20.3.2005 12:46
mikaN kirjoitti:Olen ostamassa kuristamatonta putkea Dt:seen koska en halua pillkkoa alkuperäistä,pyörän vuosimalli on 2003.
Olen saanut tietoa että pääsuutin pitäisi vaihtaa kokoon 240,mutta myös sellaisen tiedon että justiin 2003 vuosimallissa on vakiona 240 suutin,pitääkö sitä silti suurentaa?
31.3.2005 9:34
mitox kirjoitti:voisko joku kertoo jos tietää ni mistä löytyis kaikkien piikkien täystehotiedot?? (pääasiassa kyykyt)
1.4.2005 15:08
2.4.2005 6:49
_Nigo_ kirjoitti:vois vaikka laittaa yamaha dt125X:stä noi infot :O sais varmaa tietoa, kun tähän mennessä kaikki heittäny jotain omia arveluitaan
8.4.2005 15:48
10.4.2005 11:16
Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin)
12.4.2005 14:00
Enduro-Pappa kirjoitti:_Nigo_ kirjoitti:vois vaikka laittaa yamaha dt125X:stä noi infot :O sais varmaa tietoa, kun tähän mennessä kaikki heittäny jotain omia arveluitaan
samat koneethan niissä on kuin DT125 RE ssäkin, samat kuritkin.
DT 125RE
Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 liters
DT125X
Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 litres
"Moottorin tehon edellytykset:
Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus-sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. Helpompi vaihtoehto on ostaa tehoputki, jossa ei luonnollisesti ole mitään kureja. "
"
12.4.2005 14:13
mikaman kirjoitti:Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin)
Minkälainen levy tarkalleen ottaen?
otin putsarin pois niin ei siellä ollu ku muovikehikko putsarille ja semmonen muovinen neliölevy jossa on suurehko reikä keskellä.... tarkoittaako tämä että ex omistaja repiny sen levyn jo helevettiin?
16.4.2005 19:24
25.4.2005 13:47
25.4.2005 14:29
Rattopoika kirjoitti:joo elikkä paljo tulee tehoo toho cagiva planettii ku ottaa kurit pois...?
kannattaako tehä muuta...? jos niin mitä..?
2.5.2005 20:56
11.5.2005 16:48
ZenitH kirjoitti:KTM EXC 125
Kuristukset: Holkki sekä katalysaattori pakoputkessa, näkyvät heti alussa. Ilmanputsarin päällä muovikoppa, jossa pieni aukko. Suuttimiksi kannatta vaihtaa kuristuksien pois ottamisen jälkeen:
Tyhjäkäynti 48, Pääsuutin 190, NOZ E neula. (Suuttimien tiedot RacingBikeltä)
13.5.2005 21:42
15.5.2005 14:06