7.6.2007 22:52
noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen
9 on aika kylmä jos ei paikallaan kierrättäessä rupea "pätkimään" ei kannata vaihtaa kylmempää...
tai jos tulpan kärki ei ole "sulanut" hekumisen johdosta
7.6.2007 23:06
No mitäs tuo nyt haittaa ei siellä paljoa tehoja jää kyllä käyttämättä .Monttuman kirjoitti:noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen
9 on aika kylmä jos ei paikallaan kierrättäessä rupea "pätkimään" ei kannata vaihtaa kylmempää...
tai jos tulpan kärki ei ole "sulanut" hekumisen johdosta
Hmm en tiedä tuosta paikallaan kierrättämisestä mutta mito ei ota ajaessa yhtään enempää kierroksia kuin sen 11000. Siihen alkaa tökkimään eikä ota enempää kun kiihdyttää.
Voiko johtua tulpasta vai onko ihan normaalia että kiertää noin suht vähän?
7.6.2007 23:19
juu-joa kirjoitti:No mitäs tuo nyt haittaa ei siellä paljoa tehoja jää kyllä käyttämättä .Monttuman kirjoitti:noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen
9 on aika kylmä jos ei paikallaan kierrättäessä rupea "pätkimään" ei kannata vaihtaa kylmempää...
tai jos tulpan kärki ei ole "sulanut" hekumisen johdosta
Hmm en tiedä tuosta paikallaan kierrättämisestä mutta mito ei ota ajaessa yhtään enempää kierroksia kuin sen 11000. Siihen alkaa tökkimään eikä ota enempää kun kiihdyttää.
Voiko johtua tulpasta vai onko ihan normaalia että kiertää noin suht vähän?
8.6.2007 0:08
Peltsii| kirjoitti:noen kirjoitti:tulppa ei vaikuta koneen lämpiämiseen
Hahaaa vitun neekeri ei vaikuta ei joo, kyllä se 900 asteessa hehkuva tulppa nostaa vedenkin lämmöt vähän korkeemmalle kun 450 asteinen
8.6.2007 0:10
Poona kirjoitti:noen kirjoitti:ilmanputsari ja pakoaukon säädin kannattaa kattoo...
Pitää tulla vetämään mutua vaikkei tiedä mistään mitään?
Kurit putkessa, putsarissa on TT imutötsät noissa uudemmissa, kaasarissa tyhjäkäyntisuutin 65 (TT) ja pääsuutin 100(?) sen tilalle 125 suutin.
B(R)9EG on ihan oikea tulppa.
8.6.2007 0:25
Monttuman kirjoitti:No eipä kyllä juurikaan, sen yhden dynon perusteellahan alkaa olla tehot jo aika finaalissa noissa kierrolukemissa.
noen kirjoitti:oohan mutu hiljaa kysymys oli putken lisäks ja sanoin et putsari ja pakoaukon säädin kannattaa tarkistaa..
8.6.2007 0:44
8.6.2007 9:41
8.6.2007 17:49
8.6.2007 18:07
ai perkele et on siisti mito! sry OTJussiR kirjoitti:Jos on 2 änkkää niin lähteekö siitä tehoja pois?
http://www.jrantala.com/mitotuplaputki.PNG
9.6.2007 23:20
turhake kirjoitti:ai perkele et on siisti mito! sry OTJussiR kirjoitti:Jos on 2 änkkää niin lähteekö siitä tehoja pois?
http://www.jrantala.com/mitotuplaputki.PNG
lisää kuvia
10.6.2007 11:20
Jos ei ois noita Cagiva tarroja niin vois luulla tuota siksi Ducatin isommaksi pyöräksiJussiR kirjoitti:turhake kirjoitti:ai perkele et on siisti mito! sry OTJussiR kirjoitti:Jos on 2 änkkää niin lähteekö siitä tehoja pois?
http://www.jrantala.com/mitotuplaputki.PNG
lisää kuvia
Lisää OT:ta.
Täällä on kuvia:
http://www.bikepics.com/members/jimiboni/06mito125/
10.6.2007 18:31
10.6.2007 19:07
snägäri kirjoitti:onko kellään kokemusta tosta 50cc.nl sivusta?
10.6.2007 19:15
snägäri kirjoitti:onko kellään kokemusta tosta 50cc.nl sivusta?