22.11.2007 22:14
Powr kirjoitti:...Prox ei varmaan ole mikään hyvä?
25.11.2007 12:17
On se ihan hyvä mäntä jos tarkotuksena ei oo uutta maratonin ennätystä tehdä sillä. Itellä kesti vähän vajaa 10tkm.-Zone- kirjoitti:Powr kirjoitti:...Prox ei varmaan ole mikään hyvä?
ProX on hyvä mäntä. huomattavasti parempi, mitä jotkut halvat tarvikemännät.
25.11.2007 13:49
25.11.2007 13:58
Alkuperäinen, Asso Werke.Powr kirjoitti:No mikähän on sitten paras mäntä?
25.11.2007 14:24
25.11.2007 15:39
26.11.2007 18:01
5.12.2007 13:36
17.12.2007 19:21
17.12.2007 22:05
18.12.2007 18:51
Moubabone kirjoitti:Täältä varmaa löytyy porukkaa jotka on kotariin tehny koneremppaa.
Ois hakusessa yks kotari, mutta siihen pitäis tehdä ihan tässä lähiaikoina koneremppaan, niin hinnasta kysäisisin, seuraavat osat menis ainakin vaihtoon.
Mäntä
Kiertokanki
Petarit
Laakeri setti alakertaan ja tiivistesarjaa.
Kytkinlevyt.
Varmaan jotain muutakin ois hyvä uusia ku lohkot aukasee?
Pyörällä siis ajettu 220h/13000km.
18.12.2007 23:12
18.12.2007 23:24
20.12.2007 1:01
ripetsu kirjoitti:Moubabone kirjoitti:Täältä varmaa löytyy porukkaa jotka on kotariin tehny koneremppaa.
Ois hakusessa yks kotari, mutta siihen pitäis tehdä ihan tässä lähiaikoina koneremppaan, niin hinnasta kysäisisin, seuraavat osat menis ainakin vaihtoon.
Mäntä
Kiertokanki
Petarit
Laakeri setti alakertaan ja tiivistesarjaa.
Kytkinlevyt.
Varmaan jotain muutakin ois hyvä uusia ku lohkot aukasee?
Pyörällä siis ajettu 220h/13000km.
mäntä on noin 120 ¤,kiertokanki noin 150,petarit on ainaskin uudempiin ktm kalliimpia kun toinen niistä on kartiolaakeri,ehket yhteensä 80,tiiviste sarja alle 100 ¤,kytkinlevyt alle 20.nuo hinnat on hintoja suunnilleen mitä vastaavat osat yleensä maksaa.
muut laakerit koneeseen kannattaa ostaa laakerikaupasta.ehkä yht 100 tulee laakerit maksaa.tuossapa melkeinpä tärkeimmät asiat oli. kannattaa myös samalla vaihtaa kiertokangen laakerit jos rupeaa sitä vaihtamaan..
20.12.2007 17:24
Moubabone kirjoitti:ripetsu kirjoitti:Moubabone kirjoitti:Täältä varmaa löytyy porukkaa jotka on kotariin tehny koneremppaa.
Ois hakusessa yks kotari, mutta siihen pitäis tehdä ihan tässä lähiaikoina koneremppaan, niin hinnasta kysäisisin, seuraavat osat menis ainakin vaihtoon.
Mäntä
Kiertokanki
Petarit
Laakeri setti alakertaan ja tiivistesarjaa.
Kytkinlevyt.
Varmaan jotain muutakin ois hyvä uusia ku lohkot aukasee?
Pyörällä siis ajettu 220h/13000km.
mäntä on noin 120 ¤,kiertokanki noin 150,petarit on ainaskin uudempiin ktm kalliimpia kun toinen niistä on kartiolaakeri,ehket yhteensä 80,tiiviste sarja alle 100 ¤,kytkinlevyt alle 20.nuo hinnat on hintoja suunnilleen mitä vastaavat osat yleensä maksaa.
muut laakerit koneeseen kannattaa ostaa laakerikaupasta.ehkä yht 100 tulee laakerit maksaa.tuossapa melkeinpä tärkeimmät asiat oli. kannattaa myös samalla vaihtaa kiertokangen laakerit jos rupeaa sitä vaihtamaan..
Hinnat vissiin tarvike hintoina, ei maahantuojan hintoja?
Kiitti vastauksesta ja huomasin sen että osa hinnoista oli suuntaa antavaa