Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

15.2.2009 6:33

loomoo kirjoitti:repeilen vaa tääl himas ku amikset kehuvat evoa ja miten se vie piikkejä viivas.taitaa näit vituttaa ku on oma opeli lahonnu käsii ni sit tullaa pätee tänne mite hyvi evo kiihtyy...


Häh?

15.2.2009 10:29

Countach kirjoitti:
nirspu kirjoitti:ei helvetti :D noi on vaa lukuja, tarpeeks nopeesti noi kummiski kiihtyy

Jos nää värkit kiihtyis tarpeeks nopeesti tämmösiä keskusteluja ei käytäis. ;) Harvassa on ne pyörät jotka poistuu riittävän liukkaasti paikallisen esson pihasta, kun taas metässä jonne esim. nuo kotarit on suuniteltu on sitä tehoa aivan varmasti tarpeeks ja liikaa perus motottilaiselle ja vielä jää reilusti ylikin.

Toi on niin totta, itse kyllä ajan enduroa pelkästästään ja voin sanoa että kyllä tos kotarissa tarpeeks tehoa löytyy ja vähän ylikin :P

16.2.2009 15:40

Oisko kellään antaa vinkkiä mäntään porattujen pakoaukon välirivan voitelureikien tukkimiseen? Kestäisikö joku kemiallinen metalli tms?

17.2.2009 13:16

Tuskin kemiallinen männäs kestää, on se sen verran lämpöönen koneen käydes. Ootko soveltamas sitä mäntää johki muuhun peliin vai miks pitäs tarpeelliset voitelureiät tukkia, olettaen siis et ne on oikeis paikois.

17.2.2009 17:15

Tuli varaosapyörän mukana ajamaton mäntä, jossa noi voitelueijät on, vaikka pakoaukossa ei ole väliripaa. Jostain syystä prox myy tohon YZ:taan mäntiä jossa on valmiina noi reijät, vaikka en oo kuullu et missään ton ikäluokan YZ:tassa ois välirivallinen pako.
Tinakin varmaan sulaa aika hätäsee jos sillä koittais tukkia?

17.2.2009 18:25

JKY kirjoitti:Tinakin varmaan sulaa aika hätäsee jos sillä koittais tukkia?
joo kyl se sulaa erittäin "hätäsee" :D

18.2.2009 17:39

JKY kirjoitti:Tinakin varmaan sulaa aika hätäsee jos sillä koittais tukkia?

Joo saattaa kadota ennenku ehit mitää sanoo.: D

Mut ite en kyl välttis rupeis mäntään tunkee mitää lisää. Se kuumenee aika paljon ja saattaa muutenki vierastaa muita metalleja, liitoksia yms. ku se hakkaa siel.
Ettet saa sit reiättömiä mäntiä mistää?

19.2.2009 12:32

Voihan ne reiät tukkia tigillä. Lisaainelangan täytyy kuitenkin täsmätä siihen seokseen mistä mäntä on tehty. Sen selvittämiseen ja hankintaan hukkuu kuitenkin turhaa aikaa. Osta suoraan vaan uusi oikea mäntä, ei se niin kallis ole.

Aprilia rs rave

21.2.2009 13:23

Kannatteeko/vaikuttaako laittaa rs:ään ravea ilman tehoputkea?

21.2.2009 15:01

Fiftystelija kirjoitti:Kannatteeko/vaikuttaako laittaa rs:ään ravea ilman tehoputkea?


kannattaa.

Rs:än viriä

21.2.2009 20:13

tt-putki, putsarin kuri pois, 125 suutin 70tk suutin, tulppa.

Tuleeko tämmöisellä paketilla paljon eroa vakio räsään?

22.2.2009 17:26

Onko rave? Jos on tulee suurikin ero, kaasarin säädöistä en tiiä kuinne pitäis olla.
Ja tulee muutenki eroa vaikka ei olisi ravea, mutta ei läheskään yhtä suurta... Tai jos katkaset laipan tai otat pois tulee myös ero, mutta kannattaako..

22.2.2009 18:59

Mikkolox kirjoitti:Onko rave? Jos on tulee suurikin ero, kaasarin säädöistä en tiiä kuinne pitäis olla.
Ja tulee muutenki eroa vaikka ei olisi ravea, mutta ei läheskään yhtä suurta... Tai jos katkaset laipan tai otat pois tulee myös ero, mutta kannattaako..


ilman rave laitan.

22.2.2009 19:34

Hanki ihmees se rave paljon mukavampi ajaa kun on vääntöä alhaalla ja vie vähemmä bensaa kuin laippa katkastuna / poistettuna.
Rave2 ei oo ees kallis kun ulkomailta tilaa, jos verrataa laippa katkastuna niin säästät kesässä bensoina sen hinnan :)

22.2.2009 19:48

Kyllä sen itse huomaa millanen se on ilman ravea ku vertaa kavereitten tt pyöriin.