Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
17.9.2005 21:11
kuutamolla kirjoitti:mulla ei raven laippa vissiin liiku enää, eli on varmaan päässy karstottuun??..kuinka se putsaus sitten oikeen tapahtuu, kun otin ne kuusiokolot pois suojuksen sivuilta ja yritin sitten hemputella laippaa pois, mutta eihän se tullut sieltä kuin jonkun sentin
..eli miten onnistuis paremmin laipan pois saanti pytystä?
Lues tosta vähän ylempää mitä kirjotin. Se oli mulla kanssa ihan tappijumissa kun yritti irroittaa. Irrota vaijeri kokonaan ja se suojus ensiksi, sitten rasvanpoisto sprayta suhutat sinne laipan sisälle ja nitkuttelet vaan sitä voimaa käyttäen. Lisäät aina sprayta lisää ja nitkutat vaan lisää niin pikkuhiljaa tuloo pois. Ei pitäisi olla kovin vaikeata jos noin teet.
18.9.2005 11:42
oskos tuossa 97vm rs:ässä viellä tota hyppy lankaa? jos on niin missä se sijaitsee
18.9.2005 12:39
joonkarp kirjoitti:oskos tuossa 97vm rs:ässä viellä tota hyppy lankaa? jos on niin missä se sijaitsee
huoh...
tämäkin on varmaan sanottu 1000 kertaa että se hyppylanka sijaitsee matkustajan penkin alla jo sitä pyörässä on...
19.9.2005 12:12
totaa.. me koitettiin sillee akun kautta et kyl se rave toimii mut se johto mikä ravesta tulee ja laitetaan siihen mist se saa sen virran nii se johto rikki tj?
19.9.2005 13:40
tonzzaa kirjoitti:totaa.. me koitettiin sillee akun kautta et kyl se rave toimii mut se johto mikä ravesta tulee ja laitetaan siihen mist se saa sen virran nii se johto rikki tj?
Onkos sille sulaketta? Katoppa se.
19.9.2005 14:50
juu vois kahtoo
19.9.2005 19:23
Miten on jos ton raven avaa ja kattoo sen laipan, että onko kulunu, nii pitääkö se säätää uudestaa sitte ku laittaa sen kiinni tai mitä pitää tehdä? kyseessä siis rave 1.
Niin ja voiko se raven laippa helpostikkin tippua sylinterii ja pistää sen paskaks jos laippa on liian kulunu?
19.9.2005 19:34
Rx-Mies kirjoitti:Miten on jos ton raven avaa ja kattoo sen laipan, että onko kulunu, nii pitääkö se säätää uudestaa sitte ku laittaa sen kiinni tai mitä pitää tehdä? kyseessä siis rave 1.
Niin ja voiko se raven laippa helpostikkin tippua sylinterii ja pistää sen paskaks jos laippa on liian kulunu?
ei voi tippua sylinteriin... koska siinä on se prikka joka estää sen
19.9.2005 23:55
No niin ja tännekkin.. Ostakaa nyt ihmeessä tuo rave pois!
20.9.2005 21:47
Pate88 kirjoitti:Rx-Mies kirjoitti:Miten on jos ton raven avaa ja kattoo sen laipan, että onko kulunu, nii pitääkö se säätää uudestaa sitte ku laittaa sen kiinni tai mitä pitää tehdä? kyseessä siis rave 1.
Niin ja voiko se raven laippa helpostikkin tippua sylinterii ja pistää sen paskaks jos laippa on liian kulunu?
ei voi tippua sylinteriin... koska siinä on se prikka joka estää sen
kyllä muuten voi! nim."kokemusta on"
1.10.2005 13:36
se hyppylanka ei oo mikään kierrostenrajoitin! sen katkaiseminen auttaa vaan tietyn kierrosalueen tehoalueeseen! tulee pieni tehovaje jos sitä ei ole katkaistu!
3.10.2005 4:48
Tyhmänä kysyn, kun en ole vielä hokannut, eli mitä RAVE:n laippa tekee, ku jotkut selittää kuinka kulkee helvetin hyvin ilman laippaa.
3.10.2005 7:56
Ravesta saa alavääntöä ja tehoja yläkierroksille. Poistetulla kurilaipalla saa tehoa yhtäpaljon kun ravella, mutta ei alavääntöä.
E: Tulipas sekavaa tekstiä.
3.10.2005 8:03
Nyt meni ohi, mut siihen saattaa vaikuttaa mun 40 Celsiuksen kuume. Niin siis kun pyörässä on RAVE ja se RAVE:n oma laippa poistetaan niin toimiiko RAVE normaalisti. Vai eikö RAVE sitten toimi ollenkaan
3.10.2005 10:26
Eihän se silloin toimi jos siinä ei ole laippaa paikoillaan. Tehoa on yläkierroksilla saman verran, mutta alaväännöt häviävät.