot päällisin puolin, näyttäis olevan kunnossa. Samaten magneeton puolella näyttäisi olevan homma hanskassa.
Kaikenlaiset vinkit ja arvaukset otetaan lämpimästi vastaan
19.4.2013 20:12
Vam0s kirjoitti:Janzui kirjoitti:
Kaikenlaiset vinkit ja arvaukset otetaan lämpimästi vastaan
Ruisku ikinä uudelleen säädetty oikein?
19.4.2013 20:44
20.4.2013 0:46
0meGa kirjoitti:mietin täs vaan että voisko venttiilien välykset vaikuttaa tommoseen
21.4.2013 10:48
21.4.2013 21:33
Vam0s kirjoitti:Tuota sellasta kyselisin että miksi tuosta kytkin kahvasta tulee hirveän kimeä ääni kun vetää sisään ja saako tota jotenkin "löysemmäks" kun nytten saa vaikeesti 2 sormella vedettyä sisään.. olisi hyvä jos saisi yhellä kytkimen sisään niin ei olisi aina hirveetä sähläystä ennen keulimista