7.5.2015 17:44
12.5.2015 13:20
12.5.2015 19:03
12.5.2015 20:03
12.5.2015 20:38
12.5.2015 23:28
14.5.2015 16:25
14.5.2015 17:00
14.5.2015 21:53
Mopotuning 92 kirjoitti:Onko kellään tietoa käykö vanhan liiton DT125LC Sylinteri+Mäntä---> DT125LC YPVS alakertaan suoraan eli onko alakerroissa hirveästi eroa kiertokanki, huuhtelun lähdöt, sylinterin pinnapultit ?
Wanha--> http://classic-motorbikes.net/wp/wp-content/uploads/2012/04/Yamaha-RD125LC-002.jpg
YPVS Malli--> http://www.macdizzy.com/images/yfsdt_right.jpg/
Höspö kirjoitti:YZ horinaa..
14.5.2015 23:20
Höspö kirjoitti:Nyt olis hyvä kysymys guruille ja muutenvaan nippelitietäjille: Käykö dt:seen muutkin kuin 1990 yz kone lähes suoraan tai pienillä kiinnityspaikkojen muokkauksilla?
Kaverille meni kyseisen crossin kone laittamalla vain pari väliprikkaa etukannakkeeseen ja eikuin kovaa ajoa.
Isompaahan tässä tekisi mieli jos tuota vekotinta laittaa takaisin ajoon mutta en välttämättä tarvi toista pyörää ja budjetti on alle 2tonnia
Haaveissa olisi toisaalta joku 650dr tai muu enduro mutta dt:n kanssa pääsisi halvemmalla. Päässä pyörii vaan ajatus että taaskohan tuo vekotin leviää jos sinne uudet hilut tai moottorin laittaa
Pyörästä pitäisi vaihtaa kampiakseli virheettömän kuntoiseen, vaihtaa mäntä ja porata pytty sekä hommata pidemmät pinnapultit tzr kannelle joka multa löytyy (vanha dt kansi on plaanailtu entisiltä omistajilta liian ohueksi), tehdä uudet tärinänvaimennuspalikat, ja oikoa etuvanne + vaihtaa etupään stefat.
Toimivalla moottorilla säästyisi mäntä+poraus+kansi hässäkältä mutta saattaisi joutua muokkailemaan runkoa. Toisaalta olisi hauska nähdä muiden piikkimiesten ilmeitä kun DT vie kotareita
15.5.2015 21:44
15.5.2015 22:15
16.5.2015 0:51
16.5.2015 11:28
16.5.2015 17:47
riksu26 kirjoitti:Eihän tuohon keulan nostamiseen ihmettä tarvitse..