13.3.2013 22:52
14.3.2013 15:45
14.3.2013 20:21
15.3.2013 19:20
18.3.2013 11:17
18.3.2013 13:22
Mixutti kirjoitti:
Oon tätä aikasemminki kyselly, mutta Mistäs helkatista vois tää tämmönen pätkiminen johtua ? Tapahtuu myös ajaessa ja on tosi häiritsevää..
alluxx kirjoitti:varmaankin, mistäs noi sun katteet on ostettu? :O
tu_pi kirjoitti:Kertokaahan mistä tuo husse nyt voipi vetää ilmaa kun nostaa kierrokset heti tappiin? En oo mistään löytäny mitään mistä se vois vetää sitä ilmaa! Vai voiko sitten olla jokin muu vikana kun nostaa noita kierroksia?
18.3.2013 18:29
18.3.2013 19:56
tu_pi kirjoitti:Kertokaahan mistä tuo husse nyt voipi vetää ilmaa kun nostaa kierrokset heti tappiin? En oo mistään löytäny mitään mistä se vois vetää sitä ilmaa! Vai voiko sitten olla jokin muu vikana kun nostaa noita kierroksia?
18.3.2013 20:45
18.3.2013 20:54
tu_pi kirjoitti:Kertokaahan mistä tuo husse nyt voipi vetää ilmaa kun nostaa kierrokset heti tappiin? En oo mistään löytäny mitään mistä se vois vetää sitä ilmaa! Vai voiko sitten olla jokin muu vikana kun nostaa noita kierroksia?
18.3.2013 20:58
Teråå kirjoitti:Monethan täällä on kyselly ja tiedän ettei kukaan voi täällä tarkkoja säätöjä suoraan sanella kaasarille, koska pyöräthän on ihan tapauskohtasia. Mutta ongelma on siis tämä:
Hussessa on Mikunin 35 TMX
Pyörä oli viimeksi säädöissä vakio pytyllä ja pipercross ilmanputsarilla, jolloin suuttimet oli 370 ja 25tk
Vaihdoin syksyn/talven aikana käytetyn CR hussen sylinterin ja kannen ja tietysti uuden männän. Tämän jälkeen menin vielä ostamaan uudet vakio putsarin hilppeet (WR/CR) ja tästä johtuen ilmansaanti väheni aika huomattavasti ja nuo laiskemmalla pytyllä olleet suuttimet antavat liikaa bensaa ja pyörä kastelee tulppia ja tukehtuu heti kun kaasua antaa.
Olisi siis kiva saada edes jonkun sortin vihjeitä siitä et minkä kokosia suuttimia kannattas lähtee tilaa ja saisko jostain peräti sarjana nii ei tarttis yksitellen tilailla monen euron suuttimia
18.3.2013 21:43
Zuikkamies kirjoitti:tu_pi kirjoitti:Kertokaahan mistä tuo husse nyt voipi vetää ilmaa kun nostaa kierrokset heti tappiin? En oo mistään löytäny mitään mistä se vois vetää sitä ilmaa! Vai voiko sitten olla jokin muu vikana kun nostaa noita kierroksia?
Kaasuvaijeri tai luisti jumittaa silleen ettei luisti laskeudu ihan pohjaan asti joten vastaisi sitä kun vähän kaasu auki koko ajan? Ootko varmasti ruuvannu tyhjäkäynnin nopeusruuvin (mikä säätää alinta kohtaa mihin luisti pääsee laskeutumaan) silleen ettei luisti jää liian ylös? Itellä oli tuo kerran vikana kun löi kierrokset tappiin että tyhjäkäynnin nopeudensäätöruuvi oli väärin säädetty
18.3.2013 22:15
18.3.2013 22:26
Zuikkamies kirjoitti:Teråå kirjoitti:Monethan täällä on kyselly ja tiedän ettei kukaan voi täällä tarkkoja säätöjä suoraan sanella kaasarille, koska pyöräthän on ihan tapauskohtasia. Mutta ongelma on siis tämä:
Hussessa on Mikunin 35 TMX
Pyörä oli viimeksi säädöissä vakio pytyllä ja pipercross ilmanputsarilla, jolloin suuttimet oli 370 ja 25tk
Vaihdoin syksyn/talven aikana käytetyn CR hussen sylinterin ja kannen ja tietysti uuden männän. Tämän jälkeen menin vielä ostamaan uudet vakio putsarin hilppeet (WR/CR) ja tästä johtuen ilmansaanti väheni aika huomattavasti ja nuo laiskemmalla pytyllä olleet suuttimet antavat liikaa bensaa ja pyörä kastelee tulppia ja tukehtuu heti kun kaasua antaa.
Olisi siis kiva saada edes jonkun sortin vihjeitä siitä et minkä kokosia suuttimia kannattas lähtee tilaa ja saisko jostain peräti sarjana nii ei tarttis yksitellen tilailla monen euron suuttimia
Ei muuta kun säätöjä laihemmalle vaan, ja hyvä että oot kunnollisen putsarin hommannu
Laita yv jos haluat pääsuuttimia ja tyhjäkäyntisuuttimia ja eri neuloja, mulla olis paljon ylimääräsiä just noita mikunin kuuskantti suuttimia ym, halvalla voin myydä koko kasan sulle jos kiinnostaa.
19.3.2013 13:57