4.1.2005 20:46
4.1.2005 23:27
5.1.2005 2:00
5.1.2005 3:36
NameLess kirjoitti:Niin ja normaali rave pitää laippaa ylhäällä myös tyhjäkäynnillä jottai käy paremmin jne, tossa tuskin on samaa ominaisuutta? Mutta eiköhän se pelaa kyllä vaikka laippa oliskin alhaalla mut mut mut..
5.1.2005 12:03
5.1.2005 14:21
mile4 kirjoitti:Onko tollasta sitte järkevää ostaa? Onko väännöissä eroa sähköseen raveen? Luulisin että on, mutta jos joku viisaampi osais kertoo. Vähentääkös toi bensan kulutusta verrattuna katkastuu/poistettuu kurilaippaa? Nii ja vielä se että parantaako se vääntöä verrattuna tohon katkastuu kurilaippaa?
5.1.2005 17:37
[maggot] kirjoitti:NameLess kirjoitti:Niin ja normaali rave pitää laippaa ylhäällä myös tyhjäkäynnillä jottai käy paremmin jne, tossa tuskin on samaa ominaisuutta? Mutta eiköhän se pelaa kyllä vaikka laippa oliskin alhaalla mut mut mut..
Kyllähän ne A1:kin tyhjäkäyntiä käy.
5.1.2005 17:41
5.1.2005 18:48
spro kirjoitti:Sitten se ottaa ainakin mulla mäntään kiinni... Nimittäin jos kurilaipan viisteen pistää alaspäin eikä mäntään päin niin se osuu siihen...
5.1.2005 20:45
5.1.2005 20:50
5.1.2005 21:31
andry kirjoitti:Tilasin tuolta Saksasta tän RAVE2. Täl hetkellä räsä on liikkees laitettavana...mm. porataan tarvittava reikä laipan kolon alapuolelle. Toivotaa et toimii.
5.1.2005 22:29
-ProX- kirjoitti:
Nyt kun on talvi aikaa niin vois kiikuttaa pytyn jonnekkin koneistamolle niin ne varmaan porais reiän siihen -15€ hintaan.
5.1.2005 23:05
6.1.2005 0:24
Make H. kirjoitti:-ProX- kirjoitti:
Nyt kun on talvi aikaa niin vois kiikuttaa pytyn jonnekkin koneistamolle niin ne varmaan porais reiän siihen -15€ hintaan.
No hui helvata että on tulee kallis reikä!! En sit tiiä kuinka monimutkaseen/tarkkaan paikkaan reikä pitää porata, mutta että 15e, noh, enhän se ole minä joka maksan ...