Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
20.6.2013 16:29
Mulla oli täysin samanlaiset oireet kun oli leikannu lievästi ja männänrenkaat oli juuttuneet uriinsa.
26.6.2013 12:26
Olisko kellään vinkkiä siihen kun mito tuntuu vähän nuhaselta? Ei tahdo kiertää oikeen 12 tonnin yli ja ykkösellä kun kiihdyttää vähän reilummin niin rötää vähän. pakoaukonsäätimen jo tarkistin, laippa nousee ylös asti. Staattorin jouduin irrottamaan tässä keväällä, ehkä se on mennyt millin tai pari väärään ja aiheuttaisi sen että yläkierroksilla ei oikeen enää vedä? Ohjeita ajotukseen kaivataan.
Ja tekniikkana vakio 2005 vuoden kone, 1,5mm squish, 200C kansi ja jollymoto putki 28mm dellortolla.
Vai olisko sitten vaan rikkaalla säädöt? Ei ollut viimevuonna pakoaukonsäädintä käytössä niin olisko se sillon vaatinut rikkaammat seokset ja nyt kun on säädin käytössä niin käy liian paksulla?
26.6.2013 12:50
Mulla on tuotevoitelu käytössä ja litral öljyy ajan noin 300km. Mikähän vois olla vikana ku vie noin paljo öljyy ?
26.6.2013 15:59
Savuttaako oikeen paljon? Joku varmaan säätänyt sen sitten vähän pirun rikkaalle ellei ole letkuvuotoa jossain. Mulla menee litra öljyä varmaa tuhannessa kilsassa.
26.6.2013 16:05
Kyllähän se aika paljo savuttaa ja savuttaa vaikka kone on kuuma. Mutta mistäs sitä tuorevoitelua säädetään ?
26.6.2013 18:51
Laskeskelin että jos pärrä kuluttaa 8l/100km ni 2.5% seoksilla menis 2l tonnilla että se saa ihan hyvällä seoksella mennä että noin paljo kuluttaa öljyä
26.6.2013 19:22
Jaa no ei mullakaan sitten litraa tuhannessa mene vaikka kulutus jotain 8l/100 onkin ja seos 2,5-2,7%.
Mitomiehet huomio! Multa saisi toimivan mikuni tm35 litteeluisti kaasarin ostaa. Sopii mitoon ja potkua tulee.
26.6.2013 23:24
Onkohan kenelläkään koskaan ollu sunnitelmissa 250/200/300cc moottori mitoon? Onko kukaan onnistunut
? Onko edes mahdollista? Tuli vaan mieleen kun pyörin tuolla 4t puolella ja siellä oltiin vaihdeltu.
OT// mites muut 2t pärrät //OT
26.6.2013 23:33
Onnistuuhan se... Tässä olis video missä mitossa Yamaha XT 600 moottori
http://m.youtube.com/#/watch?v=oRgnOIp4 ... RgnOIp4z7w
27.6.2013 0:13
Ja tässä mito rd:n 350cc motilla ja jollymoton putkilla, kivasti käy
http://www.youtube.com/watch?v=whDqmjkTv5cNyt tarviin apua staattorin ajotukseen 2006 mitoon, eli miten homma hoituu?
27.6.2013 0:22
Juu eli ei muuta ku kattelee jotai 600 heppasta rekkamoottorii? Vois olla ettei poliisitkaa uskois dynoo
Musta tuntuu että mä en oo tarpeeks sekasin tähän
27.6.2013 8:12
Miten säädetään tuorevoitelua 2010 vuoden cagivassa ?
27.6.2013 10:19
Auttaako yhtään kulkuu/tehoihin jos vaihtaa vapaavirtaus äänenvaimentimen ?
27.6.2013 10:51
Kytrkinpuolelta tuoreöljyvoitelun koppa avaamalla, samanlainen kun derbeissä ja kaikissa muissa 2t härpäkkeissä.
Ja ei kannata laittaa mitään vaparia, vakio on paras.
27.6.2013 11:54
Kyllä helvetissä kannattaa, ei tunnu enään niin tukkoselta ja äänetkin paranee huomattavasti!
Se vakio vaimennin on ns. kammiovaimennin ja se kammio siellä kuristaa , eli vaimentimen vaihto pitäisi vaikuttaa positiivisesti tehoihin
Eli vakio ei todellakaan ole paras!