Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
27.6.2013 13:29
Vaan eipä kannata, Ojatalo ja Aramid ovat paljon kirjoitelleet asiasta, mutta juuri nyt en löytänyt sitä suurinta tietopläjäystä.
viewtopic.php?f=98&t=73294&hilit=kuulee+selv%C3%A4sti&start=1380#p4078048Eli kyllä se vaan niin on että vakioputsari on aikalailla paras. Ja tässä asiassa uskoisin suosiolla ammattilaista (ojatalo).
27.6.2013 14:17
Oisko kellään myydä vapaavirtaus äänenvaimenninta cagivaan ?
27.6.2013 22:08
Nyt ei olekkaan puhe ilmanputsarista vaan äänenvaimentimesta
27.6.2013 23:29
Voi jumalauta mitä mä olen vaihteeksi sekoillu
Niinjuu, vakio änkkä on kammiovaimennin ja trukkosempi kun villoilla vaimennetty.
Mitä välityksiä porukat on tt mitoissa käyttänyt? Ja paljonko kiertää ja mitä setuppeja löytyy?
27.6.2013 23:33
14-45 itellä, kiihtyy aika pirteesti kyllä ja kiertää sen 11500, sit loppuu piikki. Tyhjä vakioputki ja dellorto vhsb 34 löytyy
ajattelin kyllä vaihtaa 14-41 kun tuossa piakkoin pitäisi varmaan ketjut ja rattaat vaihtaa.
28.6.2013 0:07
Okei, itellä 17-42 ja kiertää jollymotolla vaan 12krpm, muistaakseni viimevuonna vihelsi paljon korkeammalle. Mutta johtunee siitä että mulla taitaa olla sytkä myöhäsellä.
30.6.2013 15:16
Onko cagiva miton pakoaukonsäätimiä eri mallisia?Oletan että 2000vm mallista eteenpäin kaikki samanlaisia?Ja kellään tietoa onko mahdollista että laippa voisi tippua männän "päälle"?Vai onko pytyssä jonkinlaiset stopparit?Kiitos etukäteen!
30.6.2013 15:31
Ei ole samanlaisia, mutta samat säätöarvot ja muut pätee. Jos on liian pieni välys männän ja laipan välissä niin kyllä tulee rumaa jälkeä. Eli tarkkana säädön kanssa.
3.7.2013 11:04
Mikäs on vikana kun tulee eturattaan akselin juuresta öljyä? liikkeessä sanoivat että vaihtaa pelkän o-renkaan sinne juureen niin pitäs loppua mutta ei loppunut... Tietäskö kukaan minkä kokonen sen o-renkaan pitäs olla, että onha oikeen kokonen sisällä?
3.7.2013 11:06
Nyt taisi olla kyse stefasta, ja voihan olla niinkin että stefa väärin asennettu vahingossa, tai vuoto on jossain muualla.
4.7.2013 1:15
Kiertääköhän tuo mun mito tarpeeksi kun ajossa max 10500rpm saan kiertämään? Omaan mittariin ottaa huippuja reilu 160km/h ja kone remontoitu 600km sitten.
Koneessa on 1-renkainen tasalakimäntä, 200M kopiokansi ja kuriton vakioputki, squish säädetty 0,8mm. Välit ovat 14-41 ja pääsuutin 145. uskaltaiskohan kokeilla 130 suuttimella vaikka tuntuis olevan aika sopiva tuo 145?
6.7.2013 14:20
xh3nkk4x kirjoitti:Kiertääköhän tuo mun mito tarpeeksi kun ajossa max 10500rpm saan kiertämään? Omaan mittariin ottaa huippuja reilu 160km/h ja kone remontoitu 600km sitten.
Koneessa on 1-renkainen tasalakimäntä, 200M kopiokansi ja kuriton vakioputki, squish säädetty 0,8mm. Välit ovat 14-41 ja pääsuutin 145. uskaltaiskohan kokeilla 130 suuttimella vaikka tuntuis olevan aika sopiva tuo 145?
Mulla on 135 pääsuutin mitossa jossa on ainoastaan kuriton vakioputki, änkkäkin on vakio... Ja silti käy laihalla, että vaikka nämä yksilöitä onkin niin veikkaan että tuo 130 suutin on tolle setille liian pieni.
8.7.2013 7:17
Mikä mäntää näistä suosittelisitte?
-Cagiva Mito Mitaka Piston Kit Flat Top, Price: £39.12 (£46.94 Including VAT at 20%)
-Cagiva Mito Vertex Piston Flat Top, Price: £74.19 (£89.03 Including VAT at 20%)
-Cagiva Mito Wossner Piston Flat Top 2 Ring, Price: £72.20 (£86.64 Including VAT at 20%)
Eli Mitaka ja Vertex valumäntiä yhellä renkaalla, Wössner takomäntä kahdella renkaalla. Kahdella renkaalla ainankin pitäis periaatteessa kestää kauemmin, mutta eikös yhdellä renkaalla ole tehokkaampi? Ja Mitakaan en uskalla puuttua jollei joku siitä tule jotain hyvää sanomaan
Ja kansi on siis 200H.
http://www.pjme.co.uk/acatalog/Cagiva_Mito_125_TOp_End_.html
8.7.2013 12:13
Asso werke ykserenkanen kiinni jos sulla on 200H kansi.
http://www.motoracingshop.com/product_i ... cts_id=519Ojatalo testaillu asso werkeä ja sellanen on vakionakin, luulis olevan riittävä. Eikai noissa muissakaan ole mitään vikaa, mitakaan en koskisi.
9.7.2013 0:33
Mielellään tilaisin kyllä kaikki samasta paikasta..
Mutta voisinhan tietty kaikki osat tuoltakin tilata, ainoastaan tuo kiertokanki ihmetyttää, merkistä en ole ikinä kuullutkaan
http://www.motoracingshop.com/product_i ... cts_id=532 Tuo siis kyseessä.